2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamera
Pe3k píše: meeeda> Ta dual černá skříňka mne zajímá. Prosím o další postřehy z montáže a provozu. Pro a proti.
Dík
Ještě nejezdím, takže jen info z montáže. Napájení není problém vzít téměř odkudkoliv ze spínaného drátu aby se kamera sama pouštěla a taky aby zbytečně nenahrávala při parkování a nevybíjela baterku. tedy pokud to není úmysl. Kabel napájení je barevně odlišný od těch ke kamerám, případně ke GPS. konektory jsou jednoznačné, takže nejde špatně zapojit. Já měl výhodu že jsem dělal zároveň opravu pojistkovky po kutilovi, takže jsem si dal kameru na solo pojistku. kabely jsou dostatečně dlouhé aby se základnička dala umístit skoro libovolně, osobně doporučuju kastlík pod sedlem. Přeci jen základnička není vodotěsná a navíc tam je docela schovaná před nenechavýma rukama. Samotné čočky kamery jsou celkem malé, cca 2cm průměr i hloubka a mají u sebe montážní držáček, který se dá přichytit nýty nebo šroubky, případně přilepit oboustranou páskou (ta je součástí balení). Osobně jsem přední čočku připevnil pod držák přídavného světka kde nepřekáží, není skoro vidět a má sama perfektní výhled. Kamarád ji má jen přilepenou na spodnách brýlích a pro jisttotu přitežené el.páskou a taky v pohodě. Zadní mám přišroubovanou do držáku SPZ. Opět není moc vitět, ale výhled má perfektní. Ještě mne čeká nastavení pozorovacích úhlů - vyrovnání rotací čočky jde přímo pootočením v držáku, nahoru/dolů budu řešit přihnitím držáku.
Co se týká kvality záznamu tak není to žádná špička, ale jako černá skřínka naprosto dostačující. SPZ auta před/za se dá přečíst celkem v pohodě a i záznam je celkem jasný. Samozžejmě čím pevněji se uchytí čočka k motorce, tím míň se bude výsledný záznam třást. Je viditelný rozdíl mezi pevněji připevněnou přední a zadná čočkou.