Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
A peněz jse už za to dal tolik že to nehraje roli. A musím přiznat že opravdu výraznou roli hraje i má posedlost něco stále upravovat, takže mě to stejně bude strašit dokud to neprovedu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: Vendous> zadní od nový brzdí prostě málo a ve dvou tuplem takže zvýšení účinku zadního má význam. Jako příklad uvedu dlouhé sjeddy v serpentýnách. Tam je potřeba brzdy střídat aby se ochladily. Chystáme se letos do Gargana a tam je to přesně tento případ.
Brzdy není potřeba střídat ale naopak správně rozdělovat zátěž mezi přední i zadní brzdu. S vyjímkou extrémních případů, jako třeba offroad nebo ostrý brzdění na sportovní motorce, se motorka nejlíp chová při brždění přední i zadní brzdou současně.
se-se píše: kerut> v základu má 270, po úpravách asi 310. S palivem (I kamystrem) 340, se stálým vybavením (nářadí nepromoky lékárna kompresor atd) 360. Takže včatně dvou lidí a drobností přes 550 kg.
Myslel jsem tím tedy, že moje doplňky váží asi tak o 20 kg více než je běžné, což v celkové hmotnosti nehraje moc velkou roli.
Pokud mám správné informace o maximální hmotnosti banditam tak 550kg znamená že je ta motorka o 75kg přetížena. Ani se nedivím že se jí to nelíbí.
se-se píše: Vendous> dnes jsem to znovu testoval a zkoušel jsem jednak intenzivní brždění zadní, jednak jí používat přednostně. Obojí jde ale nutná síla je více než nepohodlná. A na hrubym čistym asfaltu to dostanu na ABS silou kdy už se fakt bojím že něco praskne.
A peněz jse už za to dal tolik že to nehraje roli. A musím přiznat že opravdu výraznou roli hraje i má posedlost něco stále upravovat, takže mě to stejně bude strašit dokud to neprovedu.
Ona totiž ta brzda není navrhovaná na to aby brzdila sama ale v kombinaci s přední bzdou. A protože píšeš že fyziku umíš tak určitě víš že při brždění předkem se zadní kolo výrazně nadlehčuje a zadní brzda nepotřebuje velkou sílu. Naopak je to kontraproduktivní protože se příliš silná zadní brzda špatně dávkuje a snadno dochází k zablokování kola.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší
se-se píše: Vendous> dnes jsem to znovu testoval a zkoušel jsem jednak intenzivní brždění zadní, jednak jí používat přednostně. Obojí jde ale nutná síla je více než nepohodlná. A na hrubym čistym asfaltu to dostanu na ABS silou kdy už se fakt bojím že něco praskne.
A peněz jse už za to dal tolik že to nehraje roli. A musím přiznat že opravdu výraznou roli hraje i má posedlost něco stále upravovat, takže mě to stejně bude strašit dokud to neprovedu.
Když čtu toto, tak nemáš tam jen nějaké shit desky, nebo mastný kotouč?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |