globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak přejít z litých kol na drátěná
 
27.1.2017 v 11:37
Ahoj lidi heleďte jezdím do práce na dandyně no kolega má dakara s drátěnýma kolama a holt mi kola na dandy připomínají hračkářství tak bych chtěl poprosit zda někdo poradí z čeho bych měl koupit náboje kol abych zachoval zadní bubnovou brzdu a přední stejnou nebo alespoň podobnou moc díky

1 reakcí na tento příspěvek Jak přejít z litých kol na drátěná

27.1.2017 v 12:02 | Nahoru | #1
Nechci ti brat iluze, ale ve vysledku te takce zmena kol vyjde draz nez kdyby sis koupil jinou moto. Ale je to jen nekvalifkovany odhad, protoze jawa dandy jsem fakt v zivote nevidel.

1 reakcí na tento příspěvek Jak přejít z litých kol na drátěná

27.1.2017 v 12:41 | Nahoru | #2
Začal bych tím, že koupím motorku. Do tohoto mopedu se nevyplatí investovat. Koukni na GS500 skvělá motorka na dojíždění do práce a jako bonus na tom nebudeš vypadat jako vocas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přejít z litých kol na drátěná

27.1.2017 v 12:44 | Nahoru | #3
shewcza> To si moc nepomůže. Na rejži bude vypadat jako vocas furt. A GS500 taky nemá dráty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přejít z litých kol na drátěná

27.1.2017 v 12:45 | Nahoru | #4

gugo píše: Nechci ti brat iluze, ale ve vysledku te takce zmena kol vyjde draz nez kdyby sis koupil jinou moto. Ale je to jen nekvalifkovany odhad, protoze jawa dandy jsem fakt v zivote nevidel.



Ty pokuty do toho nesmis pocitat a kola z fekala sezene za par stokorun. Tak mu neplet hlavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přejít z litých kol na drátěná

27.1.2017 v 12:46 | Nahoru | #5
zenhas> ale je to motorka a na tom to nevypadá tak divně

(reakce na) Jak přejít z litých kol na drátěná

27.1.2017 v 12:49 | Nahoru | #6
shewcza> Jo. To je fakt.

Btw. dráty nechtěj, jsou s nima jen problémy. Praskají, chytá se do toho víc bordelu než do loukotě, blbě se ty myje...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přejít z litých kol na drátěná

27.1.2017 v 13:43 | Nahoru | #7
V_i_c_i> cece napsledy kdyz jsem nekomu preplejtal rafky na fekala nebo na co to bylo tak nerikal ze by byly za par penez....tedy pravda prej byly novy.
k tomu si pripocitej vypet za 1k praci za 1k , zuti obuti motorky 1k a pomalu mas celej krap doma...ne ?

myslim politicky Halik, politicky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přejít z litých kol na drátěná

27.1.2017 v 13:52 | Nahoru | #8

gugo píše: V_i_c_i> cece napsledy kdyz jsem nekomu preplejtal rafky na fekala nebo na co to bylo tak nerikal ze by byly za par penez....tedy pravda prej byly novy.
k tomu si pripocitej vypet za 1k praci za 1k , zuti obuti motorky 1k a pomalu mas celej krap doma...ne ?

myslim politicky Halik, politicky



Pro kola na fichtla už se nechodí na šroťák? Dřív tam měli i vypletený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přejít z litých kol na drátěná

27.1.2017 v 13:55 | Nahoru | #9
V_i_c_i> soudruhu , my jsme asi tak stejne stari vid... ja taky na smetisti poridil co se dalo. Ale sdelil ti jednu novinku, predstav si ze jako fyzicka osoba kdyz budes chtit na srotak odnest kolo od motorky nebo kapotu od auta tak uz to od tebe ani nevykoupej, bo nesmej.

(reakce na) Jak přejít z litých kol na drátěná

27.1.2017 v 14:20 | Nahoru | #10
gugo> soudruhu, jestli Ty se nemýlíš. On nechce prodat. On chce koupit.

Jak přejít z litých kol na drátěná

27.1.2017 v 14:27 | Nahoru | #11
Dandy má 17ti palce, že jo? něco bys našel tady . pohybuje se to kolem 1600,- za vypletený kolo, ale musíš si dobře oměřit střed, aby ti to tam pasovalo, nebo si to nechat upravit.

Dakar má, myslím, vzadu 16´a vepředu 19´ - tuhle změnu bys musel dát schválit a zapsat do TP, abys to měl legální....

Jak přejít z litých kol na drátěná

27.1.2017 v 15:19 | Nahoru | #12
jakou že to máš dandy? 50/125 ? Pokud máš vzadu buben, měla by to být 50ka. Na tu se dráty pokud vím nedělaly.
Na 125ku se drátěná kola dělala. střed je stejný pro dandy a dandy sport (asi ten dakar). Dandy měla 17"+17", sport 19"+16", ale středy jsou stejné. Pokud máš 125ku a vzadu buben, tak je to jedna z prvních, nebo bastl. Povolení dráty/litý by ti jawa vystavila.

Jak přejít z litých kol na drátěná

27.1.2017 v 16:35 | Nahoru | #13
Koupit kola od yukiny třeba od YUKI Manxman anebo jak psal tam nahoře, co vás vede vlastnit jawu? Podpis?

Jak přejít z litých kol na drátěná

27.1.2017 v 17:04 | Nahoru | #14
Na tu 50tku to asi jen tak, aby to nebyl ekonomicke nesmysl, nedas. Na 125 se daly normalne koupit a vypadalo to fakt o moc lip Mel sem

Naposledy editováno 27.01.2017 17:05:08

Jak přejít z litých kol na drátěná

27.1.2017 v 22:04 | Nahoru | #15
Delala se i Dandy 50 na dratech (vprrdu i vzadu 17tkove kolo), akorat ze to byla tzv. uprava enduro - moc jich nevyrobili.Videl jsem to u jednoho zdejsiho uzivatele na jeho profilu. U te enduro dandy 50 by mel byt predni naboj stejny jako na Dandy 125 - na netu se da sehnat komplet predni kolo nebo jen naboj (oboji nove). U dandy 50 je vzadu buben, u dandy 125 kotouc - tzn. bude sehnat z dandy 125 jen naboj i s kotoucem, resp. cele zadni kolo a predelat to na kotouc, nebo budes muset pouzit buben z neceho jineho...P.S. Taky mam dandy 50 ( dokonce 2), jednu chci taky hodit na draty, akorat ze to udelam taj, ze puvodni litaky rozrezu - vyrezu z toho stredy a navarim /castecne prisroubuju na to duralove prstence s dirami na spice...pro me nejelegantnejsi a nejlevnejsi reseni. Stridaveho TIGa mam doma

Jak přejít z litých kol na drátěná

28.1.2017 v 14:50 | Nahoru | #16
mam padesátku no drátěný kola se dělali i na vývozovku motoru jikov pod označením MJX50 nebo tak něco říkal mi to jeden pán za strakonic že to posílali pak do španěl nebo co ale drátěný kola na to moc moc chci a lepší do práce dandy co papá 2L/100km než něco co bere víc
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist