Mám doma tyhle 2 matice:
Vyšší matice má označení: 25-353-11-062, F1 (hvězdička), logo ČZ, 4
Nižší matice má označení: 25-355-11-025, F1 (hvězdička), logo ČZ, 3
Vyšší matice má na výšku 2 cm, nižší 1,3 cm.
Ví někdo přesně, kam se dávala ta nižší matice? Když ji našroubuju na karbec 450 nebo 455 tak tam nesedí - ke krytu karburátoru chybí těch cca 0,7 cm.
1 reakcí na tento příspěvek Matice krytu karburátoru ČZ
edit: _CZK_: klidně ti ji pustím, ale levné to nebude, tu matku jsem totiž koupil za docela drahý peníz
Naposledy editováno 04.02.2017 20:01:35
1 reakcí na tento příspěvek Matice krytu karburátoru ČZ
čézéťák se mi smál, že bez té matice na 175 nemůžu žít také že ji nepotřebuje a sám si ji koupil Kolik jsi za tu matici dal?
čzťák> Za draho umí kupovat každej, to já dost nerad.
jawa354> Dvěsta je tak nějak už bohužel "normální" cena. Juknu ještě, jestli jí nenajdu, tak bych to i vzal (dej mi dva dny prosím). Jen do vašich končin jezdím tak jednou, dvakrát ročně.
Zajímalo mě to i proto, že tady Matice ji nabízejí jako matici na 125 i 175, což samozřejmě víš, protože jsi ji tam koupil.
1 reakcí na tento příspěvek Matice krytu karburátoru ČZ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Matice krytu karburátoru ČZ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Matice krytu karburátoru ČZ
Diskuze ohledně ceny, pokud po mě chceš nějaký díl buď kupit nebo sehnat - jako například krk řízení na ČZ 175/470 sport, tak není problém. Sehnal jsem ho za 112 Kč+20 pošta (po rozpočítání 120 Kč na 6 věcí, 5 pro mě a 1 pro tebe - navíc bych to táhl do Brna jak vůl v tašce a v autobuse). Pak jsi napsal, že to nechceš a scháníš tu trubku na opravu krku řízení, trubku jsem sehnal je na bytě na Cejlu ale ty jsi se už neozval... Pokud něco scháníš, tak se dívej na inzeráty
2 reakcí na tento příspěvek Matice krytu karburátoru ČZ
Já zase nechápu tebe třeba mi to vysvětlíš lépe
Ad ložiska krku - na první mašině mám replikové a po 3000 km jsou vyžvejkané, řízení drží polohu, materiál jak blato. Nevím co víc k tomu napsat, opět vlastní zkušenost.
Ad olejová náplň přední vidlice - první vydání technického popisu a jízdního návodu, 1960:
Ad hustota oleje - o tom nepíšu.
Ad shánění dílů - Krk jsi sehnal spolu s ostatními díly a já jsem ti slušně řekl, že to budu řešit jiným způsobem. Na tu trubku jsi se zeptal známého, který měl dát vědět. Tím to končilo. Poznámku, že když něco sháním, tak se mám dívat na inzerci jako myslíš vážně? Tak s takovým přístupem ti ta trubka na tom Cejlu bude ležet ještě hodně dlouho. Děkuji za pomoc, "kamaráde".
Jak píšeš ten návod je z roku 1960, měnili se pístnice, takže se dá říct, že každá motorka má jinou vidlici... Navíc nechápu proč jsi mi psal, co tam máš nalít, a pak mi vyčítáš, že jsem ti poradil blbě... Opravuje ti ten renovátor i pístnice ve vidlici?
Pokud ti teče olej přes šrouby dole, stačí vyměnit ty zátky, použít fíbrovky+tmel. Jak píšeš o domácí výrobě gufer, tak mě to přijde jako blbost...
Tvrdochromem se opraví póry na trubce a musí se stočit na původní rozměr, takže se použijí běžně dostupné gufera? Gufero je gufero+ještě nějaká blbost na těsnění, nevím o tom, že by s tím byl problém, akorát pokud nemáš na to klíč, tak to nedotáhneš...
Pokud jsi něco scháněl (díly na péráka, plechovky, kolínko na 450, panty na kastlíky, kryt karburátoru, karburátor, světlo, parabolu, šroub světla, motorku...) tak jsi mi napsal u všeho jestli to nemám, chtěl jsem po tobě ´´kamaráde´´ jen hodit tři blbé paraboly na chrom ale vykašlal jsi se na to, takže kašlu na tebe . Jo pokud si vzpomínám tu matici na Čz, tak jsi scháněl jako první na mototechně?!
Pokud něco scháním založím si téma na motorkářích...
Jo, je rozdíl mezi opravou a opravou, jen v tom, že nevíš co děláš, tak to zadáš druhým a stojí to ve výsledku 6x tolik ale nic proti.
Pro mě rozdíl mezi vidlicí za 800 a za 5500 je jen a jen v ceně a pohodlí to někomu zadat (sám tak nechávám dělat hromadu věcí). Stačí to udělat dobře a nic neteče a netříská
2 reakcí na tento příspěvek Matice krytu karburátoru ČZ
Hledal jsem ve zdejší databázi čezet na narazil jsem na 175 s nízkou maticí, teorie je, že má karboš 125? Možná budou i další. Čezeťáku ty máš kompletní stroj, jaký máš vnitřek filtrboxu? Drátěnku plochou, válcovou či nějaký papírák? Já jsem sehnal vykastrovaný box.
1 reakcí na tento příspěvek Matice krytu karburátoru ČZ
A jinak kinematická viskozita je jeden ze základních parametrů hydraulických olejů, a jestli si dobře vzpomínám, tak se v jejím výpočtu s hustotou operuje...
1 reakcí na tento příspěvek Matice krytu karburátoru ČZ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Matice krytu karburátoru ČZ
Pokud vím, tak za poslední dva týdny v servise JCB jsem se setkal jen s tekutostí olejů (hydraulické, motorové,...) a né s hustotou...
Ještě k těm vzorců, u kinematické visk. jsem ho napsal, u dynamické je vzorec pomocí času, plochy a ještě něčeho, neříkám že jinak to nejde. Pak to najdu Napsal jsem jen, že se hustota neřeší, myslel jsem to tak, že neříkáme, že je olej hustý nebo řidký Ale asi jsi to nepochopil...
TEKUTOST=základní, společná vlastnost kapalin a plynů, VISKOZITA=měřítko tekutosti kapalin, TEKUTOST=mechanická vlastnost a né hustota! Asi tak
http://jawarmaniak.w..._kejvacka.html#filtr
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ | Hery22 | 14 | 21.4.2024 v 11:54 krokoš |
Cz125 453 nedrží volnobeh ČZ 125/453 | Nico_7 | 19 | 20.3.2024 v 19:47 Nico_7 |
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 | yagi | 14 | 5.3.2024 v 16:52 Deadman |
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 | Jezdíííík | 5 | 24.12.2023 v 04:19 Hybrš |
ČZ 175 450 ČZ 175/450 | Matejj12 | 3 | 15.9.2023 v 19:24 Benda1 |