Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.
1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší
assassin píše: trosku ulet dat 10+ za origo brzdic kdyz treba ISR stoji min.... kdyz uz se placat s drzakem tak aspon na neco co funguje...
BTW vypocet: original 270kg, po upravach 310kg = doplnky 20kg me taky docela pobavil
chce to jen číst a zase číst. Nenapsal jsem že doplňky váží 20 kg ale že odhadem váží o 20 kg více než asi obvykle váží (myšleno na jiných motorkách)í a to je opravdu něco jiného. Bez obav- dvě čísla odečíst umím.
. Druhý originál proto, že místo něj se nic výrazně většího nevejde a naproti tomu dole na druhý místo je. Origo Nissin je totiž dost malý. Taky nemusím řešit geometrii protože jen uchycení zkopíruji po kružnici. Mám jistotu že to bude sedět a dvojnásobnou sílu a to vše bez nějakýho pokusničení.
Naposledy editováno 07.05.2017 15:30:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 20 | 12.4.2024 v 14:49 Piwell |
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 3.4.2024 v 12:46 Neeno |
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 9 | 24.5.2023 v 18:36 Pedl |
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA | nippon72 | 16 | 20.5.2023 v 12:02 crestik |
řízení Suzuki GSX 1250 FA | rteprapšak | 12 | 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid |