bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výměna zadního kotouče za větší
Chci místo zadního brzdového kotouče dát přední. Zadní má průmér240, přední 310, středy a díry na šrouby pasují. Na třmen udélám adaptér. Jestli vyjde vyndavání třmenu pod ráfkem ještě změřím ale vypadá to že to půjde.
Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 16:27 | Nahoru | #1
Vendous> dnes jsem to znovu testoval a zkoušel jsem jednak intenzivní brždění zadní, jednak jí používat přednostně. Obojí jde ale nutná síla je více než nepohodlná. A na hrubym čistym asfaltu to dostanu na ABS silou kdy už se fakt bojím že něco praskne.
A peněz jse už za to dal tolik že to nehraje roli. A musím přiznat že opravdu výraznou roli hraje i má posedlost něco stále upravovat, takže mě to stejně bude strašit dokud to neprovedu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 16:51 | Nahoru | #2

se-se píše: Vendous> zadní od nový brzdí prostě málo a ve dvou tuplem takže zvýšení účinku zadního má význam. Jako příklad uvedu dlouhé sjeddy v serpentýnách. Tam je potřeba brzdy střídat aby se ochladily. Chystáme se letos do Gargana a tam je to přesně tento případ.


Brzdy není potřeba střídat ale naopak správně rozdělovat zátěž mezi přední i zadní brzdu. S vyjímkou extrémních případů, jako třeba offroad nebo ostrý brzdění na sportovní motorce, se motorka nejlíp chová při brždění přední i zadní brzdou současně.

se-se píše: kerut> v základu má 270, po úpravách asi 310. S palivem (I kamystrem) 340, se stálým vybavením (nářadí nepromoky lékárna kompresor atd) 360. Takže včatně dvou lidí a drobností přes 550 kg.
Myslel jsem tím tedy, že moje doplňky váží asi tak o 20 kg více než je běžné, což v celkové hmotnosti nehraje moc velkou roli.


Pokud mám správné informace o maximální hmotnosti banditam tak 550kg znamená že je ta motorka o 75kg přetížena. Ani se nedivím že se jí to nelíbí.

se-se píše: Vendous> dnes jsem to znovu testoval a zkoušel jsem jednak intenzivní brždění zadní, jednak jí používat přednostně. Obojí jde ale nutná síla je více než nepohodlná. A na hrubym čistym asfaltu to dostanu na ABS silou kdy už se fakt bojím že něco praskne.
A peněz jse už za to dal tolik že to nehraje roli. A musím přiznat že opravdu výraznou roli hraje i má posedlost něco stále upravovat, takže mě to stejně bude strašit dokud to neprovedu.


Ona totiž ta brzda není navrhovaná na to aby brzdila sama ale v kombinaci s přední bzdou. A protože píšeš že fyziku umíš tak určitě víš že při brždění předkem se zadní kolo výrazně nadlehčuje a zadní brzda nepotřebuje velkou sílu. Naopak je to kontraproduktivní protože se příliš silná zadní brzda špatně dávkuje a snadno dochází k zablokování kola.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

9.5.2017 v 11:12 | Nahoru | #3

se-se píše: Vendous> dnes jsem to znovu testoval a zkoušel jsem jednak intenzivní brždění zadní, jednak jí používat přednostně. Obojí jde ale nutná síla je více než nepohodlná. A na hrubym čistym asfaltu to dostanu na ABS silou kdy už se fakt bojím že něco praskne.
A peněz jse už za to dal tolik že to nehraje roli. A musím přiznat že opravdu výraznou roli hraje i má posedlost něco stále upravovat, takže mě to stejně bude strašit dokud to neprovedu.



Když čtu toto, tak nemáš tam jen nějaké shit desky, nebo mastný kotouč?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist