globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zkušenosti s dynojet kitem
14.2.2017 v 19:42
Dobrý den,má někdo zkušenosti s dynojet kitem na téhle motorce nebo na jiným enduru?Díky za odpovědi.
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 11:23 | Nahoru | #31
assassin> takže klasický změření s AFR asi dá, víc nepotřebuju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 13:32 | Nahoru | #32
Stev> souhlas i nesouhlas.
Ano, žádnej ze 3 okruhů nejsou zcela uzavřeny, ale zároveň nemám takovou zkušenost, že by volnoběžnej systém měl až takovej vliv na částečně nebo zcela otevřeny šoupátko.
Že je směs obvykle potřeba obohatit, jasny.
Já se zatím se zvedáním jehly nad zářezy nesetkal, takže mě by v případě, kdy bych měl jehlu úplně nahoře a bylo to chudy, tak bych dal větší trysku. A právě, jak píšeš, jestli a kde tu směs obohatit...to je hrozny laborování a navíc kvůli dvouminutové záležitosti musíš rozdělat celý traktor!

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 14:22 | Nahoru | #33
Co si mám představit pod názvem "dynojet kit"?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 14:50 | Nahoru | #34
klubko> nikde nemáš psáno že je nutné to obohatit všude stejně takže to možná stačí jen dole, to je ke šroubku. A co se týče jehly, tak žiju v domnění že žádná sériová zářezy nemá a je tam fixní poloha (nebo ještě s podložkou z výroby), takže o zvedání jehly nad zářezy není řeč, jen podložení sériové jehly.

Čím víc se ve svejch karburátorech hrabu, tím víc se vyhýbám jasným soudům co a jak má vliv ...

(reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 15:54 | Nahoru | #35

mito7 píše: Co si mám představit pod názvem "dynojet kit"?



sada trysek, jehel a vseho potrebneho vybranejch pro konkretni motorku a upravy nekym kdo to "umi" (tzn dynojetem) s navodem.

tim by i clovek bez zkusenosti a brzdy mel karburatorovou motorku po instalaci treba ladaku naladit jen tim ze objedna spravny kit a podle instrukci ho nainstaluje.

je to obdoba toho kdyz si koupis power commandera a nahrajes tam mapu od dynojetu - bude to skoro OK, ale pokud to chces mit perfektni, je potreba to doladit individualne

jo jinak ten dynoejt kit vetsinou obsahuje i nekolik trysek - vetsi a mensi pro pripadne doladeni, tzn to neni jen pro jedno striktni nastaveni.

(reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 16:01 | Nahoru | #36
Stev> tak to bude ono já zas ještě neviděl jehlu, která by neměla víc, než 1 polohu. Proto ty chceš podkládat a já posunovat na zářezech :-B Já měl v ruce karbce jen z jednoválců (jak 2T, tak 4T) a na všech byly zářezy pro posunutí jehly. Jestli tys měl naopak v ruce karbce jen z více-válců (podle motorky z profilu) tak tam je to možná na pevno.
Tak s tou poslední větou naprosto souhlasím

Zkušenosti s dynojet kitem

15.2.2017 v 22:04 | Nahoru | #37
Dynojetem jsem osadil CV karburátor na DRZ 400S, a můžu říct, že za 1500-, to byla dobrá investice. Osadil jsem dle návodu. Výfuk a filtr seriový.

Těžko říct, co to přidalo, ale dost se změnila odezvna na prudký přidání plynu (samože v rámci CV karburátoru) a celkově ten motor líp reaguje. Ovšem ono DRZ je udušený z fabriky kvůli emisím, (je tam hodně věcí, kde se tomu dá pomoct např. 3*3 MOD) takže se to u DR nemusí, tolik projevit, jako v tomto případě.
A sada neobsahuje jen jehlu a trysky, ale i pružinu šoupátka.

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s dynojet kitem

16.2.2017 v 13:03 | Nahoru | #38
Jakej vliv na výkon může mít jiná pružina šoupátka?

(reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

16.2.2017 v 13:12 | Nahoru | #39
mito7> pruzinka ovlivnuje jak rychle se soupatko vysouva a tim ovlivnuje smes v prubehu otacek. Takze i vykon. Na spickovy vykon to vliv samozrejme nema.

2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s dynojet kitem

16.2.2017 v 14:21 | Nahoru | #40
U karburátoru, kde tahám lankem přímo za šoupátko a pružinka ho vrací to samozřejmě nemůže mít vliv žádný. Jestli za něj tahá nějaká membrána tak to může mít vliv maximálně na rychlost reakce, ale ani na průběh výkonu v otáčkách to nemůže mít žádný vliv. Jinou pružinkou tam nikdy nemohu dostat více směsi!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

16.2.2017 v 14:29 | Nahoru | #41
mito7> proc to na prubeh vykonu nemuze mit vliv? Copak ta pruzinka neklade odpor pri pohybu soupete? Jedes konstantni otacky, das plnej a soupe se otevira moc rychle. Co se stane?

E: rec je samozrejme o cv karburatorech

Naposledy editováno 16.02.2017 14:30:09

(reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

16.2.2017 v 14:30 | Nahoru | #42

mito7 píše: U karburátoru, kde tahám lankem přímo za šoupátko a pružinka ho vrací to samozřejmě nemůže mít vliv žádný. Jestli za něj tahá nějaká membrána tak to může mít vliv maximálně na rychlost reakce, ale ani na průběh výkonu v otáčkách to nemůže mít žádný vliv. Jinou pružinkou tam nikdy nemohu dostat více směsi!



no jenze se tu bavime o podtlakove rizenem karburatoru - tzn uplne o necem jinem nez o cem pises ty.

2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s dynojet kitem

16.2.2017 v 15:28 | Nahoru | #43
Dynojet pro DR350 (pdf)

Kit pro DR350 přužinu šoupátka neobsahuje. Trysky tam jsou: 124, 128, 136, 140

Mimochodem, první ročníky DR350S měly standartně trysku 135, později cca od roku 94-5 byla hlavní tryska 127,5.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

16.2.2017 v 15:48 | Nahoru | #44

Stev píše: mito7> proc to na prubeh vykonu nemuze mit vliv? Copak ta pruzinka neklade odpor pri pohybu soupete? Jedes konstantni otacky, das plnej a soupe se otevira moc rychle. Co se stane?

E: rec je samozrejme o cv karburatorech


Přidá to plyn?

(reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

16.2.2017 v 16:22 | Nahoru | #45
mito7> ano, otacky lezou nahoru, ale pri bohaty smesi a chybi vykon

(reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

16.2.2017 v 17:13 | Nahoru | #46

mito7 píše: Přidá to plyn?



hele bavit se o CV karburatorech, pokud nevis jak fungujou mi prijde zbytecny...
a ano v tomhle karbci vlastne pridava plyn membrana kdy s ni hejbe rozdil tlaku s tim ze premaha pruzinku na jedne strane, je jasne ze kdyz bude pruzinka silnejsi tak s ni stejnej tlak (rozdil tlaku) pohne mene, pohne mene soupetem = prida mene plynu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

16.2.2017 v 20:08 | Nahoru | #47
Barney> ty jsi našel us verzi zde je evropská https://www.google....IgLcZTsVikxrhYIb6ICQ

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s dynojet kitem

16.2.2017 v 22:32 | Nahoru | #48
Takže vlastně při nízkých otáčkách neumí plně otevřít šoupátko? A to je lepší na výkon, spíš bych řekl, že je to ústupek pro dosažení nižších emisí.

(reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

16.2.2017 v 22:51 | Nahoru | #49

mito7 píše: Takže vlastně při nízkých otáčkách neumí plně otevřít šoupátko? A to je lepší na výkon, spíš bych řekl, že je to ústupek pro dosažení nižších emisí.



Umi, jde o to ze to samo otvírá soupe podle toho jak se motor rozbíhá - tzn to odfiltruje uživatele co nema pro motor cit, klidne das plnej, ale motor se "nezahlti" ale karbec sam otevírá soupe podle toho jak se rozbíhá. Primej karbec je rychlejsi a v dusledku je mozné ze s nim motor dosáhne vetsi vykon, -ale uživatel musi přidávat s citem ... dnes uz se takovej používá jen na ostrejch endurech

Na youtube jsou videa co dela soupe v CV carbs - záběry z nejake malé kamery - docela zajímavé

Naposledy editováno 16.02.2017 22:53:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

17.2.2017 v 15:21 | Nahoru | #50

diego20 píše: Barney> ty jsi našel us verzi zde je evropská https://www.google....ikxrhYIb6ICQ [/quote]
Zajímavé, o tom jsem nevěděl. Přitom karburátor měly EU i US verze stejný?

(reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

17.2.2017 v 16:53 | Nahoru | #51
Barney> co se týče tak us verze používala mikuni tm33 s ac pumpou,kdežto evropská klasický mikuni bst33

1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s dynojet kitem

17.2.2017 v 17:24 | Nahoru | #52
diego20> Měl jsem za to, že TM33 s Ac pumpičkou měly jen dirt (ne "S") verze...

(reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem

17.2.2017 v 18:08 | Nahoru | #53
Barney> tak to pak taky netuším proč jsou 2 různý sady od dynojetu

Zkušenosti s dynojet kitem

17.2.2017 v 19:44 | Nahoru | #54
S tou jinou pružinkou to může mít lepší odezvu na plyn, to už vypadá trochu zajímavěji. Tak zkus a dej vědět.

btw. Jestli jezdíš terén, tak bych se na KN filtr vykašlal. Stačí vidět kolik molitanový filtr v létě po prašné projížďce nachytá bordelu. Přes KN toho jemného prachu projde určitě víc...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
DR 350 těžké nastartovat / špatně s... Suzuki DR 350 Jakuub_CZ 17 12.9.2023 v 17:38 Hrosin
Suzuki dr 350 hlava Suzuki DR 350 Repsolis 4 4.4.2022 v 09:08 Pedl
Zapojenie otackomera suzuki dr 350 Suzuki DR 350 820825 4 22.8.2021 v 00:30 combust
Suzuki dr 350 Suzuki DR 350 Simon456 6 18.4.2021 v 14:00 vlkivo
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... Ales5 19 27.12.2020 v 10:06 Palomoto


TOPlist