bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kvalita svicek brisk
31.3.2017 v 20:19
V lonskem roce jsem daval pomerne casto svicky brisk, neulejvaj se a maj pomerne vyhodnou cenu, takze i zakaznici to kvitujou...ALE.
2 svicky se me rozpadly viz obrazek (ta co je na obrazku nema najeto skoro nic, odhadem 1500 km na LC4.
Vicero svicek me prislo s ohnutou elektrodou, takze este ze se koukam jak svicka vypada, jinak bych to taky mohl rovnou rozebirat znovu.
Takze otazka: deje se vam neco podobnyho nebo jenom ja mam smulu ? U NGK ani Densa se me to nikdy nestalo.







Blokovaní uživatelé: felixxx
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

31.3.2017 v 20:33 | Nahoru | #1
soused to samý, chtěl odšroubovat tu čepičku a šlo to celý jako na fotce

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

31.3.2017 v 20:56 | Nahoru | #2
kupuji ngk /made in japan - ngk made in france moc nefungují.../ do aut taky a někdy i bosch. jinak mne docela zarazilo,že škoda používá brisk do prvovýroby. j.

2 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

31.3.2017 v 21:50 | Nahoru | #3
Zkus to reklamovat přímo brisku.
Ať se k tomu nějak vyjádří.

(reakce na) Kvalita svicek brisk

31.3.2017 v 22:03 | Nahoru | #4

Benda1 píše: kupuji ngk /made in japan - ngk made in france moc nefungují.../ do aut taky a někdy i bosch. jinak mne docela zarazilo,že škoda používá brisk do prvovýroby. j.



Jenomze NGK jak uleje jsou do kytek. Jinak to jsem ani nezminoval do auta jsem dela brisky a po cca 10 tkm jsem pozoroval ze to na volnobeh chodilo tak nejak divne, proste a 20 sekund (pozdeji i casteji) to tak jako by vynechalo. Vymenil jsem svicky a bylo po problemu. Fakt nechapu. Ve vysokejch otackach to bylo cajk.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

31.3.2017 v 22:04 | Nahoru | #5

VladaM píše: Zkus to reklamovat přímo brisku.
Ať se k tomu nějak vyjádří.



Me ani tak nejde o to co k tomu reknou, nebo ze by me dali novou svicku za 80 Kabli, ale vo to ze ta kvalita jde do prdele. Obcas se me stane ze nektere veci se deji jenom me...tak jsem chtel zjistit jestli ten problem nema i nekdo jinej. A pomalu ale jiste to prestanu davat,. protoze nastesti jsem na ty vadny kusy narazil vzdycky jen na svejch moto.

Kvalita svicek brisk

31.3.2017 v 22:31 | Nahoru | #6
Však nejde o těch pár peněz.
Ale trošku pozlobit výrobce s dotazama.
Jen kdyby byla chuť.

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

31.3.2017 v 22:52 | Nahoru | #7
Přesně tohle jsem viděl na Hornetu 600, taky svíčky Bisk. Když se fajfka s tou elektrodou nasunula zpátky tak to jezdilo úplně normálně. :D
Edit: U jedné svíčky se to uklepalo vibracema a u další jsem to utrhnul při tahání fajfky. :D Zbylý dvě v pohodě. :D

Naposledy editováno 31.03.2017 22:54:08

(reakce na) Kvalita svicek brisk

31.3.2017 v 22:56 | Nahoru | #8
dave-lister> nojo na hornetu mozna, ale me by u toho jednobuchu ten kabel pri tech vibracich vypochodoval ven .

Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 05:37 | Nahoru | #9
To mě se u Brisku (na skůtru) rozsypal izolátor a nasypal se do válce. Okamžitá ztráta tlaku, píst, ventily a hlava ko. Svíčka měla najeto 400km, teplotně byla v pořádku

Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 07:09 | Nahoru | #10
Já zas takovou spotřebu svíček nemám, takže mě nic takovýho nepotkalo. Ale dej vědět výrobci, ať si tam udělají pořádek. Co jsem jednal s někým na technickým, když jsem řešil nejvhodnější svíčku na LPG na japonským motoru ve VZV, tak bylo velmi fajn jednání a s Briskama jsem spokojenej. Takže by bylo škoda, kdyby si pokazili renomé - ale když nebudou mít zpětnou vazbu, že vyprodukovali zmetky, tak nemaj šanci to napravit - pokud tedy bude vůle. Stačí 10 vteřin na mejl s odkazem na toto vlákno, to by si snad výrobce zasloužil mu je věnovat.

Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 07:38 | Nahoru | #11
Safra, nestrašte!!! Celé roky na ně nedám dopustit a teď tohle? A to jsem nedávno koupil novou sadu za nemalý peníz do moto.

Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 08:47 | Nahoru | #12
Asi nějaký problém Brisk má už delší dobu-před 6-ti lety se mi to stalo také,z jedné vypadla závitová tyčka a na druhou to v určitých otáčkách vynechávalo,takže tam šla opět NGK a až do loňska jsem ji ani neviděl,páč nebyl důvod

Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 09:19 | Nahoru | #13
na zkusebne Brisku byval pan Ing.Macek ->> perfektni jednani pri problemech s Briskem pri osazenim plechovk T913 LPG.

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 09:26 | Nahoru | #14
Mně se úplně to stejný stalo cca před 15 lety na Unu. 3 ze 4 svíček měly přepálenou elektrodu. A to tak po 3 tis km. Potom jsem přešel na ropáka, tak jsem svíčky neřešil. Teď jsem nahodil Brisku na Domino, protože jsem během roku ulil dvě NGK a moto potom nechtělo startovat se sytičem a na křižovatkách jsem pořád jak kokot startoval, protože moto pořádně neudržela volnoběh. Na jiných moto jsem s NGK neměl problém. Pevně jsem věřil, že tento problém už u Brisku odstranili. Snad budu mít štěstí na kus a svíce vydrží co má.

(reakce na) Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 09:50 | Nahoru | #15
Mně se NGK neosvědčily. Ulívaly se, nepálily. Kopil jsem do motorky Brisk N 12 Silver a potíže zmizely. V autě Brisk také

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 09:54 | Nahoru | #16
Ja pouzivam NGK (iridiove, made in japan) uz dva roky a XJ startuje perfektne. Po zime na 3-4 krat (necnost yamahy) ale prave nikdy sa neuliali. Kupil som ich v preopocte za 150kc/kus na sluzobke v ameru, takze niet co riesit

Naposledy editováno 01.04.2017 17:36:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 10:13 | Nahoru | #17
S Briskama měl problém kámoš, že měly nepatrně vysunutější jiskřiště a píst mu sklepával kontakty k sobě. Tohle vypadávání středu už se tu myslím kdysi řešilo - byla to nějaká nepovedená šarže. Možná se to Brisku "povedlo" zopakovat a chytil jsi od nich pár kusů.

Mi kdysi udělala tohle Championka



Naštěstí jen jednou, prostě nepovedený kus.

2 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 10:24 | Nahoru | #18
Briska patří do babetty nebo Jawy do KTM asi ne

Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 10:47 | Nahoru | #19
Já nedám na BRISKy dopustit!
Po tom, co jsem ze 4 koupenejch NGK vždy aspoň jednu vyhodil protože nefungovala jsem už před lety přešel na Brisk.
Pak jsem koupil motku s NGK a zase se mi na jaře ulili...A jak už jsi psal, tu už nerozchodíš !
Takže na moto i v autě Brisky a zatím ( ťuk, ťuk ) žádnej problém...
(Používám "stříbrný", v autě LPG).
Jo a Boschky se mě s.aly taky furt (teda spíš nic nevydržely).
Pokud japonský, tak bych dal Denso!

P.S: Ano, pokud to jde, tak se snažím být patriot
(motorku českou nemám).

Naposledy editováno 01.04.2017 10:49:32

(reakce na) Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 11:10 | Nahoru | #20

kokoška. píše: Briska patří do babetty nebo Jawy do KTM asi ne



nojo do KTM patri NGK, ktery ovsem kdyz dostane pocit ze se ulilo tak zacne hazet blbou jiskru. Opakovane se me stalo, pri ladeni zakaznicky motorky, ze jeden den to normalne chytlo , druhej den k tomu prijdu a motorka nenaskoci, zacnu se opet tesit na nejakej problem s karbecama a ejhle svicky prestaly davat jiskru, Treba 3 ze 4 kusu.
Zajimavy ze tohle se me stalo oboje na gs550, takze stejny svice, takovy "automobilovy"

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 11:29 | Nahoru | #21
Kdysi jsem měl Škodu Felicia 1.3MPi s upraveným motorem (90 - 100PS), na motoru jsem nechal zvětšit kompresní poměr na 11:1 a od té doby začaly problémy. Špatně to pálilo, vynechávalo, střílelo do sání, po výměně svící Brisk za NGK bylo po problémech. Nikdo nedokázal vysvětlit proč, ale opravilo se to výměnou svíček, od té doby už Felda střílela jen do výfuku (katalyzátor off, střední tlumič off, svody Favorit 4-2-1, konec Soieta)

Naposledy editováno 01.04.2017 11:30:18

(reakce na) Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 11:31 | Nahoru | #22

1100Virago píše: S Briskama měl problém kámoš, že měly nepatrně vysunutější jiskřiště a píst mu sklepával kontakty k sobě. Tohle vypadávání středu už se tu myslím kdysi řešilo - byla to nějaká nepovedená šarže. Možná se to Brisku "povedlo" zopakovat a chytil jsi od nich pár kusů.
Naštěstí jen jednou, prostě nepovedený kus.



Ten samý problém mám teď, taky nepatrně vysunutější jiskřiště, nevím, jestli jsou to nějaké staré zásoby, ale kupoval jsem je před týdnem, za mě Brisk , 700 v háji.

Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 11:45 | Nahoru | #23
tak ja mam s briskama jenom dobré skušenosti,po tom co sem s NGK zničil baterku (ulily se a ja točil,točil a točil, a najednou si baterka ufoukla a do prace a pro novou bat sem šel pěšky). Dal sem stříbrný brisky a jezdim snima čtvrtou sezonu

Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 13:29 | Nahoru | #24
Se značkou Brisk mám zkušenost viz foto.
Je to sice žhavící a né zapalovací svíčka, ale za mě je to nehorázný sráč i nikdy více!!!
Chtěl jdem na Octavii 1 vyzkoušet Brisk a to se mi vymstilo,-jen po krátkém čase provozu (mohlo to být cca 2tis.km) mi upadl konec žhavičky do válce a výsledkem byl dosekaný píst, poškozená hlava, ohnuté ventily,...
Opravu jsem si dělal sám, jen hlavu si nechal zrepasovat u odborníků, tak mě to vyšlo na "pouhých" 5000,-Kč.
Za mě Brisk už nikdy!!!!!







Naposledy editováno 01.04.2017 13:31:01

(reakce na) Kvalita svicek brisk

1.4.2017 v 13:43 | Nahoru | #25
00Inferno00> já ti vysvětlím proč, změnou komprese samozřejmě se změnil průběh hoření ve spalovacím prostoru i jeho teplota. Proto origo svíčky nefungují, musí být dána svíčka s jinou tepelnou hodnotou. To že NGK fungovala, to se jen trefil s její teplotní hodnotou do tolerančního pole převodníkové tabulky. Tyto hodnoty nejsou u výrobců stejné, někdy na sebe nedosáhnou, jindy se částečně přesahují. Záleží, ve kterém bodě, pak funguje, nefunguje, funguje částečně, nefunguje po zahřátí motoru.........

Kvalita svicek brisk

2.4.2017 v 09:01 | Nahoru | #26
Taky jsem takovou Brisku viděl, ale u auta. Používám NGK, Denso, Champion, Mag-Marelli. S Brisk a Bosch mám blbý zkušenosti. Podle mě, s tím souvisí i vyšší poruchovost zap. cívek.

1 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

2.4.2017 v 09:21 | Nahoru | #27
Já tam peru Denso jen z důvodů ulívání NGKček. Na bývalý TL1000R jsem bez problémů lítal na Brisk AR10S a i na AOR10LGS, nikdy problém... Asi jim kolísá kvalita výroby...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kvalita svicek brisk

2.4.2017 v 10:09 | Nahoru | #28
dewwil> Tak kdyz tak ctu problemy tech lidi co jim to spadlo do valce, tak moje problemy s briskama jsou dost bagatelni , by me zajimalo jak by se to resilo v pripade ze koupim svicku dam ji zakaznikovi a vona se vysype do valce

2 reakcí na tento příspěvek Kvalita svicek brisk

2.4.2017 v 10:18 | Nahoru | #29
Pouzivam Brisk a bez problemu.I v aute.
Nechapu proc se nekdo divi ze to skodovka dava do aut Asi pan všeználek
Polamany izolatory ...to bude spis rukama pri montazi
Kdo neumi zachazet se svickou a netusi jak ji utahnout doporucuju sverit tuhle narocnou cinnost servisu

(reakce na) Kvalita svicek brisk

2.4.2017 v 10:23 | Nahoru | #30

kokoška. píše: Briska patří do babetty nebo Jawy do KTM asi ne


Kokoška Kokoška kam na to chodiš ??
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Mazanie KTM LC4 640 KTM LC4 640 dere 2 6.1.2024 v 17:26 _SHIFT_
Černá svíčka KTM LC4 640 petrktm3 7 12.8.2023 v 15:20 gugo
KTM LC4 KTM LC4 640 petrktm3 15 1.7.2023 v 20:19 petrktm3
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto pavouk25 6 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf


TOPlist