Moje vize je taková,že bych do cca 4,5 tisíce otáček nastavil ekonomický mód na spotřebu,a nad touto hodnotou bych dopřál motoru směs pro optimální výkon.
Je ochoten někdo pustit kapánek svého "know how" a poradit optimální hodnoty?
1 reakcí na tento příspěvek Optimální hodnota AFR?
Dobre na simulovani lambdy pro ecu dle tve rady teda komplet kaslu
Pouzivam FT a tam to vypinani lambdy u fz1 vazne neni.(ale verim ze je presne jaks popsal) Zatim nebudu uz vic otravovat, ale pokud se mi objevi lambda chyba. Asi by se mi cislo odporu FZ1/R1 hodilo (klidne soukrome do zpravy). Prinejhorsim se zkusim ozvat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Optimální hodnota AFR?
CR500 píše: Prava brzda hlavne dosahne ustaleneho stavu pro +-presne otacky a presnou skrtici klapku= Pak v AFR neni zadnej "bordel" z akceleracniho obohaceni atd.
Mohu se zeptat kdy motorka dosáhne ustáleného stavu, t.j. nemá sílu na to aby narůstaly otáčky na plný plyn?
Já jsem za 20 let do tak prudkého kopce ještě nejel.
Co se týče výletního tempa, tam právě eliminovala ta skokovka.
Simulovaný výstup co si se ptal se používá, pokud třeba používáš alternativní palivo, nebo jedeš economy rallye.
Do komtroleru nastavíš 15,5: 1 .
Kontroler ti širokopásmovkou měří skutečnost, výstup je zapojen na vsup ECU pro skokovku. A kontroler ji nutí ochudit na těch 15,5:1¨
Nebo myslím u auta by to fungovalo tak, že na nejlepší výkon nastavíš 12,5. Pro turbo ještě přisolit.
Auto si zapamatuje dlouhodobé adaptace LTFT na + 15-20%. Po naučení odpojíš skokovku, auto padne do nouzáku, ale stále sype +20% paliva a myslí že to je cajk.
Naposledy editováno 20.02.2019 19:52:21