Je to podle mých kámošů bezpohlavní motorka
Tak jsem se rozhodl jí trochu toho pohlaví nadělit.
Tohle je originál a takhle to bude vypadat
Kdyby mi chtěl někdo psát že je to blbost že neprojdu technickou tak ať si ušetří čas. Vím jaký je to problém a stavbu tomu uzpusobím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandita s obřízkou
Zůstaňme u toho, že každej jezdí na čem chce. Ale chceme-li porovnávat výbavu v muscle bajcích tak z těch 4 základních to pokaždý vyhraje ZRX 1200...
Bandyt je z těch všech asi nejlepší poměr cena výkon ale v žádným případě ne "nejlepší" nebo nejdokonalejší...a že se na něj stály fronty? ...to na Škodu Favorit v 90' letech taky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bandita s obřízkou
t_freedom píše: Klasik> ježiš to jsou kecy...
Zůstaňme u toho, že každej jezdí na čem chce. Ale chceme-li porovnávat výbavu v muscle bajcích tak z těch 4 základních to pokaždý vyhraje ZRX 1200...
Bandyt je z těch všech asi nejlepší poměr cena výkon ale v žádným případě ne "nejlepší" nebo nejdokonalejší...a že se na něj stály fronty? ...to na Škodu Favorit v 90' letech taky...
Přeci netvrdím, že byl nejlepší. Tvrdím jen, že je symbolem pro tuto kategorii. Jednak byl první a jednak měl nejlepší poměr výkon ku hmotnosti. A můj článek je úmyslně věnován jen první modifikaci. Chystám zveřejnit i povídání o ZRX i XJR. Je zajímavé, jak jsou ty motorky vlastně odlišné. Zejména uživatelsky.
Naposledy editováno 24.10.2017 22:57:24