Jinak laďák od SC Project na Z800.
Žádný podobný téma sem tu nenašel, tak zakládám debatu 😀
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po kolika km nájezdu nahodit laděný výfuk
tj. pokud bys mel skutcne "bodovej zdroj zvuku", bude se zvuk sirit vsemi smery stejne, a bez ohledu na rychlost (zanedbatelnou oproti ryclosti zvuku) samozrejme - ovsem vyfuk fakt neni bodovej zdroj zvuku, je to prakticky tryska ze ktere vycyhazi spaliny a i kdyz to mnohym mozna tak neprijde, tak o celkem vysoke rychlosti !!
objem valcu*ucinost vyplachovani*otacky/60 /prurez vystupniho otvoru
(BTW obdobne lze vycislit samozrejme i vstup, a snaze tak pochopit proc do cca 200-250 fakt nema smysl preymslet nad naporovym sanim napr.. )
tj medium (spaliny) proudici z vyfuku smerem dozadu, usmernuji akustickou vlnu take dozadu, a to dost vyrazne, tudiz to co lze slyset pred motorkou je opravdu z velke casti jen odraz, viz co jsem psal o par postu vedle s nizkoleticim proudovym letadlem (ano, samozrejme ze hmotnostni tok skrz proudovy motor je podstatne vyssi ale princip je prakticky totozny)
a kdo neveri at si vezme treba sve oblibene HiFi ven a namiri smerem od sebe...
kerut píše: FJRPEPA>ovsem jde o to z ceho se zvuk siri, i reprak je smerovej a to zdaleka ne tolik jako vyfuk (jasne pak jeste otazka frekvence, nebo taky treba akumulace tlaku v uzavrene mistnosti = princip SW atd.. ALE bavme se o sireni zvuku venku, v otevrenem prostoru, OK? )
tj. pokud bys mel skutcne "bodovej zdroj zvuku", bude se zvuk sirit vsemi smery stejne, a bez ohledu na rychlost (zanedbatelnou oproti ryclosti zvuku) samozrejme - ovsem vyfuk fakt neni bodovej zdroj zvuku, je to prakticky tryska ze ktere vycyhazi spaliny a i kdyz to mnohym mozna tak neprijde, tak o celkem vysoke rychlosti !!
objem valcu*ucinost vyplachovani*otacky/60 /prurez vystupniho otvoru
(BTW obdobne lze vycislit samozrejme i vstup, a snaze tak pochopit proc do cca 200-250 fakt nema smysl preymslet nad naporovym sanim napr.. )
tj medium (spaliny) proudici z vyfuku smerem dozadu, usmernuji akustickou vlnu take dozadu, a to dost vyrazne, tudiz to co lze slyset pred motorkou je opravdu z velke casti jen odraz, viz co jsem psal o par postu vedle s nizkoleticim proudovym letadlem (ano, samozrejme ze hmotnostni tok skrz proudovy motor je podstatne vyssi ale princip je prakticky totozny)
a kdo neveri at si vezme treba sve oblibene HiFi ven a namiri smerem od sebe...
Nojo, ale abys byl přesný musíš odečíst rychlost pohybu toho zdroje vůči okolí dopředu. Teda rychlost motorky, taky by ti mohla vyjít 0
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 22 | 20.4.2024 v 13:17 MaraForza |
Záměna předního kola Kawasaki Z800 | Spitir_1 | 4 | 20.2.2024 v 11:14 papiboy |
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 2 | 9.1.2024 v 06:29 milonovo |
Tlmicovy olej Motul Expert a Motul ... [1, 2] Kawasaki Z800 | Voloda27 | 38 | 26.9.2022 v 09:43 Fugo |
Kolem ČR - září Kawasaki Z800 | mára929r | 1 | 27.8.2022 v 21:19 Ariete |