Děkuji za odpověď.
Musím, bohužel, oživit tohle téma. Stejný problém - z ničeho nic nemám jiskru (ani bez fajfky na kostru). Proto několik otázek.
-- Ví někdo, jaký má být odpor primárního a VN vinutí zapalovací cívky?
-- Jaké střídavé napětí má dávat cívka generátoru (při protáčení motoru - bez svíčky se zařazeným kvaltem - zadním kolem na stojánku)?
Měřím tam 25 - 30V AC (vím, že je to jen orientační hodnota...).
-- Jaký je odpor vinutí impulsní cívky, resp. napětí (měřeno stejným postupem ve dvojkonektoru?
-- Co je možné změřit přímo na vstupech a výstupech samotné jednotky?
Ignitech dodává jednotku jen pro CR 125. Je stejná, nebo je DC (pro provoz s usměrňovačem a baterií)?
Dodatek
Problém odhalen...
Posunutý kablík od nabíjecí cívky k CDI pod krytem zapalování. Při pohledu se sundaným deklem všechno ok, po montáži se deformovala guma průchodky a o kablík škrtal rotor tak dlouho, až se prodřela izolace...
Naposledy editováno 30.05.2019 13:43:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Starostlivosť o motorku Honda CR 80 | TomášM1 | 5 | 24.7.2021 v 15:07 combust |
Honda Cr 80 Honda CR 80 | TomášM1 | 1 | 30.5.2021 v 07:54 ja1 |
První cross motorka - holka Honda CR 85, Honda CR 80, KTM EXC 125 | katiexx | 2 | 3.7.2018 v 08:29 monyspeed |
Oleje, chladící kapalina Honda CR 80 | kucajs | 23 | 24.1.2018 v 16:08 Mustaf11254 |
Nehází svíčka Honda CR 80 | Reprak | 1 | 25.4.2017 v 16:14 kixs2 |