bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po kolika km nájezdu nahodit laděný výfuk
Mám jednoduchej dotaz, po kolika najetých km je v pohodě nahodit laďák na novou motorku. Jinak dva jednoduchý důvody proč za to vyhodím prachy 1. Bezpečnost, abych byl slyšet. 2. Někdo prachy utratí za umělou ... někdo za laďák, výsledek bude stejnej :)

Jinak laďák od SC Project na Z800.

Žádný podobný téma sem tu nenašel, tak zakládám debatu 😀

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po kolika km nájezdu nahodit laděný výfuk

18.4.2017 v 11:43 | Nahoru | #1
FJRPEPA>ovsem jde o to z ceho se zvuk siri, i reprak je smerovej a to zdaleka ne tolik jako vyfuk (jasne pak jeste otazka frekvence, nebo taky treba akumulace tlaku v uzavrene mistnosti = princip SW atd.. ALE bavme se o sireni zvuku venku, v otevrenem prostoru, OK? )
tj. pokud bys mel skutcne "bodovej zdroj zvuku", bude se zvuk sirit vsemi smery stejne, a bez ohledu na rychlost (zanedbatelnou oproti ryclosti zvuku) samozrejme - ovsem vyfuk fakt neni bodovej zdroj zvuku, je to prakticky tryska ze ktere vycyhazi spaliny a i kdyz to mnohym mozna tak neprijde, tak o celkem vysoke rychlosti !!
objem valcu*ucinost vyplachovani*otacky/60 /prurez vystupniho otvoru
(BTW obdobne lze vycislit samozrejme i vstup, a snaze tak pochopit proc do cca 200-250 fakt nema smysl preymslet nad naporovym sanim napr.. )

tj medium (spaliny) proudici z vyfuku smerem dozadu, usmernuji akustickou vlnu take dozadu, a to dost vyrazne, tudiz to co lze slyset pred motorkou je opravdu z velke casti jen odraz, viz co jsem psal o par postu vedle s nizkoleticim proudovym letadlem (ano, samozrejme ze hmotnostni tok skrz proudovy motor je podstatne vyssi ale princip je prakticky totozny)

a kdo neveri at si vezme treba sve oblibene HiFi ven a namiri smerem od sebe...

(reakce na) Po kolika km nájezdu nahodit laděný výfuk

18.4.2017 v 12:36 | Nahoru | #2

kerut píše: FJRPEPA>ovsem jde o to z ceho se zvuk siri, i reprak je smerovej a to zdaleka ne tolik jako vyfuk (jasne pak jeste otazka frekvence, nebo taky treba akumulace tlaku v uzavrene mistnosti = princip SW atd.. ALE bavme se o sireni zvuku venku, v otevrenem prostoru, OK? )
tj. pokud bys mel skutcne "bodovej zdroj zvuku", bude se zvuk sirit vsemi smery stejne, a bez ohledu na rychlost (zanedbatelnou oproti ryclosti zvuku) samozrejme - ovsem vyfuk fakt neni bodovej zdroj zvuku, je to prakticky tryska ze ktere vycyhazi spaliny a i kdyz to mnohym mozna tak neprijde, tak o celkem vysoke rychlosti !!
objem valcu*ucinost vyplachovani*otacky/60 /prurez vystupniho otvoru
(BTW obdobne lze vycislit samozrejme i vstup, a snaze tak pochopit proc do cca 200-250 fakt nema smysl preymslet nad naporovym sanim napr.. )

tj medium (spaliny) proudici z vyfuku smerem dozadu, usmernuji akustickou vlnu take dozadu, a to dost vyrazne, tudiz to co lze slyset pred motorkou je opravdu z velke casti jen odraz, viz co jsem psal o par postu vedle s nizkoleticim proudovym letadlem (ano, samozrejme ze hmotnostni tok skrz proudovy motor je podstatne vyssi ale princip je prakticky totozny)

a kdo neveri at si vezme treba sve oblibene HiFi ven a namiri smerem od sebe...


Nojo, ale abys byl přesný musíš odečíst rychlost pohybu toho zdroje vůči okolí dopředu. Teda rychlost motorky, taky by ti mohla vyjít 0
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 420rigo 22 20.4.2024 v 13:17 MaraForza
Záměna předního kola Kawasaki Z800 Spitir_1 4 20.2.2024 v 11:14 papiboy
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 420rigo 2 9.1.2024 v 06:29 milonovo
Tlmicovy olej Motul Expert a Motul ... [1, 2] Kawasaki Z800 Voloda27 38 26.9.2022 v 09:43 Fugo
Kolem ČR - září Kawasaki Z800 mára929r 1 27.8.2022 v 21:19 Ariete


TOPlist