1 reakcí na tento příspěvek 2t vs 4t atd. atd.
mito7 píše: Pokud se chceš něco naučit a né jen bezhlavě pojíždět, tak si kup 2T. Jednou za čas uděláš Nikasil, někdy jen výměna pístu. Největší oprava je klika, ale též se nechá udělat. Demontáže jsou jednoduché-žádné rozvody ani složité nastavování. Jednoduchá pumpička na močůvku jak psal Franta Šťastný. Spotřeba odpovídá tomu co od toho chceš. Pokud budeš lítat, bude žrát, ale to bude žrát každá motorka. Při jízdě srovnatelné se 4t nebude spotřeba o moc vyšší a pořád máš možnost podřadit a vypálit. Další výhoda je v tom, že tě nebude za 2 roky lákat nová motorka včetně řidičáku, protože tvoje pojede parádně. U 4T by tě čekala výměna za silnější a nový řidičák. Takže to zvaž. 4 takťáci většinou jezdí se vším jen do servisu a pak nic neumí sami. Na STK otevřenou nepoznají.Při kontrole taky né. Hlavně musí mít v techničáku výkon do 11 kW.
sorry,ale tohle jsou typicky hospodské řeči plné polopravd ,mýtů a nesmyslů.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie/svíčka/obvod Yamaha YZF-R125 | P4py | 4 | 10.4.2024 v 22:51 P4py |
Koncovka výfuku Yamaha YZF-R125 | Kristian_Marek | 3 | 9.4.2024 v 19:57 Kristian_Marek |
Yamaha DT 125r jakou přívěru Yamaha DT 125 R | Vorstyx | 1 | 6.4.2024 v 08:13 ja1 |
Yamaha DT 125 R karburátor Mikuni Yamaha DT 125 R | SirSpecny | 1 | 18.3.2024 v 14:10 Remzy |
Vyber motorky Yamaha YZF-R125, KTM RC 125, Kawasaki Ninja 125 | Tamhletam | 5 | 18.3.2024 v 12:19 Johny_Servis |