globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rarity z STK
 
4.7.2017 v 16:34
Zdravím všechny motorkáře. Ve čtvrtek 13.7. mám osobní setkání s ministrem dopravy Ťokem. Chci probrat nesmysly na STK a využít předvolební měkkosti politiků. Pokud máte zájem napište své absurdní příběhy z STK. Rád mu je vysvětlím. Díky všem za zájem.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

14.7.2017 v 10:29 | Nahoru | #1

puffybodie píše: Macomen0> Parkovaci brzdu pouzivam leda tak nekde v horach. V beznem provozu kdo neumi pouzivat 1 nebo zpatecku a vytacet kola smerem k obrubniku by stejne nemel byt vpusten na silnici (ale to uz je na jinou debatu) a malokdo jezdi na rucku smykem v provozu . Vysypane prave svetlo...hmm jak tedy zabranila STK aby k tomuto doslo a taky dejme tomu, ze to mel tak uz posledni 2 roky, tak co delala PCR? Pokuta za tohle by treba ho donutila naucit se zakladni matematiku, ze je levnejsi to opravit nez si to nechat osolit. Rekni mi, jak tlak na stanice co pomiji stav vozidla zabrani tomu, aby mu 3 mesice po STK neprasklo lanko parkovacky nebo se nevysypalo svetlo (ktere v dobe STK proste svitilo)?

E: Oprava ze zadniho svetla na svetlo


Ono ještě novinka pro vás zřejmě zkušené řidiče parkovací je u všech osobních aut jako nouzová jestli teda víte co to je. Ale to vlastně taky nepotřebujem máme ty patníky a tak. No a pokuta by mohla být ale to by policie musela dělat svou práci ale k nim sem tady nikdy takovou diskuzi nezažil.

(reakce na) Rarity z STK

14.7.2017 v 10:37 | Nahoru | #2

Macomen0 píše: Ono ještě novinka pro vás zřejmě zkušené řidiče parkovací je u všech osobních aut jako nouzová jestli teda víte co to je. Ale to vlastně taky nepotřebujem máme ty patníky a tak. No a pokuta by mohla být ale to by policie musela dělat svou práci ale k nim sem tady nikdy takovou diskuzi nezažil.


Tím mi chceš naznačit, že bych třeba svého rozjetého 2.5tunového offroada v nouzi zastavil ručkou? Tou ručkou, o které je u tohoto modelu známo, že i u nového auta sotva udrží auto bez kvaltu byť v 5% kopci? Tak to potom jó, hned se cítím bezpečně že jí tam jako nouzovku mám

(reakce na) Rarity z STK

14.7.2017 v 10:42 | Nahoru | #3
Macomen0> No to jsou mi "novinky", ze kdyz v aute selze kde co, tak je mozne se pokusit opatrne a pomalu nouzove zabrzdit rucni brzdou. Taky je mozne to poslat do pole a podobne (jako zpomalovace pro kamiony). Opet, kdyz tyhle veci nekdo nezna, tak nema vubec co delat na ceste a nemat to nic spolecneho s STK. A parkovani s kolama otocenyma k patniku je neco co se kdysi bezne vyucovalo, protoze kdyz selhalo razeni a rucka, tak auto aspon zastavilo o ten patnik Ale je dobre vedet, ze i tato znalost je uz na STK neznama, hned se citim bezpecneji

Pripomina mi to moderni autobusy a tramvaje ve meste (hlavne tedy autobusy). Kdysi bylo normalni, ze kdyz se neco stalo ridici, tak bylo mozne tam priskocit a prerazovat, slapat na brzdu atd. atd. Dneska je tam zavreny v kukani aby byl v bezpeci (kdysi bylo mozne se na pobudu vrhnout a natriskat mu jak je libo, dnes to uz mozne neni) a kdyz jemu se neco stane, tak desitky lidi vzadu mohou jen koukat jak to dopadne. Asi taky velky prinos bezpecnosti no

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rarity z STK

15.7.2017 v 19:25 | Nahoru | #4

Macomen0 píše: Ono ještě novinka pro vás zřejmě zkušené řidiče parkovací je u všech osobních aut jako nouzová jestli teda víte co to je. Ale to vlastně taky nepotřebujem máme ty patníky a tak. No a pokuta by mohla být ale to by policie musela dělat svou práci ale k nim sem tady nikdy takovou diskuzi nezažil.


Že ti do toho vpadnu... nouzová, jo? Tak zkus vysvětlit elektronice v mém autě, že tu poloautomatickou ručku opravdu potřebuju zatáhnout za jízdy, protože to prostě technicky není možné. A vzhledem k tomu, že poloautomatiku už má mraky aut, tak tenhle argument u spousty vozů kulhá na obě nohy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist