Naposledy editováno 21.02.2008 13:08:40
1 reakcí na tento příspěvek Chlapi poraďte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi poraďte
1 reakcí na tento příspěvek Chlapi poraďte
1 reakcí na tento příspěvek Chlapi poraďte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi poraďte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi poraďte
martyxy>nedojed> jsem hubeňour takže mám ráda větší kousky
nebo prostě nejezdi sama a pořiď si nějakýho toho "většího kouska"na motorce a když bude problém on ti ji postaví a ty postavíš jemu /myslím potom,třeba na kafe
Naposledy editováno 21.02.2008 18:00:04
1 reakcí na tento příspěvek Chlapi poraďte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi poraďte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi poraďte
1 reakcí na tento příspěvek Chlapi poraďte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi poraďte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi poraďte
1 reakcí na tento příspěvek Chlapi poraďte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlapi poraďte
Jinak EN má o pár koní vyšší výkon, ale musí se točit, aby se hýbala. XV je lepší odspodu a má naopak o pár nM vyšší krouťák a je o pár kilo lehčí - výhoda chlazení vzduchem proti těžší vodě.
1 reakcí na tento příspěvek Chlapi poraďte
koukni se na www.shoc.cz
1 reakcí na tento příspěvek Chlapi poraďte
1100Virago>Sim: Piš, přeháněj! Co vím já, tak XV535 je silně bezúdržbová motorka, slabinou je jen regulátor napětí, idiotsky umístěný vedle výfukového kolektoru a proto blbě chlazený. Jinak snese fakt hodně.
Psat budu, prehanet ne. 535 ma soused, nic proti nemu, ale ma motorku presne v opacnem stylu uzivani nez ja. Proste jednou, dvakrat do mesice, kdyz se zadari, tak se jede nekam projet. Kdyz se nezadari, tak zustane doma nebo resi servis. Pro tohle vyuziti si myslim, ze to neni spatnej stroj a skutecne je s ni soused spokojenej - aspon jsem ho na ni nikdy neslysel nadavat.
Ostatni reakce na kontakt s 535 uz tak pozitivni nejsou. Snad jedina je moje vlastni a to, ze na "copra" je to solidne ovladatelna motorka, kterou bez problemu zvladnou i holky. Kardan taky neni k zahozeni, ale celkove se musim priznat, ze mi virazka ve variante 535 prijde jako "poutova motorka" - timto nechci urazet jeji majitele, jen na me tak pusobi. Hraje si na copra, ale motor svym chovani coproidni neni - ram taky ne a vyvedeni obou vyfuku na jedne strane povazuju skoro za svatokradez na dvouvalcovem stroji(jen pro predstavu, muj dizajnovej ideal coproidniho stroje je Intros 800/1400 vicemene v seriovem stavu). Proste je to motorka, ktera vypada jako copr, ale ve skutecnosti je to smeska vseho moznyho, jen aby to bylo co nejlip ovladatelny. Pro jizdu je to jedine dobre, ale pak zase nechapu, proc chce nekdo coprika - na jezdeni povazuju optimalni nejaky soft endurko nebo nahace.
Jeden motokolega (esi uz ma prevedeny ucet, mozna se ozve sam) mel s 535 problemy na urovni kixu motoru - a pokud se nepletu, hned ve dvou provedenich. Podrobnosti si uz nepamatuju, ale motorka ho nechala nekde v riti, kdyz se vracel od more. Samosebou se to muze stat na jakemkoliv stroji, ale proste pullitrova virazka neni primarne urcena na cestovani, takze i pomerne vysoka spotreba v kombinaci s malou nadrzi - coz se tyka treti reakce, kterou mam od lidi kolem sebe na tuhle motorku. Ve stylu "v zivote uz nechci jet dal nez na nakup, na necem jako je tahle motorka" - neni to presne do slova, ale podstatu to vystihuje. Nutno jeste dodat, ze tato slova pronesl pote, co projel na 535 republiku z jednoho konce na druhy a cestou musel tusim 4x tankovat.
Kdyz ted prejdu k EN, tak motor coprackej taky neni - ale ani si na nej nehraje. Narozdil od paskvilu jmenem Jawa 650 ale motor nenarusuje siluetu stroje a vulkan na me pusobi dojmem opticky vyvazene motorky, coz podtrhuje dvojice symetricky vyvedenych rovnych vyfuku. Ram je klasicky, pohon zadniho kola je tusim remenem, takze ve srovnani s kardanem pettripetky (aspon dle meho nazoru) ani nevede ani nepokulhava. Nadrz taky nepatri k nejvetsim, nicmene predpokladam, ze dojezd na jedno tankovani by nemel klesnout pod 200 km - to at prosim potvrdi nebo vyvrati majitele, test spotreby na vulkanu jsem nemel moznost provest. Hmotnost obou motorek je srovnatelna, takze zbyva porovnat komponenty - a tady podle me kawa boduje - stejny, resp. pribuzny motor jezdil a jezdi ve spouste modelu a troufam si tvrdit, ze patri k nejrozsirenejsim pullitrum nejen u nas.
Takze mi to vychazi, ze se EN "provinuje" vlastne jen svym netajenym necoprackym motorem, ktery je ale zase z druhe strany vyhodou, protoze jich je spousta. Reference na EN od majitelu ze sveho okoli mam vsecky jen pozitivni a celkove vim o jednom jedinem motoru teto rady, ktery mel problemy - v kamaradove GPZ mel motor za sebou zjevne vic, nez bylo deklarovano pri koupi. Zjistil to bohuzel az po dosti dlouhe dobe (tusim po roce a neco) a chtel to resit koupenim jineho motoru na dily. Konkretni vysledek uz nevim jak dopadl, ale vim, ze jezdi
Z toho vseho vychazi i muj postoj k obema strojum a presto ze bych se nechtel nijak dotknout majitelu, z hlediska toho, co vim, mi 535 neprijde jako doporucenihodny motocykl pro jinou cilovou skupinu pilotu, nez jakou jsem popsal na zacatku prispevku v podobe meho souseda.