Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Právě, že jde v závodě o čas. Je super pozorovat vývoj a dávat si vše do souvislostí. Vysedání u okruhů, čistý styl u SM bez smyků, u MG netlačit motorku pod sebe, ale jít s ní.
Jak jsi správně poznamenal, je spousta zásadnějších věcí potřebných k ježdění než řešit tělo. Pohyb tělem je vysilující, zabírá čas a soustředění. Ale každý chce vypadat jako Marquez
PetrS píše: Krejza> Osobne si myslim, ze vic bude zalezet na jezdci, nez jeho stylu a pak taky na profilu trate. Jak jsem uz psal, Giovanni dokazoval, ze na asfaltu umi byt minimalne stejne rychly i s kolenem na zemi, jak svetova spicka, ale ztracel dost v terenu. On to mozna bude jako s najezdem ve slidu do zatacky. Driv se tak jezdila temer kazda zatacka, v posledni dobe se tak najizdi uz jen ty nejvetsi vracecky, protoze to proste zpomaluje. Ale ve vysledku se bavime opravdu o rozdilu v ramci max. desetinek sekundy na kolo, takze ja porad zastavam nazor, ze pro nezavodnika je lepsi jezdit tak, jak je mu komfortnejsi, protoze pak se muze soustredit vic na dulezitejsi veci, ktere maji na cas daleko zasadnejsi vliv, nez samotny styl. Dalsi vec je, ze kdyz je trat opravdu hodne zakroucena, tak s kolenem na zemi je to strasna spartakiada se porad presouvat : )
parádně naspanéTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR | nazram | 4 | Dnes v 11:27 pospit |
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 36 | 31.5.2024 v 19:54 Kubák |
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 0 | 27.5.2024 v 11:49 Chuck... |
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... | vein | 14 | 9.8.2023 v 19:18 jardusking |
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR | nazram | 8 | 14.9.2022 v 08:06 PetrL3 |