globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Spojka ČZ 175/487
6.2.2017 v 12:10
Ahoj lidi. Začala me klouzat spojka. Vyměnil jsem lamely, olej p90, a klouže dal. Opět rozborka a podložení pružin. Při 60 km/h prokluzu je. Lanko spojky nastaveno tak, ze je vyřazen poloautomat. Když ho nastavíme jak ma byt dle návodu, je spojka rozpojena. Nevíte co s tím?

Spojka ČZ 175/487

6.2.2017 v 13:30 | Nahoru | #1
Předpokládám, že máš lamely ferodo! Pokud ano, použij řidší olej, ale před tím spojku rozeber a vyper lamely v benzínu. Při tom se podívej, jestli máš všechny plechy rovné. Jinak automat se nastavuje tak, že nejprve se nastaví automat samotný bez lanka a to tak, aby vypínací páka byla v lehkém kontaktu s vačkou a teprve potom se nastavuje lanko!

2 reakcí na tento příspěvek Spojka ČZ 175/487

6.2.2017 v 13:35 | Nahoru | #2
Čau, no pravda, že by nemala.
Máš správny počet a poradie lamiel ? Gulička ? Nastavovací šrób povolený ?
Inak ťažko povedať, možno včo nie je na svojom mieste, prípadne špina medzi lamelami.
Zaujímalo by ma to, daj vedieť keď vyriešiš. Veľa šťastia !

Spojka ČZ 175/487

6.2.2017 v 13:53 | Nahoru | #3
Pročti si tyhle dvě témata,snad pomůžou,já musel dát nové i plechy

http://www.motorkari...mp;pgr=2#goto8765634

http://www.motorkari...mp;pgr=0#goto8774571

Spojka ČZ 175/487

7.2.2017 v 01:50 | Nahoru | #4
Ahoj
Jsem již "starý kmet" a ve svých "lepších letech" jsem vlastnil ČZ 125 sport typ 476. Vlastnil jsem i jiné typy motorek, seřízení spojky byla ale vždy trochu vyšší dívčí. Za mě se žádné ferodo nepoužívalo, prostě proto, že nebylo. Používal se klasický korek. Práce s ním nebyla žádná diskotéka, vše se musí dělat s láskou a hlavně pořádně. Předně, i spojkové lamely korkové fungovaly zcela bez problému, později přišly lamely ferodové, také jsem je měl, rozdíl byl hlavně v životnosti, vydržely skoro dvakrát déle, než korkové. S korkem je víc práce, lamely se musí správně zbrousit a musí tam být správný , tedy úplný počet lamel. A né, že proto, že se mi to tam nevejde, tak jednu vyndám! Brousit se musí relativně dlouho, s citem, přesně a nejlépe na skleněné desce, aby byly rovné (nesmí být do šikma). Pořád se musí přibrušovat tak, dokud se řádně nevejdou do klece i s plechy, které tam patří. Při odstavené spojce se musí viditelně povolit sevření, ale nesmí být viditelné mezery! Lamely by se měly volně pohybovat. Než spojku sestavíme, musíme si řádně prohlédnout koš a všechny lamely - jak korkové, tak plechové. Při používání se jak klec, tak lamely opotřebovávají a mají tendenci udělat malinké zářezy, které pak brání volnému klouzání lamel v koši a mají tendenci se zasekávat. Ty se musí ještě před smontováním opatrně zahladit jemným pilníkem tak, aby byly zcela prosté ošpenců a "výtluků" po používání. Největším problémem ovšem bývá vystavovací tyčka, která je umístěna uvnitř hřídele a opírá se o ní pak poloautomat spojky (vystavovací mechanizmus poloautomatu, který ovládá řadící páka) Zpravidla při demontáži dojde omylem k vyklepání a ztrátě ocelové kuličky, která je uvnitř hřídele a tlačí na ní oska, která má i důlek pro tuto kuličku. Spojka se pak nedá doštělovat. Velmi důležité je také zkontrolovat celý mechanizmus poloautomatu, hlavně vačky a to, v jakém je stavu. Musí být pevně zafixovaná, tedy nesmí lítat jako vítr v bedně. Stejně tak je zapotřebí zkontrolovat konec vačky, na kterém je kroužek, který se opírá o vystavovací vidličku. Po smontování spojky a nalití oleje musíme nechat spojku, nejlépe přes noc, "nasát" nový olej, než ji budeme seřizovat. Nejlépe je nastartovat motorku ještě bez poloautomatu, v neutrálu a nechat motor chvíli běžet, aby se lehce ohřál olej. Pak začneme s finální montáží. Uvolníme bowden lanka spojky tak, aby byl zcela volný. Namontujeme poloautomat a ten seřídíme (bez lanka!!!) tak, aby se vačka vidličky vůbec nedotýkala. Kroužek na vačce se musí volně protáčet rukou, vůli ale seřídíme tak, aby byla opravdu minimální, jen tak, aby se kroužek protáčel. Na to je potřeba využít onen dlouhý šestihranný šroub, který se aretuje ocelovou páskou, jež je součástí mechanizmu. Pokud je správně seřízený mechanizmus a vystavovací tyčka není enormě obroušená, což se také dost často stává, (pak nelze spojku správně seřídit), nastartujeme motocykl na stojanu tak, aby zadní kolo bylo ve vzduchu! Nejlépe míti kamaráda, který nám zatíží přední kolo. Při zařazeném neutrálu nastartujeme. A nyní zkusíme zařadit dvojku (starý typ řadící kulisy ji měl směrem dolů, ale později se dala kulisa koupit i s obráceným řazením) jakmile zapadne rychlost, necháme páku zmáčklou v dolní poloze tak, aby poloautomat spojky vystavil. V tuto chvíli přidáme lehce plyn a zároveň sešlápneme zadní brzdu. Lze to udělat i samotnému, pokud bude motocykl stát na stojanu a řidič bude sedět na nádrži tak, aby bylo zadní kolo ve vzduchu. Zadní kolo se velmi pravděpodobně pohne a bude se lehce protáčet. Sešlápnutím brzdy by se mělo zastavit bez toho, aby motor zhasnul nebo se velmi významně namáhal s překonáním stojícího zadního kola. Pokud motor zhasne, spojka buď nevystavila vůbec, nebo jen velmi málo. To je trochu problém, ale ještě ne neřešitelný. Pokud motor nezhasl, ale bylo jen cítit přemáhání, které není příliš enormní, vyřeší to chvilička potrápení pod větším plynem (ne velkým!!!) a sešláplou brzdou. Zároveň pochopitleně stále držíme páku řazení sešláplou v dolní poloze tak, aby musela vystavit poloatomatem spojku. Chvíli to zkoušíme, pak motor vypneme a necháme spojku vychladnout. Po vychladnutí se podíváme, o kolik či zda vůbec se posunula vačka vystavovacího mechanizmu vůči vidličce. Ta musí být pochopitelně pevná, nevyběhaná! Velmi pravděpodobně se bude opírat kroužek konce vačky právě o vidličku při zařazeném neutrálu. Opět spojku doladíme tak, aby se kroužek nedotýkal vidličky a volně se protáčel. Znovu nastartujeme a celý proces zopakujeme. Pokud jsou lamely správně zbroušeny tak, aby tyčka poloautomatu mohla koš s lamelami rozpojit, bude správně prokluzovat a motor ani na volnoběh nebude mít tendenci zhasnout, natož aby kolo a potažmo celou motorku táhnul. Pokud je ovšem situace taková, že ani při vystaveném poloautomatu pákou řazení nadoraz, kdy vidlička tlačí na vačku v nejvyšším bodě, stejně spojku neodstaví, musíme spojku znova celou rozebrat a korkové lamely zabrousit tak, aby při vystavení mohly prokluzovat. Nepříjemná, ale nutná práce. Teprve až spojka vystavuje poloautomatem přes řadící páku, máme ji správně seřízenou. V tuto chvíli můžeme teprve montovat lanko spojky a doladit bowden lanka tak, aby měl na páčce spojky na řídítkách lehkou vůli cca asi 1 mm. Vůli lanka na řídítkách stále kontrolujeme! Vůle musí být vždy, jinak dojde k tomu, že ji bude lanko malinko vystavovat a spojka bude prokluzovat! A zapomeňte na mýtus, že spojka se ladí lankem, nikoliv, pouze poloautomatem. Je to pracné, ale při troše práce ji lze doladit naprosto precizně. Než si spojka "sedne", což trvá cca 1000 km, je nutné ji ještě párkrát lehce dokorigovat šroubem na poloautomatu a hlavně zkontrolovat, jestli se nějaký šroubek, držící mechanizmus poloautomatu neuvolnil. Spojka pak bude chodit jako hodinky a při vystavování na ruční páčce na řídítkách nebude mít tendenci "táhnout" při zařazení jedničky třeba na křižovatce a vůbec celé řazení půjde hladce a bez větších rázů. Pokud chceme, aby nám spojka vydržela co nejdéle, odpustíme si nesmyslné tůrování motoru na křižovatce při zařazené rychlosti. Spojka je vícelamelová (má pět lamel) a plave v oleji, kterým je i chlazená. Lamely jsou i při vystavení tak blízko sebe, že o sebe lehounce škrtají a viskozita oleje zabezpečí, aby mohla klouzat. Jenže vrstva je tak jemná, že se při vysokých otáčkách a zařazeném rychlostním stupni spolu s jejím vystavením značně zahřívá a špatně se pak chladí. Platí tedy, spojku zbytečně netrápíme, pokud se nechceme trápit předčasnou další výměnou a novou kompletní konfigurací celé spojky. Životnost spojky je hodně individuální, ale při slušném zacházení korková spojka vydží okolo 12 000 - 15 000 km, ale klidně i mnohem více. Zničit ji či přilepit nebo zcela spálit lze klidně na místě nebo po 500 km. Přeji hodně úspěchů.

Naposledy editováno 28.05.2023 12:40:18

Spojka ČZ 175/487

7.2.2017 v 06:07 | Nahoru | #5
No pane,to je parádně napsané....

Spojka ČZ 175/487

7.2.2017 v 13:44 | Nahoru | #6
Děkuji, pokud to někomu pomůže, nebyla to marná činnost.

(reakce na) Spojka ČZ 175/487

25.2.2017 v 17:38 | Nahoru | #7
Eastrider> tak dnes rozdělání. Hrůza a des nové lamely na uhel. Co je ale divné, všechny ocelové díly pokryty divnou vrstvou. Vypadá to jako rez a je to drsné. Může to byt popel z lamel? Nebo rez? Olej v motoru byl. Vzal jsem posuvku a změřil tloušťku lamel co shořely. Všechny maji 3 mm. Pak, protože su vetešník , tak jsem změřil původní - 4mm. Kolik ma byt tloušťka lamely. Dík.

Spojka ČZ 175/487

26.2.2017 v 09:54 | Nahoru | #8














(reakce na) Spojka ČZ 175/487

26.2.2017 v 11:09 | Nahoru | #9
Eastrider> dle posledních info ma byt kulička v poloautomatu a ne v hřideli. bylo mi to vysvětleno tak, že v hřideli nejsou konce tyček zakaleny a pokud tam je kulička, tak dojde k roztemování tyček a ty pak nejdou ven. Pokud tomu tak není tak mě prosím oprav.

Spojka ČZ 175/487

26.2.2017 v 23:30 | Nahoru | #10
Nene, opět a zase kecy těch co tomu rozumí jak koza petrželi!!! u 477/476, tudíž i 487/488 (konstrukční rozdíly - dokurveniny - jsou jinde) jsou ve vypínacím mechanismu kuličky dvě. jedna na vypínacím segmentu poloautomatu, tam kam se opírá tyčka, druhá mezi tyčkami, to je vše, u spojkového přítlačáku je talířek. Ta kulička mezi tyčkama tam bejt musí.... Je tam proto, že jsou do sebe zasunuté hřídele vstupní a výstupní, se značnou vůlía tyčka v kuse by se za chvíli zlomila, ta prostřední kulička tento vzájemný průhyby řeší tak, ře tyčky se neohejbaj, dělá to kloubek vytvořený touto kuličkou, který přesto dobře přenáší tlak na přítlačák při vypnutí. Jinak to být prostě nemůže, protože daší věcí,kteoru to řeščí jsou různé vzájemné otáčky zmíněných hřídelí, kdy kulička zároveň řeší to, že tlak přenáší v podstatě bodově, takže když se jedna či druhá tyčka začne unášet, nedochází k opotřebení čel tyček, protože vzájemná obvodová rychlost při bodovém styku v ose je teoreticky nulová, prakticky zanedbatelná. Jakmile tam tu středovou kuličku nedáš, tyčka se ti během pár přeřazení a rozjezdů začnou vzájemně silně opotřebovávat a tudíž zkracovat a po pár kilometrech po městě nebudeš schopen spojku vypnout.

Ten motor je zasraný jak jetel... ten olej tam byl jaký, jak dlouho atd?? podle toho jak to vypadá tam nebyl sám...

Tohle je zralé na vyčištění... ke spojce, vyměň lamely, plechové mezilamely - všechny, zkontroluj příltačák, jestli není zeposda přidřený, zkontroluj, jestli máš správné pružiny... pak postupuj podle návodu výše od bodu, kdy má lamely připravené k montáži, protože si je koupíš hotové.

Olej PP90 je nevhodný, použij pp80 nebo pp75w90

Naposledy editováno 26.02.2017 23:34:13

1 reakcí na tento příspěvek Spojka ČZ 175/487

1.3.2017 v 13:00 | Nahoru | #11
Čau, sorry dlhšiu dobu som bol mimo netu tak ...

Ano gulička len v automate (Jawa 639) princíp takmer totžný s ČZ
Je pravda čo pech. písal, ale podľa mňa spomínaný jav sa eliminuje v mojom prípade vo vyp. automate. INAK hrozí, čo píšeš s tými nezakalenými koncami tyčiek. Predstav si, že vo vnútri ti gulička roztemuje konce tyčky, tie tam potom ostanú navždy zaseknuté. Je pravda, keď aj nie sú kalené, len KVALITNÉ komančovské, nemusia sa roztemovať.

Ďalej lamely si zožeň ferodové, (Fichtlkramek.cz alebo neviem... Motoren.sk - musel som uviesť ) minimálne by mali mať 3,5 ...ASI
Ten bordel bude z obloženia. Vyčistiť, ja som aj vystriekal čističom na brzdy. A mám PP90.

Ešte volačo !

Ak dáš všetky lamely (plechové aj ferodové) úplne nové, budú dokopy v zmontovanom stave dosť hrubé (teda spolu) na to aby ti nastavovacia skrutka poloautomatu nedočiahla nakoniec tyčky,aj keď dotiahneš na doraz, lebo pítlačák bude pre ňu "ďaleko". Preto som AJ JA dal dve guličky ALE DO AUTOMAT-u !!!
a okrem iného tá gulička nevojde do otvoru v hriadeli, má väčší priemer. Aspoň na mojej Jawe.
Tak ... už len skúšať
Nech sa ti darí !!!

(reakce na) Spojka ČZ 175/487

1.3.2017 v 18:23 | Nahoru | #12
Eastrider> čus olej tam byl rok PP90. Po rozdělání jsem zjistil že to není rez ale obložení. Nové lamely co jsem tam dal tak byli spálené na sra*ku. Navíc jsem zjistil prasklý koš. Nevíte někdo o starším ale dobrém? Jedná se o ten díl s ozubením. Startovací kolo 27 zubů a věnec 40.

Naposledy editováno 01.03.2017 18:24:17

Spojka ČZ 175/487

1.3.2017 v 18:55 | Nahoru | #13
Tady jsou komplet spojky,použité díly beru odtud a vždy spokojenost

http://www.partdeck....0&product_id=752

http://www.partdeck....70&product_id=64

Spojka ČZ 175/487

1.3.2017 v 19:27 | Nahoru | #14
Vždy sa volačo zistí. Partdeck-okej berem od nich aj ja.
Aj keď nie je mi jasné, prečo zhoreli lamely ! Či od prasknutého koša, kvôli nesprávnej funkčnosti, alebo od tepla zo zhorených lamiel praskol kôš ???
Každopádne žiadne násilie pri montáži. Ozubené kolieska v zákryte atď. Používať momenťák ...
A viem, že sa opakujem, ale pozor na správny počet a poradie lamiel. A ak budú všetky nové (hrubé), pružiny by som už nepodkladal.

Spojka ČZ 175/487

1.3.2017 v 20:35 | Nahoru | #15
Eastrider: NEMEL TU KRAVINY A NEPLEŤ MEZI ČEZETY TOHO SLONA Z TÝNCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KOULE PROSTĚ DVĚ, JEDNA NA VYPÍNACÍ PÁKU POLOAUTOMATU A DRUHÁ MEZI TYČKY, JINAK TO PROSTĚ A JEDNODUŠE NEBUDE FUNGOVAT!!!!!!!!!!!!!!!
uvědom si, že to že víš reálně hovno a vycucáváš si tu něco z paty na základě poznatků z úplně jiného motoru, který s tím má společné tak to, že je vyrobili ve stejné fabrice, jsou hranaté a dvoutaktní, vede k tomu, že se tím někdo bude řídit a zkurví si svůj motor!!! Tyčky není důvod měnit, pokud je někdo nezkurví tím,že tam nedá obě koule, nebo neztratí, roztemované tyčky nikdy nikdo neviděl, a že to není obyčejný materiál se všeobecně ví.

KOŠ NIKDY NEPRASKNE TEPLEM, tím se sice dokurví lamely i plechové mezilamely ale koš otěrem namáhán není, jen vnitřní unašeč. Starý ale dobrý je lepší než nový pochybného původu. Lze použít i ze starších motorů, jen se přehodí to startovací kolo, jde to snadno. Při nákupu koše je dbát na dobrý stav ozubení, měnil jsem už i koš kvůli opotřebenému ozubení, pravda je ale ta, že objel zeměkouli několikrát....

Lamely shoří vždy jen z těchto důvodů, nebo jejich kombinací: 1) špatná montáž 2)špatné seřízení 3) špatné zacházení. Olej PP90 se do toho sice nehodí, ale lamely nezabije, jen má spojka větší sklon se unášet za studena.

Naposledy editováno 01.03.2017 20:38:22

Spojka ČZ 175/487

1.3.2017 v 21:00 | Nahoru | #16
>>pech.<< SLON ???
To som ešte nepočul. Ináč ďakujem za výklad, možno budeš prekvapený, vo viacerých veciach s tebou súhlasím. Nuž ale nie vo všetkom.
Uvedom si aj ty prosím ťa, že som pýtajúcemu nič nerozkazoval, to je poprvé a ako druhé som nič nevycucal, ale písal, čo som videl a zažil.
Ďakujem za pozornosť !

Spojka ČZ 175/487

1.3.2017 v 22:13 | Nahoru | #17
Eastrider: poprvé jsem reagoval klidně, já vím, že jsi to nepřikazoval, ale když se někdo ptá tak jako tazatel zdejšího tématu, uvědom si prosím zase ty, že mu nemusí dojít to co jiným a může z toho mít velký problém, ne proto že by byl nějak nedostatečný, ale právě proto že má jistou inteligenci, která mu umožňuje to, co neví jistě sám ze zkušností zkusit zjistit od jiných a proto se ptá, obzvlášť když jsi to zatuploval, což jsem musel přistoupil o level výš, věř že tyhle věci nedělám rád...

Nehci tě omezovat v počtu nebo obsahu příspěvků, ale zde to není pokec nebo hypotéza, ale jasný technický dotaz na konkrétní problém, na konkrétním typu, sděluj raději jen ověřené a pravdivé informace, pokud to neznáš a nebo jsi nejsi jistý, je lepší to nepsat,

Možná jsi něco zažil, ale ač se to nezdá, konstrukčně se motor na jehož základě jsi získával zkušenosti a ten tazatelův dost liší, což s sebou nese to, že to ve výsledku není pravda, cos mu napsal...

Spojka ČZ 175/487

2.3.2017 v 01:04 | Nahoru | #18
Pro policajtmachoff;
Díval jsem se na fotky spojkového koše a vratné pružiny startovacího mechanizmu a vůbec se mi to nelíbilo. To, že jsou "vnitřnosti" zasaženy oním těžko specifikovatelným "znečištěním" nebude ani náhodou pouze díky zbytkům spálených lamel spojky. Aby bylo možno přesně identifikovat původ znečištění, bylo by potřeba vidět vypuštěný olej. Tohle se jeví tak, že se do oleje dostalo značné množství vody, pravděpodobně od vysokotlakého mytí skrze nalévací zátku oleje. To je ale jen doměnka, bylo by potřeba vidět ten olej. Každopádně to, že ti prasknul koš, to jsem viděl pouze jednou a bylo to v důsledku nehody. Koš se pochopitelně stejně tak, jako lamely, opotřebovává provozem. Viděl jsem jej dokonce i tak opotřebovaný, že řetěz, který běhá po ozubeném věnci "brousil" už po samotném koši, (už tam nebyla ani mezírka mezi řetězem a košem), protože ozubení už bylo naprosto opotřebované. To byl ale absolutní extrém, jinak, pokud se mi při výměně lamel spojky koš nelíbil, preventivně jsem ho měnil, nebyla to až taková položka, aby se u toho "vykrvácelo". Nicméně pokud budeš postupovat podle toho, co jsem poměrně dost podrobně již popsal, úspěch se dostaví. Každopádně určitě nedoporučuji dávat dvě kuličky za sebou! To je opravdu naprostý nesmysl a fungovat to zcela jistě nebude.Úplně by se tím rozhodila celá geometrie vypínacího mechanizmu. Jak tady někdo správně psal, jedna kulička je v poloautomatu, bývá ve štelovacím šestihranu i zalisovaná tak, aby se sice zcela volně pohybovala, ale nemohla vypadnout. Také ale byly i typy, kde tato kulička bylo uložena volně a člověk si musel pohlídat, aby ji při demontáži neztratil. Nu a druhá je uvnitř hřídele. A je tam opravdu proto, aby tyčka (ten "hříbek", co se opírá o uzavírací talíř spojky) se mohla zcela volně protáčet právě v okamžiku, kdy se spojka nachází ve vystaveném stavu. Pokud tam nebude, bude velmi složité spojku seštelovat a to nehovořím o další spoustě problémů s tím spojených. O oleji to až tak moc není, já jezdil snad celý život na PP90 a nikdy jsem problém nepostřehnul. Pravdou ale je, že pokud byla zima (a za mě se jezdilo opravdu i když mrzlo), tak za studena se spojce moc nechtělo odstavovat, protože olej byl hodně ztuhlý. Řešení bylo vcelku jednoduché: motor nejprve nastartovat a nechat ho běžet chvíli na volnoběh. Než jsem se dal do stavu "sedacího", motor se přece jen trošku ohřál a už to bylo lepší. Po delším stání motocyklu se stávalo, že se spojka připlepila, (to se ostatně stává i dnes na nových moderních strojích) a bylo potřeba ji "utrhnout". Vždy se to dělalo i preventivně, když bylo třeba chladněji, než se motor nastartoval. Aby se stroj zbytečně moc netrápil, postačilo zařadit dvojku, zmáčknout spojku a cuknout dopředu a dozadu - pochopitelně při zhaslém motoru Spojka se utrhla, trochu se smočila v oleji a bylo jí zase o dost líp. Přeji hodně úspěchů v dalším spojkovém "boji".

Naposledy editováno 02.03.2017 01:13:43

Spojka ČZ 175/487

2.3.2017 v 07:00 | Nahoru | #19
Zdravím !

>>pech<< Tak štýl toho tvojho posledného príspevku sa mi už ovela viac páči. Sám vidíš, že to ide aj bez nadávok. Aj mne je jasné, že sme odbočili od pôvodnej otázky.
Beriem aj konštrukčné rozdiely.
Dokonca pripúsťam možnosť guličky aj medzi tyčkami ale len v pripade, že tie vypínacie tyčky sú kvalitné a neroztlačia sa.
Je mi jasné, že gulicka neprenesie krútiaci moment, to je pravda, z toho hladiska tam nie je na závadu.
Len sa mi nepáči, keď niekto ma presviedča o niečom, čo som spojazdnil, funguje bez problémov ,že to tak NEMÔŽE fungovať.
Netýka sa to len tohto disk. fóra, ale všeobecne do života.
Získané skúsenosti som zdielal v snahe poradiť >>policajt<<ovi, na co všetko myslieť.
Dôvod prečo som dal guličky dve, som opýsal skôr, a hovorím funguje. Aj vypínanie, aj radenie aj poloautomat či pri rozjazde alebo počas jazdy. Spojkovú páku používam minimálne.

Je teraz na >>policajt<<ovi, aby sa s tým pohral, zistil, čo bolo zle, poučil sa z toho, aby do budúcna mohol dávať rady na podobných fórach iným. A v neposlednom rade aby už konečne ju nakopol, lebo sezóna klope na dvere.

Pripájam sa k >>agent<< ovi a prajem mu veľa šťastia a ostatným pekný deň !!!

Spojka ČZ 175/487

2.3.2017 v 20:59 | Nahoru | #20
Dvě kuličky za sebou jsou prostě špatně, jednou pro vždy! nebudu tu po 27. psát proč.! Mezi tyčkami jedna koule, ve vypínací páce druhá koule a nazdar hodiny! Přesně jak píše Agent guru.

Ten kdo má alespoň trochu tucha a strojařině a geometrii, tomu to dojde hned, porč je to nahovno...

Spojka ČZ 175/487

2.3.2017 v 21:53 | Nahoru | #21
Prej slon z týnce...alespoň se na tom dá normálně sedět a né mít záda do L jak na prašivce...

Spojka ČZ 175/487

14.3.2017 v 21:37 | Nahoru | #22
Tak jsem to složil. Novy koš, lamely, meziplechy, pritlacak, pružiny. Olej pp7. Po složení nejde startovat. Vyměnil jsem i půlměsíc a startovací hřídel. Když jsem to zas rozdelal, jakoby se půlměsíc o něco sprajcoval. Co to může byt respektive jak to vyřešit?

1 reakcí na tento příspěvek Spojka ČZ 175/487

15.3.2017 v 18:16 | Nahoru | #23
ALEEE !!!

Takto ťazko povedať, ale nemohol ten polmesiac počas montáže nejak vyskočiť zo správnej polohy ? Tam sa sleduje aj pružina, musí byť mierne predpätá. A štartovacia hriadeľ vlastne sa dá namontovať len v jednej polohe.
Vyzerá to na demontáž a následnú dôkladnú montáž. Keď dáš dole dekel, skús nahodiť páku, a imituj štartovanie, sleduj čo je zle.
Inak neviem, trebalo by to vidieť.

Btw. to čo je za olej PP7 ?

A ešte pozri si správy, poslal som ti nejaké linky, ale už sú asi neaktuálne, týkajú sa 175-ky, uvidíš ...

(reakce na) Spojka ČZ 175/487

16.3.2017 v 02:43 | Nahoru | #24
Eastrider> PP7 je předepsaný olej do převodovky dle mazacího plánu cz 175/487 Taky jsem na to civel co to je, ale opravdu existuje a navíc se da sehnat. 1 l cca 110,- Kč. Tento týden už nezbývá moc času ale pak se na to zase vrhnu.

Spojka ČZ 175/487

31.3.2017 v 12:20 | Nahoru | #25
Tak záhada spojky vyřešena. Byl to prasklý koš. Už zase brázdí silnice. To zpriceni zavinilo jiné startovací kolečko místo 27 zubů tam bylo 30.

Naposledy editováno 31.03.2017 12:22:20

Spojka ČZ 175/487

2.4.2017 v 00:42 | Nahoru | #26
jj, to je běžná věc, protože ten koš je stejný pro více typů motorů, ale startovací kolo se liší,výše jsme ti psali, ať is na to dáš bacha....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 Rider372 15 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 milous_xx 10 24.2.2024 v 16:44 Destroyer
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 milous_xx 5 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
ojnice originál nebo CKR ČZ 175/487 milous_xx 4 16.8.2023 v 18:26 kuba350


TOPlist