globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Optimální hodnota AFR?
 
30.6.2017 v 21:20
Pomalu se dostávám k podrobnějšímu nastavení jednotky od Ignitechu.Momentálně laboruju s hodnotami AFR. Ignitech má v tabulce nastavené hodnoty od 14,2 do 13,6.Jinde jsem vygrůglil i hodnoty kolem 15.
Moje vize je taková,že bych do cca 4,5 tisíce otáček nastavil ekonomický mód na spotřebu,a nad touto hodnotou bych dopřál motoru směs pro optimální výkon.
Je ochoten někdo pustit kapánek svého "know how" a poradit optimální hodnoty?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Optimální hodnota AFR?

20.2.2019 v 19:45 | Nahoru | #1

CR500 píše: Prava brzda hlavne dosahne ustaleneho stavu pro +-presne otacky a presnou skrtici klapku= Pak v AFR neni zadnej "bordel" z akceleracniho obohaceni atd.



Mohu se zeptat kdy motorka dosáhne ustáleného stavu, t.j. nemá sílu na to aby narůstaly otáčky na plný plyn?
Já jsem za 20 let do tak prudkého kopce ještě nejel.
Co se týče výletního tempa, tam právě eliminovala ta skokovka.

Simulovaný výstup co si se ptal se používá, pokud třeba používáš alternativní palivo, nebo jedeš economy rallye.
Do komtroleru nastavíš 15,5: 1 .
Kontroler ti širokopásmovkou měří skutečnost, výstup je zapojen na vsup ECU pro skokovku. A kontroler ji nutí ochudit na těch 15,5:1¨
Nebo myslím u auta by to fungovalo tak, že na nejlepší výkon nastavíš 12,5. Pro turbo ještě přisolit.
Auto si zapamatuje dlouhodobé adaptace LTFT na + 15-20%. Po naučení odpojíš skokovku, auto padne do nouzáku, ale stále sype +20% paliva a myslí že to je cajk.

Naposledy editováno 20.02.2019 19:52:21

(reakce na) Optimální hodnota AFR?

20.2.2019 v 20:04 | Nahoru | #2

Jurawood píše: Mohu se zeptat kdy motorka dosáhne ustáleného stavu, t.j. nemá sílu na to aby narůstaly otáčky na plný plyn?
Já jsem za 20 let do tak prudkého kopce ještě nejel.


musis si koupit letadlo, tam to jde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Optimální hodnota AFR?

21.2.2019 v 09:22 | Nahoru | #3

Jurawood píše: Mohu se zeptat kdy motorka dosáhne ustáleného stavu, t.j. nemá sílu na to aby narůstaly otáčky na plný plyn?
Já jsem za 20 let do tak prudkého kopce ještě nejel.
.



Ja to dakazu s fazerem velice jednoduse pri "obycejne jizde"...to si treba jedu takhlec po dalnici na origo prevod a kdyz jedu kolem +280 kmh(zalezi na vetru teplote tlaku) tak se mi motor krasne ustali i v plnem vykonou na plny plyn. (mam v ecu posunuty omezovac)
Nebo naopak jedu pomalu do slusneho kopce s pritelkyni(52kg) a 3 plnymi kufry na 6ku v otackach kolem 1500rpm(toto samozrejme moc casto nedelam, ale priklad take funkcni)

U prave brzdy je to kouzlo, ze ma treba vetsi brzdny vykon nez testovany motor. Tata pred lety byl vedouci zkusebny v brisku a dostal se treba i sluzebne do IT, kde ladily 1 ze 2 motoru lamborghini co mel zavodni clun a tam meli brzdu s vykonem 900hp. (Myslim olejove cerpadlo se skrcenim ventilem a vykonym chlazenim). Jinak v brisku je valcovka v mrazovce co ma asi taky 200hp(ta se brzdila virivymi proudy)

Ale ve firme kde pravuju, tu mame jen dynamometr na motorky brzdeni jen setrvacnosti valce + ventilatorem(2kvalty). H-D motorky s tim, ale akceleracnimi merenimi ladi. (SPB smart power beanch.)
Tam me s motorkou stejne nepusti. Byl jsem rad kdyz jsem ukecal na zmereneni vykonu. Na ladeni a moje pokusy (ja neskoleny) s vlastni moto muzu zapomenout.(bezpecnostni duvody atd...) Jsem jiny projekt-nemam s ladenim nic sloplecneho, jen konicek.

Uz mi prisel ted afr controller, zatim ho budu pouzivat jen jako budik az to namontuju..a pak snad jedou prijde i loggovani dat(afr+throttle+rpm). Ale taky verim ze v ustalenem rezimu kdyz pojedu napr: predpisove po dalnici(bez vykonu) skokova lambda dela korekci smesy. Zatim ten simulator resit nebudu.

Naposledy editováno 22.02.2019 09:11:29
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist