globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového senzoru?
Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě, když tam není elektornický tlakový senzor? Běží snad čerpadlo v nádrži nonstop a tlak navíc se prostě vypustí tlakovým regulátorem, nebo tam je nějaký spínač a čerpadlo se vypíná a zapíná podle potřeby?

Některé motorky mají elektronický tlakový senzor, s ním ŘJ předpokládám zapíná/vypíná čerpadlo podle potřeby., nicméně konkrétně V-Strom, alespoň ty starší ročníky, tlakový senzor nemá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 10:14 | Nahoru | #1
felixxx> jinymi slovy neni to recese ale myslene vazne, OK. Ja na tebe prve nereagoval protoze jsem myslel ze to je provokace, ale budiz.... nicmene uelej mi prosim radost a nez neco napises zamysli se nad tim, ono lepe se to tem ostatnim vraci argumentaci objektivnimi fakty

napr. zrovna k te lambde, ted naposled,.. a k otazce "spinani" nebo "mereni" - zajiste vis, ze ty jednoduchy lambdy ve vyfucich maji opravdu skutecne temer skokovou zmenu napeti na vystupu kolem lambda=1, a vzhledem k tomu ze pistovej motor je cyklicky pracujici stroj tak se v prubehu cyklu meni i mnozstvi kysliku ve svodech. Zpracovani signalu bezne lambdasondy tedy probiha zhruba priblizne asi tak, ze ten signal kmita nahoru/dolu/nahoru/dolu, a teprve kdyz prestane vesele kmitat jednotka si rekne, aha, neco se deje, a provede nejakou mirnou korekci mapy (mirnou, a jen v ramci nastavenych mezi!) pokud pak ani tohle nezabere vyhodi chybu - pricemz motor jede (vetsinou) normalne dal..

vilemx> ...jednotku naprogramovanou tak aby poznala ze se meri a dostatecne pri tom podvadela ? jen hadam..

(reakce na) Jak funguje regulace tlaku v palivové soustavě bez tlakového...

3.5.2017 v 11:16 | Nahoru | #2
dalsi co se potrebuje za kazdou cenu o necem hadat ? vidis v tom snad nejakej rozpor ?

kerut píše: ..a vzhledem k tomu ze pistovej motor je cyklicky pracujici stroj tak se v prubehu cyklu meni i mnozstvi kysliku ve svodech. Zpracovani signalu bezne lambdasondy tedy probiha zhruba priblizne asi tak, ze ten signal kmita nahoru/dolu/nahoru/dolu



Jurawood píše: Tenhle čas oscilace je odvislý od:
1) hlavně rychlosti plynů (takže RPM)



ano, vystup lambdy (skokove pracujici) ukazuje (vzhledem k pomerne dlouhe dobe jednotliveo pracovniho cyklu vuci celkem velke rychlosti reakce sondy) prakticky to, co je ve svodech nad ni - tedy frekvence kmitani odpovida pulzaci vyfukovych plynu ve svodu - tedy ano pracovnimu cyklu pistoveho motoru - tedy ano, prekvapive otackam motoru....

uz je o fakt motani se v kruhu a placani o nicem..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 6 Dnes v 18:16 MCMedium
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 12 Dnes v 09:46 rogyze
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 Kadlina 4 30.5.2024 v 11:16 milor
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom Honzik125 9 23.5.2024 v 03:36 2stroke
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo


TOPlist