Jezdil jsem od mala, 99% silnice (Hornet, GS..) pred 5ti lety me prace zavedla do Phoenixu tak jsem si tu udelal radost a na vanoce 2013 jsem koupil jety GS (2009). Velmi rychle jsem zjistil, ze tady jsou nejenom paradni silnice ale hlavne (pro nasince) neuveritelny moznosti kam vyrazit mimo asfalt. Dal jsem se dohromady s tema spravnejma lidma, zacal jsem tahat GSo nejdriv na sotolinovy cesty, pak do hor, pak mi prislo tezky tak jsem k nemu prikoupil krosku, pak holt jezisek prines vodnika.. dalsi jezisek prines XCF-W 350... pak pribyla slapacka...
Snazim se ty moje mistni (a nejenom mistni) akce dokumentovat jak nejlip umim a kdyz uz se s tim ... delam... tak si rikam, ze by to snad mohlo zajimat i vas. Uz nejakou dobu prispivam do ceskych for o velkych moto (GS) ale posledni dobou spis tihnu ke krosce tak proto i tahle platforma..
Ocenim jakykoliv komentare/dotazy...jen necekejte odpoved v 4 rano myho casu ;)
A od cervna 2019 zpet na rodny hroude...
Naposledy editováno 25.01.2020 23:07:04
1 reakcí na tento příspěvek Nasinec v Arizone
Engineer je docela snadnej pas, ale scenerie opet stoji za to. Uz minule jsem si vsimnul, ze z nej vede trail primo na horu na Engineer Mountain, nicmene byl nejenom zavrenej, ale hlavne na GS absolutne nesjizdnej.. nastesti jsme objevili jinou cestu az na vrchol, na GS docela bez problemu az na dve vraceccky v prudkym kopci ale i to nakonec slo.. za ten vyhled seshora to stalo..
Trasa pokracovala do opustenyho dulniho mestecka Animas Forks a pak az na vrchol Eureka Mtn - nova destinace, vedeli jsme ze je to slepa cesta ale pamatuju si, ze kdyz jsem dojel na konec tak jsem si rikal, ze tohle opravdu nikam dal nevede - viz zabery z drona na konci..