globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2t vs 4t atd. atd.
Ahoj, je mi jasné, že je to hrozně opakované, a tak, ale přece jen je lepší mít vlastní diskuzi, než číst jiné a pomalu je nechápat... Takže, měl bych 2 dotazy, první je taková klasika: 2t nebo 4t? - jsem člověk, co se v motorkách naprosto nevyzná, tak bych se to chtěl trochu naučit, ale určitě né tím, že bych to vozil furt do opravy. A ta druhá: Jak se starat o 2t krom oleje? Co všechno údržba zahrnuje? Je to hodně složité? Nebo bych se to naučil časem? Docela se mi líbí 2t, kdybych si koupil otevřenou a šel k technické. nebo bych dostal kontrolu, dá se to poznat? Fakt se v tom nevyznám, tak mě omluvte Díky a znovu se omlouvám za opakované téma
Anketa: 2T nebo 4T
Žere jak něco, ale stojí to za to
80%
4
Moc nejede, za to nežere a nebudeš mít prázdnou kapsu
20%
1

1 reakcí na tento příspěvek 2t vs 4t atd. atd.

3.6.2017 v 00:12 | Nahoru | #1
Pokud se chceš něco naučit a né jen bezhlavě pojíždět, tak si kup 2T. Jednou za čas uděláš Nikasil, někdy jen výměna pístu. Největší oprava je klika, ale též se nechá udělat. Demontáže jsou jednoduché-žádné rozvody ani složité nastavování. Jednoduchá pumpička na močůvku jak psal Franta Šťastný. Spotřeba odpovídá tomu co od toho chceš. Pokud budeš lítat, bude žrát, ale to bude žrát každá motorka. Při jízdě srovnatelné se 4t nebude spotřeba o moc vyšší a pořád máš možnost podřadit a vypálit. Další výhoda je v tom, že tě nebude za 2 roky lákat nová motorka včetně řidičáku, protože tvoje pojede parádně. U 4T by tě čekala výměna za silnější a nový řidičák. Takže to zvaž. 4 takťáci většinou jezdí se vším jen do servisu a pak nic neumí sami. Na STK otevřenou nepoznají.Při kontrole taky né. Hlavně musí mít v techničáku výkon do 11 kW.

(reakce na) 2t vs 4t atd. atd.

3.6.2017 v 12:00 | Nahoru | #2

mito7 píše: Pokud se chceš něco naučit a né jen bezhlavě pojíždět, tak si kup 2T. Jednou za čas uděláš Nikasil, někdy jen výměna pístu. Největší oprava je klika, ale též se nechá udělat. Demontáže jsou jednoduché-žádné rozvody ani složité nastavování. Jednoduchá pumpička na močůvku jak psal Franta Šťastný. Spotřeba odpovídá tomu co od toho chceš. Pokud budeš lítat, bude žrát, ale to bude žrát každá motorka. Při jízdě srovnatelné se 4t nebude spotřeba o moc vyšší a pořád máš možnost podřadit a vypálit. Další výhoda je v tom, že tě nebude za 2 roky lákat nová motorka včetně řidičáku, protože tvoje pojede parádně. U 4T by tě čekala výměna za silnější a nový řidičák. Takže to zvaž. 4 takťáci většinou jezdí se vším jen do servisu a pak nic neumí sami. Na STK otevřenou nepoznají.Při kontrole taky né. Hlavně musí mít v techničáku výkon do 11 kW.



sorry,ale tohle jsou typicky hospodské řeči plné polopravd ,mýtů a nesmyslů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie/svíčka/obvod Yamaha YZF-R125 P4py 4 10.4.2024 v 22:51 P4py
Koncovka výfuku Yamaha YZF-R125 Kristian_Marek 3 9.4.2024 v 19:57 Kristian_Marek
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R Vorstyx 1 6.4.2024 v 08:13 ja1
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R SirSpecny 1 18.3.2024 v 14:10 Remzy
Vyber motorky Yamaha YZF-R125, KTM RC 125, Kawasaki Ninja 125 Tamhletam 5 18.3.2024 v 12:19 Johny_Servis


TOPlist