bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
2.2.2017 v 18:27
Pod stromečkem jsem našel výfuk LeoVince One Evo (8700e), který by měl vylepšit především zvuk (i vzhled) mojí Hondy NC750X.





Překvapilo mne, že výfuk je plně průchozí - díra jak vrata i DB killerem, zkrátka poměrně široká roura a je vidět skrz jak dalekohledem. Policejní drátovou kontrolu zatím nechám stranou, homologaci to má a DB killer vyndavat nehodlám.
Návod k instalaci je zřejmý, říkám si no problem.





No jo, ale pak jsem našel tento disk, který není na schématu, ale zato přesně pasuje mezi trubku a tlumič.





Teď nevím, jestli tam patří nebo ne. Může jeho přítomnost nebo nepřítomnost ovlivňovat výkon motoru (už takhle je malý) ? Předpokládal jsem, že slip-on výfuky by z tohoto pohledu měly být v pohodě, ale ten disk mě zarazil.

Moje teorie: výfuk je původně navržený pro NC700 s nižším výkonem, čili stejná roura může na NC750 způsobit ztrátu výkonu (průvan, chudší směs) a proto se vloží disk jako protitlak. Dodavatel na dotaz odpověděl, že disk není nutný, jen kdyby byly nějaké problémy popř. vysoko v horách (tam se ale chystám). Jaké problémy, půjdou hned poznat?

Díky za jakékoliv zkušenosti a rady.


Naposledy editováno 03.02.2017 22:15:59

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 18:20 | Nahoru | #91
Dovi> Bojuješ statečně, ale už už toho nech. Svoje si řekl a zbytek je mimo téma. Jen se nafukuje diskuse a já to nestíhám mazat.

1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 18:35 | Nahoru | #92
Jinak co se tyka ty formy na vajicka tak bych to tam nedaval. Kontrola dratem neni povolena cili nema zadnou hodnotu. Hluk ti taky na silnici rezko zmeri a na technicky je bude zajimat homologace pripadne db killer

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 18:55 | Nahoru | #93

Skalic píše: Opravdu nechápu, že vás to NC většinu tak dráždí, že to nemůžete vydýchat. Stejně nic nezměníte. Na druhou stranu je alespoň fajn vědět, že na našich silnicích jezdí "opravdoví" motorkáři, haleluja.


K tomuhle ti reknu jedno i kdyz to mozna smazes jako OT. Vetsinu z nas nedrazdi ta motorka jako takova, verim ze si svy uzivatele najde i kdyz si dovedu predstavit lepsi koupi za ty prachy, ale uzivatele jako Dovi, ktery ti na stranku spocitaj spotrebu na 4 des mista atd...
Chovaji se jak sekta ale o tom tady byla jina diskuze viz Gugova anabaze po NC foru.
Me drazdi kdyz nam tady furt otloukate o hlavu"opravdovy motorkare". Nikdo tady z tech lidi to o sobe nikdy netvrdil a vice ci mene zdvorile se snazili pouze vyjadrit svuj nazor.

Naposledy editováno 06.02.2017 18:57:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:07 | Nahoru | #94

Zlesa píše: K tomuhle ti reknu jedno i kdyz to mozna smazes jako OT. Vetsinu z nas nedrazdi ta motorka jako takova, verim ze si svy uzivatele najde i kdyz si dovedu predstavit lepsi koupi za ty prachy, ale uzivatele jako Dovi, ktery ti na stranku spocitaj spotrebu na 4 des mista atd...
Chovaji se jak sekta ale o tom tady byla jina diskuze viz Gugova anabaze po NC foru.
Me drazdi kdyz nam tady furt otloukate o hlavu"opravdovy motorkare". Nikdo tady z tech lidi to o sobe nikdy netvrdil a vice ci mene zdvorile se snazili pouze vyjadrit svuj nazor.



Stačí projít diskuse obecně a zdvořilých příspěvků je tam poskromnu, naopak posměšných je tam požehnaně. Takže když to NC-čkáři vydrží, opravdový motorkáři (čti posměváčci) to vydrží taky. Dovi je extrém, akorát na druhou stranu (jeho zase nesmírně dráždí věčné pomlouvání NC, jako ostatní dráždí NC jako takové). To si holt nevybereš. Život je krutý.

P.S. Zdvořilé příspěvky nemažu. Mažu ty mimo téma.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:11 | Nahoru | #95

Zlesa píše: Jinak co se tyka ty formy na vajicka tak bych to tam nedaval. Kontrola dratem neni povolena cili nema zadnou hodnotu. Hluk ti taky na silnici rezko zmeri a na technicky je bude zajimat homologace pripadne db killer



Uvidím, až sundám originál, ale taky se kloním k verzi bez disku. Nečekám, že by to dělalo moc velký kravál, aby to dráždilo policajty. Uvidíme, jak se LV vyjádří k dotazu ohledně homologace (s nebo bez). Předpokládám ale, že to bude bez disku. Spíš šlo o ten výkon, který bych nerad ztratil (sám mám malo ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:12 | Nahoru | #96
Skalic> Hele vono mezi náma to klidně můžeš smazat uplně celý protože se tu nevyřešilo vůbec nic. To, na co si se ptal, ti bylo vysvětleno na první straně (a hlavně se tu o tom už psalo v jiných vláknech takže stačilo hledat) a pak se tu rozjelo několik OT, z nichž si některý smazal, který byly sice mimo téma, ale byly o něčem, a ty o ničem jsi tu nechal.

Naposledy editováno 06.02.2017 19:13:46

LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:20 | Nahoru | #97
to NC je motorka nebo co?

LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:22 | Nahoru | #98
zas na druhou stranu, ať už je NC jaké je, tohle je rubrika "jak na to", tak byste se měli držet tématu, sračky na NC máte kydat na smetišti...takže ať to autor vlákna klidně maže...

2 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:26 | Nahoru | #99
když se podíváme na motorky od určitýho ročníku, tak mají klapky ve výfuku spojený bud elektromotorem nebo mechanicky a zavírají až po dosažení určitých otáček. Zase u dieselů je klapka, která zase u volnoběhu se zavírá aby se motor nepodchladil. Bud je to ekologie nebo hluková norma, osobně bych ji tam nedával, ale do ciziny bych o tym přemýšlel.

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:30 | Nahoru | #100

petrumr píše: když se podíváme na motorky od určitýho ročníku, tak mají klapky ve výfuku spojený bud elektromotorem nebo mechanicky a zavírají až po dosažení určitých otáček. Zase u dieselů je klapka, která zase u volnoběhu se zavírá aby se motor nepodchladil. Bud je to ekologie nebo hluková norma, osobně bych ji tam nedával, ale do ciziny bych o tym přemýšlel.



WTF?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:33 | Nahoru | #101
Skalic> Víš já si myslím že ta motorka jako taková je každýmu vcelku ukradená. Averzi k ní způsobily až příspěvky uživatelů. Nutno doda že ani novináři tomu nepřidali, viz třeba článek v motohausu. Problém je, že takových jako Dovi je mezi uživateli NC opravdu hodně. Pak se dočteš jak někomu na NC překáželi na okruhu supersporty jedoucí na koleno a v terénu to dojede tam kde to endura vzdávaj... Se nesmíš divit že lidem je to k smíchu... Sám jsem se snažil několikrát zjistit co lidi na NC tolik přitahuje že si to koupí ale uspokojivou odpověď jsem prostě nedostal. Jenom kecy o spotřebě atd... No a nakonec když s nima nesouhlasíš tak se tvařej ublíženě a napíšou ti že jsi "pravej motorkář" určitě je mezi Váma spousta fajn normálních lidí (možná jsi jeden z nich) ale takoví jako Dovi, Jezdec74 nebo jak se jmenoval atd Vám to prostě posrali...

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:35 | Nahoru | #102

Skalic píše: Uvidím, až sundám originál, ale taky se kloním k verzi bez disku. Nečekám, že by to dělalo moc velký kravál, aby to dráždilo policajty. Uvidíme, jak se LV vyjádří k dotazu ohledně homologace (s nebo bez). Předpokládám ale, že to bude bez disku. Spíš šlo o ten výkon, který bych nerad ztratil (sám mám malo ).


Mám zkrácenej otevřenej micron a policajti na silnici nikdy problém neměli... Spíš na STK
E: a myslím že pokud tam nedáš nějakej KN filtr že to na výkonu ani nepoznáš. Pokud s filtrem tak by to mohlo trochu rozhodit....

Naposledy editováno 06.02.2017 19:38:00

LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:40 | Nahoru | #103




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:40 | Nahoru | #104

Piwell píše: Skalic> Hele vono mezi náma to klidně můžeš smazat uplně celý protože se tu nevyřešilo vůbec nic. To, na co si se ptal, ti bylo vysvětleno na první straně (a hlavně se tu o tom už psalo v jiných vláknech takže stačilo hledat) a pak se tu rozjelo několik OT, z nichž si některý smazal, který byly sice mimo téma, ale byly o něčem, a ty o ničem jsi tu nechal.



Jak se to vezme, pořád je to v rovině vyzkoušej a uvidíš + spousta doměnek. Zajímali mě opravdové zkušenosti. Takže to zatím mazat nebudu.
Příspěvky o něčem byly bohužel o něčem jiném.

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:47 | Nahoru | #105

petrumr píše: když se podíváme na motorky od určitýho ročníku, tak mají klapky ve výfuku spojený bud elektromotorem nebo mechanicky a zavírají až po dosažení určitých otáček. Zase u dieselů je klapka, která zase u volnoběhu se zavírá aby se motor nepodchladil. Bud je to ekologie nebo hluková norma, osobně bych ji tam nedával, ale do ciziny bych o tym přemýšlel.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:47 | Nahoru | #106

Zlesa píše: Skalic> Víš já si myslím že ta motorka jako taková je každýmu vcelku ukradená. Averzi k ní způsobily až příspěvky uživatelů. Nutno doda že ani novináři tomu nepřidali, viz třeba článek v motohausu. Problém je, že takových jako Dovi je mezi uživateli NC opravdu hodně. Pak se dočteš jak někomu na NC překáželi na okruhu supersporty jedoucí na koleno a v terénu to dojede tam kde to endura vzdávaj... Se nesmíš divit že lidem je to k smíchu... Sám jsem se snažil několikrát zjistit co lidi na NC tolik přitahuje že si to koupí ale uspokojivou odpověď jsem prostě nedostal. Jenom kecy o spotřebě atd... No a nakonec když s nima nesouhlasíš tak se tvařej ublíženě a napíšou ti že jsi "pravej motorkář" určitě je mezi Váma spousta fajn normálních lidí (možná jsi jeden z nich) ale takoví jako Dovi, Jezdec74 nebo jak se jmenoval atd Vám to prostě posrali...



Asi máš pravdu. Proč na to má doplácet má diskuse? (čili mažu co mažu)
Zajímavé ale je, jak se ostatní ("praví motorkáři") taky čertěj za tohle označení, takže je to na pomluvy fifty fifty.
P.S. výhody NC mám poslané ve svém profilu , akorát je nikomu necpu a netvrdím, že je to nejlepši bike.

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:51 | Nahoru | #107

Skalic píše: Jak se to vezme, pořád je to v rovině vyzkoušej a uvidíš + spousta doměnek. Zajímali mě opravdové zkušenosti. Takže to zatím mazat nebudu.
Příspěvky o něčem byly bohužel o něčem jiném.



1) jak říkáš - nezbyde než vyzkoušet a uvidíš
2) ano, to jsem psal

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 19:59 | Nahoru | #108
[quote=Skalic.
P.S. výhody NC mám poslané ve svém profilu , akorát je nikomu necpu a netvrdím, že je to nejlepši bike. [/quote]
Jsi vyjjímka...

1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 21:47 | Nahoru | #109
Zlesa >

Nechtěl jsem už do diskuse vstupovat, ale naposledy musím.

S někým si mě pleteš. Já NCčko neadoruju, znám jeho slabiny i přednosti, ale naštěstí pro mne motorka není alfou a omegou života. A jestli máš v sobě trochu slušnosti, měl bys vědět a přiznat, že ausgerechnet zrovna já se tady v souvislosti s "výměnou názorů" na stroj zvaný Honda NC zapojuju zpravidla v případě, že buďto:

- reaguju na zavádějící nesmysly

- anebo když se snažím poctivě (a bohužel pro někoho podrobně) odpovědět na položené dotazy.

A nejsem to já, kdo se tady seberealizuje vyvoláváním hádek, pomluvama a osobními útoky na lidi s trochu odlišným názorem na některé věci, nebo kvůli jejich motorkám atd.

Proto Tě žádám, abys byl tak velmi laskav a nebral si mě opakovaně do úst.
Předem díky za pochopení.

Naposledy editováno 06.02.2017 22:02:19

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

6.2.2017 v 22:26 | Nahoru | #110
Dovi> Jestli jsem si tě s někým spletl tak se omlouvám. Nechce se mi tu diskuzi smysl NC atd.. číst celou když má skoro 70 stran...
Nicméně, nikde jsem tě nenapadl, jenom jsem konstatoval že jsi schopnej při obhajobě vypočítat spotřebu ne 4 des místa a že to háže špatný světlo na všechny.
Pokud tě to uráží tak promiň ale s tím nic nenadělám, je to diskuze.
A závěrem, brát si tě do úst?? Ne díky, nemám Yuki

2 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

7.2.2017 v 10:21 | Nahoru | #111
 
Je mi to upřímně líto a omlouvám se zakladateli vlákna.
Ale toto je vynucená reakce - důrazné ohrazení se.

 

Zlesa píše: nikde jsem tě nenapadl, jenom jsem konstatoval že jsi schopnej při obhajobě vypočítat spotřebu ne 4 des místa a že to háže špatný světlo na všechny.


Napsal jsi to sice jinak, než jak teď uvádíš, ale čert vem formu, když důležitější je obsah.

Opakovaně mě ve svých posledních příspěvcích jmenuješ a zaštiťuješ to tak, že dokonce jsem to prý NCčkářům "posral" tím, že jsem údajně někde někdy uvedl spotřebu na 4 desetinná místa. I kdyby to byla pravda, byl by to velmi malicherný důvod. ALE NENÍ TO PRAVDA, JE TO LEŽ.

Skutečnost je oproti bájím a pověstem velmi prostá:
V předminulé sezóně, když jsem se s NCčkem víc seznamoval, uvedl jsem tady v jedné diskusi (týkající se Hondy NC), že první spotřeba paliva (změřeno přesně od plné do plné) byla v tom záběhovém režimu zatím 2.67 l/100 km, přičemž palubní počítač že signalizoval 2.8 litru na sto. Skutečný nájezd byl 403 km, dotankováno bylo 10.76 l N95, opětovně přesně po hrdlo. Spotřeba byla pak spočítána na kalkulačce jako podíl 1076/403 = 2.669975..., což jsem si dovolil zaokrouhlit na 2.67 l/100 km. Tak proč tady opakovaně píšeš, že jsem uváděl spotřebu na 4 desetinná místa? Máš to zapotřebí dělat z někoho blbce? Je to hodno sebevědomého dospělého člověka?

 
A pokud by snad přesto někomu vadila i ta dvě desetinná místa (kdo chce psa bít, hůl si vždycky nějakou najde), tak k tomu malá poznámka:

1.
Takto se tady na M.cz v Motokatalogu uvádějí všechny výsledné uživatelsky změřené spotřeby jednotlivých motorek, server je od uživatelů eviduje a uvádí je s výslednou přesností na 2 desetinná místa

2.
Renomovaný "Sprit" auto-moto server (www.spritmonitor.de v německé, anglické a francouzské mutaci) rovněž zaokrouhluje a hodnoty uvádí standardně na 2 desetinná místa

3.
A nakonec i samotný zakladatel této diskuse, kterého jsi pochválil, ve svém profilu motorky uvedl v úvodu před recenzí spotřebu své motorky s přesností taky na ta dvě desetinná místa (viz Průměrná spotřeba - 3.26 l/100km)

 

Zlesa píše: Dovi> Jestli jsem si tě s někým spletl tak se omlouvám. Nechce se mi tu diskuzi smysl NC atd.. číst celou když má skoro 70 stran...


Jestli svoji omluvu myslíš vážně, tak ji přijímám a podávám ruku ke smíru.
 

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

7.2.2017 v 11:30 | Nahoru | #112
Dovi> to uz je mimo moje chapani

Naposledy editováno 07.02.2017 11:31:09

LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

7.2.2017 v 12:25 | Nahoru | #113
tvl hoďte už na něj síť

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

7.2.2017 v 14:25 | Nahoru | #114
Dovi> Ano myslel jsem omluvu vážně.
Tímhle příspěvkem jsi mě ale znejistil jesli se ti mam vubec omlouvat....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

7.2.2017 v 14:57 | Nahoru | #115
 

Zlesa píše: Dovi> Ano myslel jsem omluvu vážně.
Tímhle příspěvkem jsi mě ale znejistil jesli se ti mam vubec omlouvat....


Jestlis myslel svoji omluvu vážně, což teď potvrzuješ, tak jsem tomu byl rád.
A proto jsem stejně tak vážně Tvoji omluvu přijal.

K tomu druhému:
Uznávám, že moje ohražení se mohlo vyznít dost ostře. Psal jsem ho za předpokladu, že moc dobře víš, co je pravda a co lež. Ale jestli jsi tento výmysl jen od někoho převzal, pak se to vysvětlilo a nemáš na tom vinu - nebylo to z Tvé strany úmyslné a každý se občas dopustíme omylu. A tak jestli s tím souhlasíš, bylo by dobré to tady ve smíru už ukončit, OK?
 

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

7.2.2017 v 17:58 | Nahoru | #116
[quote=Dovi] 

Jestlis myslel svoji omluvu vážně, což teď potvrzuješ, tak jsem tomu byl rád.
A proto jsem stejně tak vážně Tvoji omluvu přijal.

K tomu druhému:
Uznávám, že moje ohražení se mohlo vyznít dost ostře. Psal jsem ho za předpokladu, že moc dobře víš, co je pravda a co lež. Ale jestli jsi tento výmysl jen od někoho převzal, pak se to vysvětlilo a nemáš na tom vinu - nebylo to z Tvé strany úmyslné a každý se občas dopustíme omylu. A tak jestli s tím souhlasíš, bylo by dobré to tady ve smíru už ukončit, OK?
 [/quote

Hm a na závěr by jste si měli vzájemně vykouřit. Tedy dýmku míru samozřejmě.

LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

7.2.2017 v 18:05 | Nahoru | #117
Tohle uz je schiza...

2 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

7.2.2017 v 19:06 | Nahoru | #118
Koukám chlapci, že jste se pěkně rozjeli. A to mám pro vás nové zprávy přímo od LV, kterými bych tuto diskusi ukončil. Tímto vám všem děkuji za účast.

Otázka navazující na předchozí komunikaci (kdyby jste se tu nerozvášňovali, hledala by se lépe):
Thank you for youe answer. For me is the most important, that disc is not needed for use on the road without an negative effect to the power.
What does it mean in cases of tests or inspection? E.g. Technical control? With DB killer the noise should not be high.

Odpověď:
The disc should be mounted in case of technical control in some states with very severe legislation about noise possution, in most countries is more than enough the dkbiller provided with the exhaust.

P.S. Závěr je, že výfuk namontuju bez disku.

(reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

8.2.2017 v 12:57 | Nahoru | #119
Skalic> nahraj pak zvuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva

9.2.2017 v 11:28 | Nahoru | #120
Skalic> jsem ti tu stejnou odpověď jako fabrika psal 3.2.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1
Padaci ram z iron-skill Ukrajina Honda NC 750X skulo 2 22.2.2024 v 13:39 Pavel_NC750XD
Řazení bez spojky (Honda NC750X - 2... [1, 2, 3] Honda NC 750X ok4rm 73 31.1.2024 v 11:22 assassin


TOPlist