globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výměna zadního kotouče za větší
Chci místo zadního brzdového kotouče dát přední. Zadní má průmér240, přední 310, středy a díry na šrouby pasují. Na třmen udélám adaptér. Jestli vyjde vyndavání třmenu pod ráfkem ještě změřím ale vypadá to že to půjde.
Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 07:07 | Nahoru | #1
kerut> v základu má 270, po úpravách asi 310. S palivem (I kamystrem) 340, se stálým vybavením (nářadí nepromoky lékárna kompresor atd) 360. Takže včatně dvou lidí a drobností přes 550 kg.
Myslel jsem tím tedy, že moje doplňky váží asi tak o 20 kg více než je běžné, což v celkové hmotnosti nehraje moc velkou roli.

Naposledy editováno 07.05.2017 07:08:51

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 11:37 | Nahoru | #2

se-se píše: kerut> v základu má 270, po úpravách asi 310. S palivem (I kamystrem) 340, se stálým vybavením (nářadí nepromoky lékárna kompresor atd) 360. Takže včatně dvou lidí a drobností přes 550 kg.
Myslel jsem tím tedy, že moje doplňky váží asi tak o 20 kg více než je běžné, což v celkové hmotnosti nehraje moc velkou roli.



Když to počítám, tak je to navíc 70kg, což je sakra hodně navíc a je to určitě poznat, ne že ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

9.5.2017 v 00:39 | Nahoru | #3

se-se píše: kerut> v základu má 270, po úpravách asi 310. S palivem (I kamystrem) 340, se stálým vybavením (nářadí nepromoky lékárna kompresor atd) 360. Takže včatně dvou lidí a drobností přes 550 kg.
Myslel jsem tím tedy, že moje doplňky váží asi tak o 20 kg více než je běžné, což v celkové hmotnosti nehraje moc velkou roli.



Čeče sorry, já ti docela i fandim, ale tohle je velký ulet.
Neznam nikoho, kdy by měl na moto doplnky o hmotnosti 70kg, pokud nepočítám Brezovara apod.
Každý se snazi spíš hmotnost tlacit dolů.
Tys tu nekolikrat psal, že tvé upravy nemaj na hmotnost až tak vliv a teď z tebe vypadne, že je to +90 kg??

Kdybys tunil Tatru, tak nereknu nic.
Ale koupit si bandita a udělat z toho 550 kg vozidlo, to je fakt nesmysl..

A abych nebyl úplně offtopic, zachoval bych puvodni konstrukci a jen vyměnil komponenty - kombinace pumpa, trmen a desticky zvladne změnit ucinnost brzdy o dost, určitě o tolik, kolik je vzadu potřeba.

A k tvemu brzdeni z kopce - brzdi dvouvalec, ne dvoutakt.
Ale i ctyrtakt 1200ccm brzdi slusne, jen je potřeba tam dát dvojku a nechat ten motor motat klidně 8tisíc. a víc. Před zatackou se pak brzdi intenzivne a kratce.

Jestli budeš někde lechtat brzdu 3km v kuse, tak ti nepomuze ani 1m prumer na kotouci.
Možná uchladis kotouc, ale uvaris kapalinu.
Pokud tam tedy nemáš i pridavny chladic na brzdovku..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist