Moto uleje svíčky po cca 400 km, řešil sem škubání a vynechávání při otáčkách kolem 4500 - 5500 ot. Vyměnil sem svíčky, který měly najeto cca 400 km na foru sem našel že NGK, který sem dával minule rády při ulití probijí, tak sem dal podle doporučení Brisk silver. Byl klid tak sem se radoval, moto i startovala hned - bez plynu se sytičem. Dneska sem jí zase projížděl, od výměny svíček najeto zase cca 400 km, start v pohodě bez plynu na plnej sytič po nastartování jí nechávám běžet jako dycky na sytič, nandam helmu vytlačim před barák a otáčky pomalu slejzaj, když slyšitělně slezou, vypnu sytič (muže to na nej běžet tak minutu), on se sám postupně vypíná (nedrží uplně vytaženej). Při pojížďce začla zase kašlat a vynechávat.
Otázka zní co dělám špatně ? Je možný, že by byly špatně seřízený karburátory a ulejvaly se tak svíčky ?
Rozvody jsou nově udělaný, hlava a ventily taky, směs na karburátorech je nastavená dle manuálu do základního nastavení, dolazený to ještě nejni, volnoběh mám cca 1100ot.
2 reakcí na tento příspěvek CBR 900 RR rok 98, ulejvaj se svíčky
Ostatní fároši jsou předpokládám taky nepojízdní, protože ve fabrice nedali svíčku pro Evropu...
M4rť4s: už to teda sám opravovat nebudeš? Rychle jsem přečetl něco co si s motorkou dělal a tvoje rozhodnutí se mi nelíbí. 90% servisů a homomechaniků by to co jsi vše prováděl zprasilo. Sedla si jen tak doma na koleni někdo nefrézuje. Podle mě jsi právě ty ten kdo to může odhalit. Problém je že popisuješ dost věcí co mi nedávají smysl - problémy plný plyn + problémy volnoběh. Karbecy vyčištěny, kontrolovány + máš úplně nejetou jednu svíčku. Řešíš problém s cívkami a fajfkami + nezaznamenal jsem jedinou zmínku o projevu špatného zapalování.
Každopádně to vypadá, že ti jde každým karbecem jiná směs.
Ty svíčky na fotce jsou v pořadí jak je držíš? = druhá je bílá, a 1 s 3 černá?
Naposledy editováno 05.02.2018 15:12:42
Rozsah teplot izolátoru má být podle obrázku, 450-850°C. Změna o jeden stupeň v označení svíčky znamená změnu teploty izolátoru o 70-100°C . Takže si myslím, že motory u Fireblade, které většinu času stráví v zatížení 10-50% maxima, musí dostat svíčku označenou v manuálu jako Optional.
Tento obrázek tu není poprvé:
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade | Beranidlo | 18 | 5.9.2023 v 15:08 _Michal |
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade | jdu900fire_blejt | 5 | 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt |
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade | Lapchik-54 | 5 | 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf |
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade | micindev | 2 | 4.5.2023 v 20:15 micindev |
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade | dawe1 | 12 | 27.10.2022 v 19:08 Ariete |