1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem
Ano, žádnej ze 3 okruhů nejsou zcela uzavřeny, ale zároveň nemám takovou zkušenost, že by volnoběžnej systém měl až takovej vliv na částečně nebo zcela otevřeny šoupátko.
Že je směs obvykle potřeba obohatit, jasny.
Já se zatím se zvedáním jehly nad zářezy nesetkal, takže mě by v případě, kdy bych měl jehlu úplně nahoře a bylo to chudy, tak bych dal větší trysku. A právě, jak píšeš, jestli a kde tu směs obohatit...to je hrozny laborování a navíc kvůli dvouminutové záležitosti musíš rozdělat celý traktor!
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s dynojet kitem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem
Čím víc se ve svejch karburátorech hrabu, tím víc se vyhýbám jasným soudům co a jak má vliv ...
mito7 píše: Co si mám představit pod názvem "dynojet kit"?
sada trysek, jehel a vseho potrebneho vybranejch pro konkretni motorku a upravy nekym kdo to "umi" (tzn dynojetem) s navodem.
tim by i clovek bez zkusenosti a brzdy mel karburatorovou motorku po instalaci treba ladaku naladit jen tim ze objedna spravny kit a podle instrukci ho nainstaluje.
je to obdoba toho kdyz si koupis power commandera a nahrajes tam mapu od dynojetu - bude to skoro OK, ale pokud to chces mit perfektni, je potreba to doladit individualne
jo jinak ten dynoejt kit vetsinou obsahuje i nekolik trysek - vetsi a mensi pro pripadne doladeni, tzn to neni jen pro jedno striktni nastaveni.
Tak s tou poslední větou naprosto souhlasím
Těžko říct, co to přidalo, ale dost se změnila odezvna na prudký přidání plynu (samože v rámci CV karburátoru) a celkově ten motor líp reaguje. Ovšem ono DRZ je udušený z fabriky kvůli emisím, (je tam hodně věcí, kde se tomu dá pomoct např. 3*3 MOD) takže se to u DR nemusí, tolik projevit, jako v tomto případě.
A sada neobsahuje jen jehlu a trysky, ale i pružinu šoupátka.
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s dynojet kitem
2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s dynojet kitem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem
E: rec je samozrejme o cv karburatorech
Naposledy editováno 16.02.2017 14:30:09
mito7 píše: U karburátoru, kde tahám lankem přímo za šoupátko a pružinka ho vrací to samozřejmě nemůže mít vliv žádný. Jestli za něj tahá nějaká membrána tak to může mít vliv maximálně na rychlost reakce, ale ani na průběh výkonu v otáčkách to nemůže mít žádný vliv. Jinou pružinkou tam nikdy nemohu dostat více směsi!
no jenze se tu bavime o podtlakove rizenem karburatoru - tzn uplne o necem jinem nez o cem pises ty.
2 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s dynojet kitem
Kit pro DR350 přužinu šoupátka neobsahuje. Trysky tam jsou: 124, 128, 136, 140
Mimochodem, první ročníky DR350S měly standartně trysku 135, později cca od roku 94-5 byla hlavní tryska 127,5.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem
Stev píše: mito7> proc to na prubeh vykonu nemuze mit vliv? Copak ta pruzinka neklade odpor pri pohybu soupete? Jedes konstantni otacky, das plnej a soupe se otevira moc rychle. Co se stane?
E: rec je samozrejme o cv karburatorech
Přidá to plyn?
mito7 píše: Přidá to plyn?
hele bavit se o CV karburatorech, pokud nevis jak fungujou mi prijde zbytecny...
a ano v tomhle karbci vlastne pridava plyn membrana kdy s ni hejbe rozdil tlaku s tim ze premaha pruzinku na jedne strane, je jasne ze kdyz bude pruzinka silnejsi tak s ni stejnej tlak (rozdil tlaku) pohne mene, pohne mene soupetem = prida mene plynu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s dynojet kitem
mito7 píše: Takže vlastně při nízkých otáčkách neumí plně otevřít šoupátko? A to je lepší na výkon, spíš bych řekl, že je to ústupek pro dosažení nižších emisí.
Umi, jde o to ze to samo otvírá soupe podle toho jak se motor rozbíhá - tzn to odfiltruje uživatele co nema pro motor cit, klidne das plnej, ale motor se "nezahlti" ale karbec sam otevírá soupe podle toho jak se rozbíhá. Primej karbec je rychlejsi a v dusledku je mozné ze s nim motor dosáhne vetsi vykon, -ale uživatel musi přidávat s citem ... dnes uz se takovej používá jen na ostrejch endurech
Na youtube jsou videa co dela soupe v CV carbs - záběry z nejake malé kamery - docela zajímavé
Naposledy editováno 16.02.2017 22:53:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkušenosti s dynojet kitem
diego20 píše: Barney> ty jsi našel us verzi zde je evropská https://www.google....ikxrhYIb6ICQ [/quote]
Zajímavé, o tom jsem nevěděl. Přitom karburátor měly EU i US verze stejný?
1 reakcí na tento příspěvek Zkušenosti s dynojet kitem
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
DR 350 těžké nastartovat / špatně s... Suzuki DR 350 | Jakuub_CZ | 17 | 12.9.2023 v 17:38 Hrosin |
Suzuki dr 350 hlava Suzuki DR 350 | Repsolis | 4 | 4.4.2022 v 09:08 Pedl |
Zapojenie otackomera suzuki dr 350 Suzuki DR 350 | 820825 | 4 | 22.8.2021 v 00:30 combust |
Suzuki dr 350 Suzuki DR 350 | Simon456 | 6 | 18.4.2021 v 14:00 vlkivo |
Jakou motorku Suzuki DR 650, Suzuki DR 350, Honda XR 400, Yamaha T... | Ales5 | 19 | 27.12.2020 v 10:06 Palomoto |