globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.10.2020 v 13:46 | Nahoru | #1

Animals21 píše: tebe hodně baví naprosto malicherné opravovaní lidí, viď?

Je mi ľúto, ak som sa Ťa dotkol, ale nenapadlo mi, že by si sa mohol uraziť.

Na tých starých je to pochopiteľne tak, ako hovoríš. Tu je graf z testu Motorradu, síce im tam ukazuje špičku v 6700, ale už v 3800 je to možno percento-dve pod tým:


Je tam vidieť aj tá Afrika, že má v stredných otáčkach špičku, ako hovoríš.

Animals21 píše: Btw. jak jsi spokojen s Tigrem? Já osobně byl zklamaný, ten motor jakoby nejede a musí se dost točit.

Pre mňa to nie je vada. Podľa môjho názoru mal aj v nízkych otáčkach dosť výkonu a bol plynulý, naopak Afrika mi prišla ucukaná. Ale môžem potvrdiť, že lepšie ide, keď sa vytáča.

Animals21 píše: Navíc do offu je jeho naladění taky dost nevhodný.

To už vada je (pokiaľ teda jazdíš off), ale 900-ka mi v tomto príde lepšia. (Stále je lepšia v 2. polovici otáčkového spektra, ale dá sa používať aj na spodku.)
Inak ergonomicky aj odpružením lepší ako konkurencia, aspoň teda tie staršie modely, teraz je v tej kategórii pretlak a 900-ku som si už nekúpil. A s výnimkou nutnosti čistiť teleso škrtiacej klapky, pretože po istej dobe off jazdenia sa zanieslo a chcípalo to na voľnobeh, som s ním za cca 50 tis. km nemal problémy. Počul som, že to bola vada len 1. generácie (2011-2015), ale to nemôžem potvrdiť.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

2.10.2020 v 13:57 | Nahoru | #2
Metric> Mně na drtivé většině grafů štve, že začínají až někde kolem 2.500 otáček. Přitom značná část lidí jezdí na (c)endurech v terénu (pokud tedy v terénu vůbec jezdí) na bubláka mezi volnoběhem a třemi tisíci - tedy pokud to naladění motoru vůbec dovolí, aby nevyskočil z rámu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist