globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Po kolika km nájezdu nahodit laděný výfuk
Mám jednoduchej dotaz, po kolika najetých km je v pohodě nahodit laďák na novou motorku. Jinak dva jednoduchý důvody proč za to vyhodím prachy 1. Bezpečnost, abych byl slyšet. 2. Někdo prachy utratí za umělou ... někdo za laďák, výsledek bude stejnej :)

Jinak laďák od SC Project na Z800.

Žádný podobný téma sem tu nenašel, tak zakládám debatu 😀

1 reakcí na tento příspěvek Po kolika km nájezdu nahodit laděný výfuk

18.4.2017 v 09:09 | Nahoru | #1
Twl to je zase teorie... ať už se zvuk šíří jakkoli ...mám-li EURO vysavač s impotentním zvukem jsem oběcně slyšet míň než když tam bude laďák... na tom se asi shodnem. Tedy, pak už je jen otázku míry intenzity toho zvuku, jestli dorazí k řidiči dopředu nebo ne a ubezpečuju všechny teoretiky, že jestliže je řidič plechovky aspoň lehce při smyslech, tak zvuk dvouválu s laďákem při podřazování slyší bezpečně. To je prostě fakt...tak to je...
To jestli se to odráží, překáží, zaráží už je tanec v hovnech ...
Kdokoli kdo s tím má problém je zván se svou plechovkou na sever Čech, kde mu to názorně ukážu. A ač to asi nebude prioritní důvod ... opravdu to vliv na kaskadérské přecházení chodců a nahodilé uhýbání aut má, bez debat,

Kerute, to s tou bohatostí je blábol...to se prosím nezlob... tak to není. Dnes se většinou všechno z fabriky dělá na hranici chudoby a v některých režimech i pod ní, zejména ve spodku otáčkovýho spektra.
Taky je blbost to, že by díky chudobě měly být podpálený ventily ... to max při extrémní, kdy by to už nepěkně střílelo do vejfuku. Při lehký chudobě je hlava tepelné víc zatěžovaná a ventily trpěj spíš teplem, může to ztrácet výkon a v extrému nemusí bejt dovřený (v EXTRÉMU) ...pak by se mohly napálit... ale to asi laďákem nehrozí.
Taky to bude jiný u dvou a čtyřválu ... to co čtyřka zchroupne vpoho už dvouvál dát nemusí...

(reakce na) Po kolika km nájezdu nahodit laděný výfuk

18.4.2017 v 10:46 | Nahoru | #2
t_freedom> jj,o vzdyt jsem mu u psal, ze jsem myslel zejmena stary poctivy motorky a malinko nepocital s dnesnima, vselijakejma normama svazanyma mrdkama, ucpany katem a dokurveny vsema tema echtnesmyslama (EGR atd).. stejne tak jsem mam pocit psal ze k tak velkymu ochuzeni aby to podpalilo ventil zmenou koncovky urcite nedojde - tak nevim v cem se pak jako neshodnem

jinak pri dostatecne chude smesi ten ventil podpalit samozrejme muzes !! nezapominej ze chuda smes hori mnohem dele, nejrychleji hori praveze bohata a peak rychlost/lambda je uz nekde kolem lambda = cca 0,8 !! ..ale to se samozrejme bavime o celkem brutalnich rozdilech, toho "jen koncovkou" nedosahnes..

BTW co se tyka zvuku nehodlam se hadat, i motorku s hodne hlasitym laufem proste slysim (vnimam podle zvuku, ze neco nekam jede) zasadne pozdejs, nez vidim..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 420rigo 22 20.4.2024 v 13:17 MaraForza
Záměna předního kola Kawasaki Z800 Spitir_1 4 20.2.2024 v 11:14 papiboy
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 420rigo 2 9.1.2024 v 06:29 milonovo
Tlmicovy olej Motul Expert a Motul ... [1, 2] Kawasaki Z800 Voloda27 38 26.9.2022 v 09:43 Fugo
Kolem ČR - září Kawasaki Z800 mára929r 1 27.8.2022 v 21:19 Ariete


TOPlist