jsem se rozhodl vyměnit starou chladící kapalinu na mém K1200S. Nejdříve jsem to vypustil a pak koukám do manuálu, že je k tomu potřeba kompresor, tlakoměr a speciální ventil... Tzn. že kapalina se dostane do chladícího okruhu podlakem. Na jiných moto jsem to řešil tak, že kapalinu jsem vypustil, nalil do chladiče a nádržky, nastartoval, odvzdušnil přes odv. ventil u čerpadla příp. doplnil kampalinu a bylo to OK. Je nějaký důvod to dělat přes ty servisní udělátka? Dík za radu
1 reakcí na tento příspěvek Výměna chladící kapaliny BMW K1200S(R)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vrzající duolever K1200S BMW K 1200 S | TomasssUrbannn | 5 | 29.3.2024 v 16:43 pavelgl1 |
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... | wimi | 71 | 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice |
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... | PanCajicek | 26 | 15.7.2023 v 10:16 400xr |
BMW zničeho nic chcíplo BMW K 1200 S | mahor | 22 | 25.5.2023 v 07:47 mahor |
Držák Kufru pro BMW K1200S 2005 BMW K 1200 S | Gregorry | 7 | 13.5.2023 v 13:19 kalous72 |