globalmoto_kveten





Téma: Chlapi poraďte
 
21.2.2008 v 12:59
prosím o chlapskou radu, líbí se mi Kawa EN 500, začínám jezdit a potřebuju se na něčem za rozumnou cenu vyjezdit, je to dobrá volba? jo a jsem ženská 170/50, takže mi jde i o to abych jí zvedla, když se mi někdy nezadaří...díky za radu


Naposledy editováno 21.02.2008 13:08:40
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Chlapi poraďte

21.2.2008 v 13:21 | Nahoru | #1
martyxy:vyprdni se na EN500, prodám ti moje CB 500- je to pro začátečníky a když ti spadne,tak ho uričtě zvedneš, tedy spíš doufám že ti padat nebude

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi poraďte

21.2.2008 v 13:23 | Nahoru | #2
Kanuni> když já chci čopříka

Chlapi poraďte

21.2.2008 v 13:29 | Nahoru | #3
a co třeba virago 535, kamoš ji měl a na začátek ideální stroj
nemám rád kawu

Chlapi poraďte

21.2.2008 v 13:32 | Nahoru | #4
EN nebrat radsi Virazku 535 .

(reakce na) Chlapi poraďte

21.2.2008 v 13:33 | Nahoru | #5
martyxy> coby ne.. Vulkan je maly, ale docela stylovy chopprik.. hlavne at je v dobrem stavu, nez to koupis, at se na motku koukne nekdo, kdo do toho trochu vidi

1 reakcí na tento příspěvek Chlapi poraďte

21.2.2008 v 13:33 | Nahoru | #6
Kávu neber!To virago je draší,ale drží si cenu.

Chlapi poraďte

21.2.2008 v 13:33 | Nahoru | #7
jo virago je fajn mašina

1 reakcí na tento příspěvek Chlapi poraďte

21.2.2008 v 13:38 | Nahoru | #8
když virago je taková hubená motorka taky jsem na ně koukala, ale nenašla jsem žádnou hezkou s alespoň trochou doplňkama, padákama apod...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi poraďte

21.2.2008 v 13:42 | Nahoru | #9
martyxy> Hubená?Že Ty jsi moc štíhlá?Tak to chce větší obsah.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi poraďte

21.2.2008 v 13:49 | Nahoru | #10
nedojed> jsem hubeňour takže mám ráda větší kousky

Chlapi poraďte

21.2.2008 v 14:21 | Nahoru | #11
en 500 je dobrá volba, super osvedcenej motor se sportovnim srdcem. Stejny se daval do gpz 500 a er5, je fakt spolehlivý. vvirago je mnohem slabsi. O zbytku motorky moc nevim,ale asi to bude ok, kdyz se vyrábí tolik let.

Chlapi poraďte

21.2.2008 v 17:39 | Nahoru | #12
Čupr a 2 válce vedle sebe? :\

(reakce na) Chlapi poraďte

21.2.2008 v 17:58 | Nahoru | #13

martyxy>nedojed> jsem hubeňour takže mám ráda větší kousky


nebo prostě nejezdi sama a pořiď si nějakýho toho "většího kouska"na motorce a když bude problém on ti ji postaví a ty postavíš jemu /myslím potom,třeba na kafe

Naposledy editováno 21.02.2008 18:00:04

1 reakcí na tento příspěvek Chlapi poraďte

21.2.2008 v 18:48 | Nahoru | #14
martyxy - čopříci jsou fak krásný motky, akurát maj jednu nevýhodu - nedá se na nich pořádně jezdit lol

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi poraďte

21.2.2008 v 19:22 | Nahoru | #15
HWS>pyčo - mažu Tě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi poraďte

21.2.2008 v 19:25 | Nahoru | #16
134ivanek> Váňuško a nejni to snad pravda? lol

1 reakcí na tento příspěvek Chlapi poraďte

21.2.2008 v 19:46 | Nahoru | #17
aaaa bude debata o "pořádným ježdění"..to bude zase v aleji nablito...mám naháče,ale nevrážet pořád peníze do věcí kolem tak jdu do power cruisera...kluci na plastech co to mají v ruce obdivuju,ale já moto nemám na sportování a zážitek je pro mne někde jinde a pěkně "ošetřenýho"choppera okouknu radši než nagelovanou R1pyčo,tak asi tak....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi poraďte

21.2.2008 v 19:52 | Nahoru | #18
HWS> woe, je, ale nemusíš to tady takhle veřejně vytrubovat Navíc tady nejsou samí mladí neklidní sportovcí, ale i dědci, kteří mají rajc z poježdění na hard-core stroji

(reakce na) Chlapi poraďte

21.2.2008 v 22:34 | Nahoru | #19
doncarlos> pěkně "ošetřenýho"choppera okouknu radši než nagelovanou R1pyčo,tak asi tak....

přesně to co říkám a na nagelovaný R1 se projetpyčo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi poraďte

21.2.2008 v 22:36 | Nahoru | #20
134ivanek> jaký dědci?? dyk jseš mladší ty cucáku

1 reakcí na tento příspěvek Chlapi poraďte

21.2.2008 v 22:47 | Nahoru | #21
No a zrovna ja bych v rozhodovani mezi EN a 535 dal prednost "mene stylovemu" radaku... mimo jine proto, ze vim ze svyho okoli, jak virazka dokaze pozlobit a vyprazdnit penezenku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi poraďte

21.2.2008 v 23:31 | Nahoru | #22
Sim: Piš, přeháněj! Co vím já, tak XV535 je silně bezúdržbová motorka, slabinou je jen regulátor napětí, idiotsky umístěný vedle výfukového kolektoru a proto blbě chlazený. Jinak snese fakt hodně.

Jinak EN má o pár koní vyšší výkon, ale musí se točit, aby se hýbala. XV je lepší odspodu a má naopak o pár nM vyšší krouťák a je o pár kilo lehčí - výhoda chlazení vzduchem proti těžší vodě.

(reakce na) Chlapi poraďte

22.2.2008 v 07:49 | Nahoru | #23

HWS>134ivanek> jaký dědci?? dyk jseš mladší ty cucáku


sorry woe

1 reakcí na tento příspěvek Chlapi poraďte

22.2.2008 v 08:09 | Nahoru | #24
moje ženská rada zní VT600 hodná motorka akorát pro holky. a kdyby něco ze země ji zvedneš. dá to sice trochu práce, ale jde to
koukni se na www.shoc.cz

(reakce na) Chlapi poraďte

22.2.2008 v 08:35 | Nahoru | #25

nedojed>Kávu neber!To virago je draší,ale drží si cenu.

Kávu klidně brát, a třeba jako já se 4mi válci vodou chlazenými, sílu na kardan převádějícími...aneb ZL600...

Naposledy editováno 22.02.2008 08:37:19

Chlapi poraďte

22.2.2008 v 09:34 | Nahoru | #26
Virgl má výhodu bezúdržbového kardanu. EN 500 není špatná volba. Pojede to líp než virgl, ale zas na druhou stranu, když už kopii čopra, tak aspoň s V2 motorem..;) Ale zas kawa se mi líbí víc. Myslím že ani jedno není špatná volba, ale preferoval bych asi tu XV 535

(reakce na) Chlapi poraďte

22.2.2008 v 09:40 | Nahoru | #27
dudulinek> díky Dudi kouknu

1 reakcí na tento příspěvek Chlapi poraďte

22.2.2008 v 09:44 | Nahoru | #28
díky všem, jen je tu tolik názorů že jsem tam kde jsem byla... volba je těžká, zkusila jsem si obě, a citem a vzhledem se mi víc líbí ta kawa, ale u pánů s praxí převládá virago tak fakt nevím

(reakce na) Chlapi poraďte

22.2.2008 v 09:59 | Nahoru | #29
martyxy> kup tu, co se ti bude víc líbit a máš klid. Obě jsou v pohodě..;) prostě vem tu lepší - která bude v lepším stavu, která bude mít víc doplnku a bude za lepší cenu..

(reakce na) Chlapi poraďte

22.2.2008 v 20:35 | Nahoru | #30

1100Virago>Sim: Piš, přeháněj! Co vím já, tak XV535 je silně bezúdržbová motorka, slabinou je jen regulátor napětí, idiotsky umístěný vedle výfukového kolektoru a proto blbě chlazený. Jinak snese fakt hodně.



Psat budu, prehanet ne. 535 ma soused, nic proti nemu, ale ma motorku presne v opacnem stylu uzivani nez ja. Proste jednou, dvakrat do mesice, kdyz se zadari, tak se jede nekam projet. Kdyz se nezadari, tak zustane doma nebo resi servis. Pro tohle vyuziti si myslim, ze to neni spatnej stroj a skutecne je s ni soused spokojenej - aspon jsem ho na ni nikdy neslysel nadavat.

Ostatni reakce na kontakt s 535 uz tak pozitivni nejsou. Snad jedina je moje vlastni a to, ze na "copra" je to solidne ovladatelna motorka, kterou bez problemu zvladnou i holky. Kardan taky neni k zahozeni, ale celkove se musim priznat, ze mi virazka ve variante 535 prijde jako "poutova motorka" - timto nechci urazet jeji majitele, jen na me tak pusobi. Hraje si na copra, ale motor svym chovani coproidni neni - ram taky ne a vyvedeni obou vyfuku na jedne strane povazuju skoro za svatokradez na dvouvalcovem stroji(jen pro predstavu, muj dizajnovej ideal coproidniho stroje je Intros 800/1400 vicemene v seriovem stavu). Proste je to motorka, ktera vypada jako copr, ale ve skutecnosti je to smeska vseho moznyho, jen aby to bylo co nejlip ovladatelny. Pro jizdu je to jedine dobre, ale pak zase nechapu, proc chce nekdo coprika - na jezdeni povazuju optimalni nejaky soft endurko nebo nahace.

Jeden motokolega (esi uz ma prevedeny ucet, mozna se ozve sam) mel s 535 problemy na urovni kixu motoru - a pokud se nepletu, hned ve dvou provedenich. Podrobnosti si uz nepamatuju, ale motorka ho nechala nekde v riti, kdyz se vracel od more. Samosebou se to muze stat na jakemkoliv stroji, ale proste pullitrova virazka neni primarne urcena na cestovani, takze i pomerne vysoka spotreba v kombinaci s malou nadrzi - coz se tyka treti reakce, kterou mam od lidi kolem sebe na tuhle motorku. Ve stylu "v zivote uz nechci jet dal nez na nakup, na necem jako je tahle motorka" - neni to presne do slova, ale podstatu to vystihuje. Nutno jeste dodat, ze tato slova pronesl pote, co projel na 535 republiku z jednoho konce na druhy a cestou musel tusim 4x tankovat.

Kdyz ted prejdu k EN, tak motor coprackej taky neni - ale ani si na nej nehraje. Narozdil od paskvilu jmenem Jawa 650 ale motor nenarusuje siluetu stroje a vulkan na me pusobi dojmem opticky vyvazene motorky, coz podtrhuje dvojice symetricky vyvedenych rovnych vyfuku. Ram je klasicky, pohon zadniho kola je tusim remenem, takze ve srovnani s kardanem pettripetky (aspon dle meho nazoru) ani nevede ani nepokulhava. Nadrz taky nepatri k nejvetsim, nicmene predpokladam, ze dojezd na jedno tankovani by nemel klesnout pod 200 km - to at prosim potvrdi nebo vyvrati majitele, test spotreby na vulkanu jsem nemel moznost provest. Hmotnost obou motorek je srovnatelna, takze zbyva porovnat komponenty - a tady podle me kawa boduje - stejny, resp. pribuzny motor jezdil a jezdi ve spouste modelu a troufam si tvrdit, ze patri k nejrozsirenejsim pullitrum nejen u nas.

Takze mi to vychazi, ze se EN "provinuje" vlastne jen svym netajenym necoprackym motorem, ktery je ale zase z druhe strany vyhodou, protoze jich je spousta. Reference na EN od majitelu ze sveho okoli mam vsecky jen pozitivni a celkove vim o jednom jedinem motoru teto rady, ktery mel problemy - v kamaradove GPZ mel motor za sebou zjevne vic, nez bylo deklarovano pri koupi. Zjistil to bohuzel az po dosti dlouhe dobe (tusim po roce a neco) a chtel to resit koupenim jineho motoru na dily. Konkretni vysledek uz nevim jak dopadl, ale vim, ze jezdi

Z toho vseho vychazi i muj postoj k obema strojum a presto ze bych se nechtel nijak dotknout majitelu, z hlediska toho, co vim, mi 535 neprijde jako doporucenihodny motocykl pro jinou cilovou skupinu pilotu, nez jakou jsem popsal na zacatku prispevku v podobe meho souseda.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist