Mám názor, že to vychází +/- na remízu. Řetěz nemá takovou životnost, ale je o dost levnější a za 2,3 řetězové sady dáte jako za opravu kardanů. Řetěz je lehčí. Také mi přijde více dostupnější opravu na cestě řetěz než kardan. Ale pokud je kardan dobře servisovaný podle intervalů je na něj určitě spolehnutí větší než na řetěz. Teď nemyslím extrém typu pouště nebo deštné pralesy kam se z nás 99,9% nepodívá.
Rád by jsem věděl vaše názory a co preferujete Vy pokud by jste si mohli vybrat bez ohledu na druh a typ motorky.
Za mne tedy řetěz.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kardan vs řetěz
selkie píše: ..nikdy nelžu, příteli...v Mostě mě na brzdách předjel klučina na malorážce...teda, já byl na brzdách a on ještě letěl plnej
No, pokud se Ti to stava bezne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kardan vs řetěz
MedWed píše: No, pokud se Ti to stava bezne...
opravdu dobrá dváca s dobrým jezdcem tě srovná,jako krtek zahrádku2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kardan vs řetěz
MedWed píše: No, pokud se Ti to stava bezne...
..s železnou pravidelností...litra mám jenom proto, že je to víc hua a můžu machrovat na benzínce..