A ted ktery, je toho na trhu mraky.
1. asi bych rad kdyby mne to pri jizde moc 'nesralo¨' - takze pohodli, ventilace, vaha, omezenni pohybu
2. rad bych aby provoz nestal mega majlant a i kdyz neco najeto mam, porad jsem stejne pitomec co se pousti na mista kde nema co delat - bylo by fajn az nekde blbe zakopnu a vystreli mi to do ksichtu mne opetovne nabiti nestalo majlant
3. nemusi to stat raketu
4. melo by to fungovat, povazuji to za funkcni doplnek o ktery moc nestojim, ne o designovou vopicarnu - na pokec na pumpe si umim najit jina temata
Tak a ted ukazte kdo tu umi krom kafrani i neco k veci
Nebranim se ani bunde s integrovanym airbagem ale ve vecnem tematu kuze-textil je pro mne vitezem kuze.... i kdyz nikoli kombo, ale bunda sepla s kalhotami
Naposledy editováno 09.06.2017 02:38:38
Mr.Dreamer píše: Pokud máš hrb, vezmi gp air, pokud nemáš, ber turtle, tam není moc co řešit (pokud se tedy rozhodneš pro mechanicky ovládanou vestu).
Vim ze zakladni rozdil je smerovani na hrb :) ..psal jsem dalsi prispevek jez mel souviset a tys byl rychlejsi
takze mas vyreseno a navic mi uz to teda prijde prijatelny cenove...
podle obrazku mi neprijde, ze by mela plandat a ja sem stejne louda, takze za me gut...asi ji zkusim...dikes
edit : jo aha, ta je jenom na krk...hm, tak nic
Naposledy editováno 12.06.2017 20:59:54
1 reakcí na tento příspěvek Airbag MOTO - Tak kterou, je jich mraky.
Když jsem já kupoval Helitku, tak top mode Helitel byl Turtle Hi-Vis. Na jaře jsme manželce koupili tu stejnou (akorát pod značkou Held), protože jsem byl s tímto typem maximálně spokojený a byla o něco levnější než Helite. Dnes je pro mě GP Air naprostou novinkou.
Nicméně nejvíc bych ti doporučil malý motovýlet a návštěvu prodejců a osobní vyzkoušení - prohlídku (nejlépe i projížďku na moto oproti záloze). Ono totiž tisíc lidí bude mít tisíc názorů a není nad osobní zkušenost. Hovg.
Se tu směřovat tu diskuzi tak, abych se dopatral reálných názoru na produkt. Jsou např vesty které vystřelí až za hlavu - JM jsi celý jakoby na prkně - vesta je asi tak velká jako menší snowboard co by jsi si dal na záda začíná někde v půli zadku a končí téměř nad prilbou.....fakt je toho hodně, ten trh výrazně narostl. To že tu je 90 procent lidí co mají nejběžnější model a vlastně nevědí proč je dáno asi tím, že v době koupě byla nabídka omezená. No neházim vidle do hnoje... Třeba se něco udeje :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Airbag MOTO - Tak kterou, je jich mraky.
motograf píše: Tenhle crash test se zrovna moc nepovedl :) Hlava dobrý, ale ten zadek... :)
Na tom videu je pěkně vidět, jak první náraz dostane figurína ještě před nafouknutím vesty. Krční páteř by asi zaplakala.
Pak se vesta nafoukla a zafixovala všechno podle očekávání.
Tak nějak to tu i psali ti okruháři.
PetrXIX píše: Na tom videu je pěkně vidět, jak první náraz dostane figurína ještě před nafouknutím vesty. Krční páteř by asi zaplakala.
Pak se vesta nafoukla a zafixovala všechno podle očekávání.
Tak nějak to tu i psali ti okruháři.
zvláštní je že tady mají tu šňůru hodně navolno, já jí mám tak že by se vytrhla ještě o polovinu dřív a přesto to za jízdy nijak neomezuje.
The Held model has a longer protection at the bottom protecting the coccyx. For the other protected parts, energy absorption and speed of inflation both models are equivalent.
Held a Helite jsou stejné, akorát Held je vzadu delší a chrání kostrč.
2 reakcí na tento příspěvek Airbag MOTO - Tak kterou, je jich mraky.
DrDNA01 píše: Ja jen dodam poznamku mimo, za kterou si od Fishe vyslouzim nejspis karavy pohled. Ne nadarmo se automobilove airbagy nedelaji na bombicku, ale s azidem, ze ktereho se uvolni dusik do airbagu za cca 30ms. Takze bombickove airbagy jsou dobre tak akorat na ty low speed tukance ve meste, nebo se clovek musi modlit, ze se tu sekundicku, potrebnou na nafouknuti bude clovek klouzat, nez narazi. Primarne vybirat airbag na rychlosti 180+ je podle me konina. Tak jen abyste se mnou v nejblizsi dobe nepocitali - zustanu u CE protektoru a pateraku v kombosce.. .. a na krk maximalne toto...
Naopak, myslim ze to je k veci a napadlo mne to same - nadruhou stranu to ze jedes 180+ jeste neznamena bauracku v teto rychlosti - kdyz se neco posere , predchazi tomu nejaky dej - predpokladma z se nam tam nezhmotni mimozemstan takze to dobrzdis treaba na 120 (jen hadam). Navic si myslim ze pokud to do neceho narvu ve 200 , bude mi asi arbag k prdu protoze se potrham vevnitr
Takze shrnuto:
Necekam zachranu zivota prip padu v 200 , cekam ze kdyz tak pojedu mne to nebude srat nebo nedejboze neshodi
....ehm ja se tak nejak vubec nechstam padat ....poctivej Crash jsem mel pred 10 lety , od ty doby padam v malych rychlostech ....jo a kdyz delam picoviny na enduru coz neumim
Naposledy editováno 13.06.2017 16:48:05
DrDNA01 píše: Ja jen dodam poznamku mimo, za kterou si od Fishe vyslouzim nejspis karavy pohled. Ne nadarmo se automobilove airbagy nedelaji na bombicku, ale s azidem, ze ktereho se uvolni dusik do airbagu za cca 30ms. Takze bombickove airbagy jsou dobre tak akorat na ty low speed tukance ve meste, nebo se clovek musi modlit, ze se tu sekundicku, potrebnou na nafouknuti bude clovek klouzat, nez narazi. Primarne vybirat airbag na rychlosti 180+ je podle me konina. Tak jen abyste se mnou v nejblizsi dobe nepocitali - zustanu u CE protektoru a pateraku v kombosce.. .. a na krk maximalne toto...
doba nafouknutí Helite airbagu je 100ms...tedy 0,1s. to je myslím v pohodě. spíš záleží, kde je umístěná trhačka. teď o víkendu jsem ho přendával jedné holce, co ji měla vepředu na rámu, což je za mně špatně a předělalo se to na stupačku spolujezdce, aby byla reakční doba při nárazu co možná nejkratší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Airbag MOTO - Tak kterou, je jich mraky.
PetrXIX píše: Na tom videu je pěkně vidět, jak první náraz dostane figurína ještě před nafouknutím vesty. Krční páteř by asi zaplakala.
Pak se vesta nafoukla a zafixovala všechno podle očekávání.
Tak nějak to tu i psali ti okruháři.
tak u čelního srážky do něčeho co je hned před motorkou to asi nestihne nic, co je teď na trhu. oproti automobilovým airbagům je toto v reakční době pozadu kvůli systému spouštění... ale třeba jednou... :)
...a osobne si myslim, ze ta hodnota 0,1s je u vesty hodne nadnesena.
RUTAN píše: tak u čelního srážky do něčeho co je hned před motorkou to asi nestihne nic, co je teď na trhu. oproti automobilovým airbagům je toto v reakční době pozadu kvůli systému spouštění... ale třeba jednou... :)
Ty Astar a Dianese (a brzy i PSI) to právě zvládají. Bohužel to ale znamená přes 60 tisíc za kombinézu a airbag. Mám sice celkem moderní a vysokou řadu PSI, ale z toho, co jsem u nich vyzjistil, tak ty staré kombinézy se nebudou dát předělat na airbag variantu. Navíc se mi aktuálně dost líbí ta Astar varianta, kdy mohu stejnou vestu použít na bundě do města, dvoudílce na okresky i jednodilce na okruh, jen nevím, jak moc velký opruz bude to připínáním protože sundávat podšívku z mé kombošky je dost zdlouhavý proces...
1 reakcí na tento příspěvek Airbag MOTO - Tak kterou, je jich mraky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Airbag MOTO - Tak kterou, je jich mraky.
Naposledy editováno 09.07.2018 19:33:08
už jsem to tu někde psal....
jezdíme v helitu dva roky, je to stejný jak held, dělají verzi normální a prodlouženou.
nechtěl jsem to, pak to na mě vystřelili v krámě a bylo hotovo.,. chrání hrudník páteř a zafixuje helmu. udělá buřty kolem helmy ze stran,. celý tělo se vtom ztopoří.
šňůry jsem se bál ale při normálním vystupování vystřelit nejde. když je krátký úvaz na brejlích jak jezdí lisák, tak by to mělo fungovat u záhy.
přesvědčila mne jednoduchost mechanismu, možnost vlastní a lacinější výměny bombiček a neměla by sama vystřelit. mluvil jsem náhodou v Rakousku s někým, kdo testoval elektronický, ale pořád vloni viděl problém v elektronice stran náklonu úhlu zrychlení zpomalení.....nemusí být vždy 100% kdežto trhačka jo.
a pak turtle jde až na bederní páteř resp kostrč, a nejen tu ale i právě ten "turtle" chrání lépe i ledviny a játra... což ostatní nekryjí . a vzít bederní páteří obrubník, tak jsi stejně na vozíku....
a je lepší samotná vesta protože se pod ní ustrojíš jak chceš. měli jsme teď v Toskánsku jenom triko a helitku, a docela to větralo resp. neměli jsme pocit že by nám kvůli ní bylo větší teplo.... mezi sponama normálně profukuje a tím že je volnější na pěst tak vzduch proudí kolem těla.
tak asi tak jedna praktická zkušenost.
PS: jo jasně na zmrzlině je určitě trochu problém
1 reakcí na tento příspěvek Airbag MOTO - Tak kterou, je jich mraky.
A jinak jak psal Vici, jezdím v měkké paterove veste od Büse a na pohodlí si nemůžu stěžovat, ani o ní nevím, jen vedro je samozřejmě horší. A párkrát už mě úspěšně zachránila.
Tož jsem zvědavý co nakonec vybereš.
1 reakcí na tento příspěvek Airbag MOTO - Tak kterou, je jich mraky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Airbag MOTO - Tak kterou, je jich mraky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Airbag MOTO - Tak kterou, je jich mraky.
Gahan37 píše: FishX3> Jsi okouknul kluky včera?
Ne, porad jsem sovinisticky hetero prase, ale byl tam motograf ve veste.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Airbag MOTO - Tak kterou, je jich mraky.
Nicméně handroid 5000, Knoxe zero 3000, Pyreneje 30000, prodloužený víkend na Dukle s mladým 10000, gumy aby se to dalo ujet 6000 .... To jsou aktuální potřeby na příští dva měsíce. Asi pochopíš že dalších 15t neřeším až tak zbrkle:)))
A bez vesty jezdím >150tis km takže ani to není tak dramatický jak to podavas
Naposledy editováno 26.06.2017 09:57:08