3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
puffybodie píše: Macomen0> Parkovaci brzdu pouzivam leda tak nekde v horach. V beznem provozu kdo neumi pouzivat 1 nebo zpatecku a vytacet kola smerem k obrubniku by stejne nemel byt vpusten na silnici (ale to uz je na jinou debatu) a malokdo jezdi na rucku smykem v provozu . Vysypane prave svetlo...hmm jak tedy zabranila STK aby k tomuto doslo a taky dejme tomu, ze to mel tak uz posledni 2 roky, tak co delala PCR? Pokuta za tohle by treba ho donutila naucit se zakladni matematiku, ze je levnejsi to opravit nez si to nechat osolit. Rekni mi, jak tlak na stanice co pomiji stav vozidla zabrani tomu, aby mu 3 mesice po STK neprasklo lanko parkovacky nebo se nevysypalo svetlo (ktere v dobe STK proste svitilo)?
E: Oprava ze zadniho svetla na svetlo
Ono ještě novinka pro vás zřejmě zkušené řidiče parkovací je u všech osobních aut jako nouzová jestli teda víte co to je. Ale to vlastně taky nepotřebujem máme ty patníky a tak. No a pokuta by mohla být ale to by policie musela dělat svou práci ale k nim sem tady nikdy takovou diskuzi nezažil.
Macomen0 píše: Ono ještě novinka pro vás zřejmě zkušené řidiče parkovací je u všech osobních aut jako nouzová jestli teda víte co to je. Ale to vlastně taky nepotřebujem máme ty patníky a tak. No a pokuta by mohla být ale to by policie musela dělat svou práci ale k nim sem tady nikdy takovou diskuzi nezažil.
Tím mi chceš naznačit, že bych třeba svého rozjetého 2.5tunového offroada v nouzi zastavil ručkou? Tou ručkou, o které je u tohoto modelu známo, že i u nového auta sotva udrží auto bez kvaltu byť v 5% kopci? Tak to potom jó, hned se cítím bezpečně že jí tam jako nouzovku mám
Pripomina mi to moderni autobusy a tramvaje ve meste (hlavne tedy autobusy). Kdysi bylo normalni, ze kdyz se neco stalo ridici, tak bylo mozne tam priskocit a prerazovat, slapat na brzdu atd. atd. Dneska je tam zavreny v kukani aby byl v bezpeci (kdysi bylo mozne se na pobudu vrhnout a natriskat mu jak je libo, dnes to uz mozne neni) a kdyz jemu se neco stane, tak desitky lidi vzadu mohou jen koukat jak to dopadne. Asi taky velky prinos bezpecnosti no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK
Macomen0 píše: Ono ještě novinka pro vás zřejmě zkušené řidiče parkovací je u všech osobních aut jako nouzová jestli teda víte co to je. Ale to vlastně taky nepotřebujem máme ty patníky a tak. No a pokuta by mohla být ale to by policie musela dělat svou práci ale k nim sem tady nikdy takovou diskuzi nezažil.
Že ti do toho vpadnu... nouzová, jo? Tak zkus vysvětlit elektronice v mém autě, že tu poloautomatickou ručku opravdu potřebuju zatáhnout za jízdy, protože to prostě technicky není možné. A vzhledem k tomu, že poloautomatiku už má mraky aut, tak tenhle argument u spousty vozů kulhá na obě nohy.