joone píše: Omlouvám se za formulaci "několik málo metrů", ovšem tvoje "vysvětlení" o vlivu rozdílnosti směsi na vydření gumy je nápadně podobné tvému nechápání rozdílu mezi zatížením předního a zadního kola při brždění. Promiň, ale s tebou v diskuzi už nebudu pokračovat, nevidím v tom smysl.
jakemu nechapani rozdilu mezi zatizenim predniho a zadniho kola?????? to sem psal kde???? asi zkus trochu pri cteni premejslet co psany text znamena.
Další zkušenost byla za deště, když jsem se vracel z dovči z Chorvatska (cca 5-6 let zpět). To už bylo na VFR800 a zase i s baťůžkem. Chcalo opravdu fest, ale pln optimismu z toho, že mám ve předu přece nejlepší nejlepší cestovní gumu na déšť...(dle motohouse - D220), tak jsem jel trošku svižněji a na rovince jsem předjížděl auta a když se proti mě objevila kára, tak jsem samozřejmě potřeboval přibrzdit abych se mohl zařadit mezi auta. Bohužel to bylo na docela hodně pomalované cestě a jak jsem za to vzal, tak mi předek prostě přestal brzdit a asi po sekundě jsem si uvědomil, že mám asi bloklý kolo... Jsem to pustil a pak nějak lehce přimačkával předek i zadek, kdy asi i oči něco přibrzdili a nějak jsem se zařadil... Zase mě udivilo, že přední kolo nešlo do strany a ani nekvičelo, jen drhlo... V té rychlosti ta sekunda bylo taky určo více než 10m.
Zase na druhou stranu před dvouma rokama jsem na tom samým VFR jel Řecko a z jízdy se stalo peklo bo na těch zasraných, přímořských, posolených cestách mi přední kolo ujíždělo několikrát za den...až to člověka fakt sralo a jízda ho vůbec nebavila... Ale tentokráte se mi vždycky rozkmitali řidítka jako prase a jednou jsem málem proletěl křižovatkou do popelnic co byli naproti té křižovatky. (skoro jak na tom videu z TT). Dvě GS co jeli semnou se jen smáli, jak jim krásně svítí ABS a já tam lítal jak hadr na holi... Pro kolemjdoucí to musela být docela srandovní scénka... Jo tady ut to přední kolo kvičelo.:)
Takže já věřím, že jde za jistých podmínek ujet přes 10metrů se zablokovaným kolem... Jen je to neřiditelný a je to jen na tom nahoře, jestli sebou lepneš nebo nee...
2 reakcí na tento příspěvek Rutan tlumič řízení
diky za zkusenost
ja bych to jen jeste shrnul
co se tyce jizdy bez tlumice, pro nektere tady nejde ustat rozkmitani, ale ozvalo se tu nekolik lidi, ze to nekolikrat ustali (a ano jde o to zatlacit do riditek driv, nez se to rozkmita brutalne do bodu kdy to treba nejde ustat, porad si myslim ze jeste z dost velkyho rozkmitani to jde ustat).
co se tyce jizdy se zabloklym predkem, tak to samy - pro nektery je to nesmysl, ale psal tu pan joone, kterej podle me ujel minimalne 80m se zabloklym predkem a ted i ferda22
takze kazdej si tu z toho vemte co uznate za vhodny, taky me nebavi se donekonecna obhajovat a bejt za trotla jen kvuli tomu
pro autora vlakna to snad bylo zajimavy sledovat, podle me na Z800 tlumic treba neni (stejne jako ZX10R), ale v nejakym extremu to muze zachranit zadek na cemkoliv.
takze je to na vas, nechci pak cist ze muzu za to ze se nekdo nekde vymaznul protoze cetl moje hlody.
ja projel mezi 2ma jelenama (v noci kolem 23h), jel sem asi kilo a pred nima sem stihnul zpomalit na 30kmh a projel mezi nima (oba stali smerem doleva, jeden od pravyho kraje pravyho pruhu a druhej od stredovy cary), jak sem projizdel, tak sem videl jak ten vpravo chce udelat krok dopredu ale pak si to rozmyslel, verim ze jet porad kilo, tak ten krok udela protoze by uz neodhadl moji rychlost, oba asi o hlavu ci dve vyssi nez ja na ty motorce, fakt taky zazitek solidni (a verim ze zas nekdo nebude verit), nejlepsi bylo ze pak asi o 5km dal sem potkal uz na E442 psa primo prede mnou, to sem stihnul zastavit pred nim a on me obesel jakoby nic. a pak na D10 na Prahu mi asi ve 220 prebehla liska nebo nevim co tesne pred prednim kolem, takze ta jizda byla fakt vyzivna
3 reakcí na tento příspěvek Rutan tlumič řízení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení
Bubrak-ZX10R píše: ..Roko..: jinak doraz-doraz to nemohlo bejt, to prej nejde vybrat podle nejaky tady teorie
Tak ono se tu tvrdilo, ze to nejde vybrat nakym "tlacenim" do riditek... Ne ze to nejde vubec....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení
assassin píše: Tak ono se tu tvrdilo, ze to nejde vybrat nakym "tlacenim" do riditek... Ne ze to nejde vubec....
#46 , #54 "ani kdyby ses posral"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení
Bubrak-ZX10R píše: #46 , #54 "ani kdyby ses posral"
tak si zrovna v prispevku #46 precti ten text znova a porovnej to s tim, co ti pise assassin
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení
Bubrak-ZX10R píše: ..Roko..: jinak doraz-doraz to nemohlo bejt, to prej nejde vybrat podle nejaky tady teorie
říká specialista, který podle vlastních slov nezná rozdíl mezi zablokovaným předním a zadním kolem. /Bubrak = jakej je rozdil mezi prednim kolem a zadnim kolem co nechapu? to ze zadek taham vzadu a nehrozi tak snadno pad, to samozrejme chapu.
K tomu, co napsal Roko - popsal 4 situace.
V jednom případě tvrdí, že ho zachránil tlumič.
Ve dvou případech se to srovnalo samo. To je taky ta nejčastější varianta v reálu.
V jednom případě to ustál tlačením do řidítek. Možná jo, pak je to 25ti % účinnost z prožitých krizovek. Možná to nebylo tak dramatický, protože, jak už jsem psal, vlastní vnímaní té krizovky je mnohem intenzivnější, než ve skutečnosti probíhá. Každopádně i tato varianta mluví ve prospěch tlumiče řízení.
Ani z jednoho jeho příspěvku nemám pocit, že by si tyto situace užíval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení
Fidouš. píše: říká specialista, který podle vlastních slov nezná rozdíl mezi zablokovaným předním a zadním kolem. /Bubrak = jakej je rozdil mezi prednim kolem a zadnim kolem co nechapu? to ze zadek taham vzadu a nehrozi tak snadno pad, to samozrejme chapu.
prosim vysvetli mi na zaklade vyrokove logiky (implikace, konjunkce apod), z ceho pro tebe vyplyva, ze neznam rozdil mezi zablokovanym prednim a zadnim kolem. protoze z toho co sem napsal to rozhodne nevyplyva.
zbytek nema smysl resit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení
Bubrak-ZX10R píše: prosim vysvetli mi na zaklade vyrokove logiky (implikace, konjunkce apod), z ceho pro tebe vyplyva, ze neznam rozdil mezi zablokovanym prednim a zadnim kolem. protoze z toho co sem napsal to rozhodne nevyplyva.
zbytek nema smysl resit
Vycházím z tvé argumentace od příspěvku č.93. Z toho to pro mne rozhodně vyplývá.
Fidouš. píše: Vycházím z tvé argumentace od příspěvku č.93. Z toho to pro mne rozhodně vyplývá.
to fakt nevim z ceho konkretne
ze napisu ze se zabloklej zadek taha za sebou narozdil od zablokovanyho predku, tak to rozhodne neznamena ze nechapu dalsi aspekty, ktery v ten moment jen nezminuju.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení
Veverčák píše: tak si zrovna v prispevku #46 precti ten text znova a porovnej to s tim, co ti pise assassin
to sem udelal a nevidim nikde problem v tom co sem napsal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rutan tlumič řízení
Bubrak-ZX10R píše: to sem udelal a nevidim nikde problem v tom co sem napsal
tak znova a znova , napis si to pod sebe a pak ti to dojde. Chtel jsi tady aplikaci vyrokove logiky, tak s tim zacni u sebe a prestan zamenovat pojmy, ok?
Napoveda : neudrzis <> nejde to vubec vybrat
Veverčák píše: tak znova a znova , napis si to pod sebe a pak ti to dojde. Chtel jsi tady aplikaci vyrokove logiky, tak s tim zacni u sebe a prestan zamenovat pojmy, ok?
Napoveda : neudrzis <> nejde to vubec vybrat
aha takhle diky.
podle me 'neudrzet' je v podobnem vyznamu jako 'nejde to vubec vybrat', v obou pripadech to konci havarii, aspon myslim
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 22 | 20.4.2024 v 13:17 MaraForza |
Záměna předního kola Kawasaki Z800 | Spitir_1 | 4 | 20.2.2024 v 11:14 papiboy |
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 2 | 9.1.2024 v 06:29 milonovo |
Tlmicovy olej Motul Expert a Motul ... [1, 2] Kawasaki Z800 | Voloda27 | 38 | 26.9.2022 v 09:43 Fugo |
Kolem ČR - září Kawasaki Z800 | mára929r | 1 | 27.8.2022 v 21:19 Ariete |