globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?
Jeste dnes mi nekdy vrtne hlavou...jak slaba motorka staci na pojeti auta... Ale kolikrat staci i dost ubohy auto na pojeti hodne dobry motorky...ono vetsinou zalezi na ovladacim prvku...

Ale... Ma nekdo tip na podobnou krasnou silnici...kde by se dala tropit neplecha? V Cechach prosim..


(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

1.2.2017 v 19:43 | Nahoru | #451
MichalR66> a kdyby ne, tak ho dle myho zarucene "dobrzdej" a dojedou na sjezdu..

1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

1.2.2017 v 20:04 | Nahoru | #452
Kerut: jeste pred chvili tu byly pochybnosti jestli 300ps auto dotlaci rucocku tachometru vubec pres 250 a najednou uz je to dalnicni souper pro hyperlitr :)!ujet autu neni snadny, ale ani nemozny, jsou lidi co jezdi 250+ na motorce "bezne" a tenhle trenink se hodi, hlavne na odhadovani rychlosti a trosku vic "klidu" ...

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

1.2.2017 v 20:21 | Nahoru | #453
assassin> no my se bavili hypoteticky o zavodu - sprintu, ale policajti budou bohuzel "zavodit" i za pomyslnym cilem, a v brzdeni na sjezdu, coz je docela prudka zatacka temer vzdy, ho podle me sjedou,.. stejne jako ho pekne stahnou pred kazdym ucpanejsim mistem kde bude muset pribrzdit, bude to jako takovy JoJo..

koukni na to video co jsem postnul o par stranek driv, tam to presne rozebiraji - je to sice motoGP proti F1, ale pomerove to bude tak nejak platit i na ten normalni litrovej sport vs pasat protoze jde o tu samou fyziku - mala lehka prevykonovana motorka dava skoro vzdycky autu trochu v akceleraci (a na tom stale trvam, samozrejme jak tu padlo je rozhodujici konkretni auto a konkretni motorka) ale auto ma proste polovicni brzdnou drahu, a zatacku projede o dost rychlejs (s cimz od zacatku absolutne souhlasim)...

Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

1.2.2017 v 20:23 | Nahoru | #454
Nazdar kopyta

na to, že jsme na Motorkářích, tak se mi úplně nelíbí, jakým směrem se tato diskuze vyvíjí... tady je nějaký video co mi poslal Helmut z Německa.
Jak píše Spijker v úvodu, je to vždy o ovládacím prvku!

1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

Skvělá odpověď, děkuji! 1.2.2017 v 20:49 | Nahoru | #455
Iggy: me teda prijde ze jede helmut celkem plisen :)

Kerut: ucpanym mistem projede motorka snaz nez auto, kdyz je pilot dost vypatlanej, treba poslat to mezi dva kamiony apod.. Passat je porad jen passat, dve brzdeni z 250ti a uz to s tim brzdenim neni zadna divocina - navic uz je vetsina tech Rkovejch po smrti, ty novejsi jsou min "ostry" a superby to same...

Naposledy editováno 01.02.2017 20:53:14

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

1.2.2017 v 20:51 | Nahoru | #456
[quote=MichalR66]Ale nemas ctyrkolku ne? To udela fakt hodne . Ja kdyz mel predokolky zadokolky tak samy hrabacky a zadny sprinty.

Jinak tady sem nasel semaforovou klasiku .


Tak to se nezlob, ale tohle bylo ukázka vyloženýho dřeváctví. Mno, když jsme u toho, netuším jak mám rychlé starty, ale změřit se to dá, můj palubák dokáže měřit zrychlení na předem určené rychlosti, tak to letos schválně prubnu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

1.2.2017 v 21:17 | Nahoru | #457
assassin> aha, tak to sem se nechal dost oblbnout propagandou, ja mel prave za to ze je to nejaka nabusena nachipovana RS verze.. v tom pripade jasny,.. na tom sjezdu muze motorka realne brzdenim ztratit tak deset vterin, takze kdyz bude mit naskok pres kilometr tak nemaj na dalnici narok, leda by si zavolali zataras k tomu sjezdu.. ..ale takova honena honena zas nebude dost dlouha aby to stihli

..kazdopadne s tema myma ctyrma tuplovanyma panakama to asi nemusim resit, me by meli ipri trose smuly i s lepsi oktavkou, pokud to vubec dotlacim nekdy na znacky..

..no nic, vyrazim "do prace", pres den se behat neda vsude samej pes

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

1.2.2017 v 21:27 | Nahoru | #458

kerut píše: assassin> aha, tak to sem se nechal dost oblbnout propagandou, ja mel prave za to ze je to nejaka nabusena nachipovana RS verze.. v tom pripade jasny,.. na tom sjezdu muze motorka realne brzdenim ztratit tak deset vterin, takze kdyz bude mit naskok pres kilometr tak nemaj na dalnici narok, leda by si zavolali zataras k tomu sjezdu.. ..ale takova honena honena zas nebude dost dlouha aby to stihli

..kazdopadne s tema myma ctyrma tuplovanyma panakama to asi nemusim resit, me by meli ipri trose smuly i s lepsi oktavkou, pokud to vubec dotlacim nekdy na znacky..

..no nic, vyrazim "do prace", pres den se behat neda vsude samej pes



Ja si porad stojim za tim ze na vetsinu pilotu 300ps auto v realnem provozu staci. Ale zas na druhou stranu jsou ty passaty prilis demonizovany - stary r36 jsou 300ps atmosfery, z tech nikdo nijak rozumne kone navic nedostane - a urcite policii do toho nedali turba apod - max maj vyndanej omezovac, ale jak bylo receno, ono to pres tech 250 uz moc nepoleze i tak, na 280 to nejspis dotlaci v idealnich podminkach, ty bawa 35i to daj, stara m3 taky - ale maj obvykle o nekolik set kg min a pohon jedne napravy - u passata ta ctyrkolka preci jen neco sezere (ikdyz 4motion ve vetsich rychlostech zadni napravu "odpoji" )

Ujizdeni je o sebevedomi, klidu a o hlave, ne o pravem zapesti ... Ujet se da, ale vyssi max u motorky zarukou neni... Ja treba po praze jezdil na motardu co nemel vlastne na silnici nic delat, na trase kterou jsem jezdil jsem mel vytipovana mista kam se pomerne snadno dostanu a kde projedu ja a auto ne...

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

1.2.2017 v 22:02 | Nahoru | #459

oxygen píše: Ano ano znam dobre, tahleta tupost a svinska zast se mezi nasima ovcanama roznesla uz jako metastazy... oni pak ani neleni zastavit a nadavat Dobre ti tak, ty silenej idiote



Holtl tupota ...se sembtam projevi i vyrazne

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

1.2.2017 v 22:04 | Nahoru | #460

assassin píše: tak nejvic to minimalizujes kdyz nebudes jezdit na motorce - preci jen je to zbytecnost. pokud jsi ochotnej sam podstupovat uplne zbytecne riziko, je zvlastni, ze kritizujes nekoho kdo to riziko podstupuje stejne, jen trosku jinym zpusobem.

osobne mi tohle vzdycky vrta hlavou, kdyz mi "pravi motorkari" zacnou nadavat, ze jsem idiot, kdyz nemam kombi..

ale treba kolegovi nedavno na DH zavodech nadavali do kdeceho, kdyz jel bez chranicu a v kokosce...ze takove by nemely na start pustit atd :) vtipny bylo kdyz to pak vyhral :)



..anebobse obcas najde idiot silnej jak silnice a dulezitej jak dvere v lese

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

1.2.2017 v 22:05 | Nahoru | #461

Stev píše: assassin> já si nemyslím že tam ty nadávky byly tak hrozný, však tam jel i jeden bez nohy A kolega je excelentní pružič, odhodit na největším skoku kolo, dopadnout na nohy a beze škod odejít ...



Krasa..

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

1.2.2017 v 22:10 | Nahoru | #462

assassin píše: Ja si porad stojim za tim ze na vetsinu pilotu 300ps auto v realnem provozu staci. Ale zas na druhou stranu jsou ty passaty prilis demonizovany - stary r36 jsou 300ps atmosfery, z tech nikdo nijak rozumne kone navic nedostane - a urcite policii do toho nedali turba apod - max maj vyndanej omezovac, ale jak bylo receno, ono to pres tech 250 uz moc nepoleze i tak, na 280 to nejspis dotlaci v idealnich podminkach, ty bawa 35i to daj, stara m3 taky - ale maj obvykle o nekolik set kg min a pohon jedne napravy - u passata ta ctyrkolka preci jen neco sezere (ikdyz 4motion ve vetsich rychlostech zadni napravu "odpoji" )

Ujizdeni je o sebevedomi, klidu a o hlave, ne o pravem zapesti ... Ujet se da, ale vyssi max u motorky zarukou neni... Ja treba po praze jezdil na motardu co nemel vlastne na silnici nic delat, na trase kterou jsem jezdil jsem mel vytipovana mista kam se pomerne snadno dostanu a kde projedu ja a auto ne...



Podle me jsibto shrnulnvelice presne.. I stema dvema brzdama.. Nekdy jde zabrzdit i 4x... A tacho jim 300 na nkterych ukaze... Ale... Nastesti..presne ja rikas.. ..hlavne se nenechat vtahnout do ciziho scenare

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

1.2.2017 v 22:19 | Nahoru | #463
SPIJKER> a to jsem nenapsal ze skok mel asi tak 5m na dylku a dost na vysku, a nedal ho protoze byl moc zhulenej. Ted uz nemuzu verejne rict kde to bylo ...

1 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

1.2.2017 v 22:28 | Nahoru | #464
Stev: hele klidne, ono je mu fuk, ze lidi vi, ze si semtam zahuli - na firemnim teambuildingu jsme hulili pred majitelem firmy co pro ni delame a nebyl s tim zadnej problem :) ale talent fakt ma, o tom zadna :) na krosce po jedne sezone co zacal zajizdel na bednu okresni zavody v mx, crosscountry i krajske a jakym zpusobem vodi i blbou omegu bokem... Ale s tim uz jsem se nejak smiril, ze nejsem nejlepsi

Naposledy editováno 01.02.2017 22:28:54

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

1.2.2017 v 22:38 | Nahoru | #465

Stev píše: SPIJKER> a to jsem nenapsal ze skok mel asi tak 5m na dylku a dost na vysku, a nedal ho protoze byl moc zhulenej. Ted uz nemuzu verejne rict kde to bylo ...



Priserne chovani...

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

1.2.2017 v 23:17 | Nahoru | #466
assassin> o huleni samotny nejde, at si kazdej aplikuje co chce, ale ze se pak s tim vydal na ten skok. Nevim jak to vnimaj jezdci, ale kdyz jdu kolem nedokazu si predstavit jak na to nekdo vjede a da to. Dokud to nevidim :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

Skvělá odpověď, děkuji! 2.2.2017 v 01:53 | Nahoru | #467

MichalR66 píše: Ty blazne. Si te natrou na chleba. Jel si s nima nekdy?
280 davaj a utahaj te raz dva. Co neutahaj to maj na kamere.



Nenatreli na chleba, zrychleni nad 230 maj nemastny neslany a 270 natoz 280 nedavaj ani omylem. Bejt borec moh bych hrdinsky rikat, ze ja si natrel je, ale... kdyby to nebyly takovy nervy
On totiz clovek jede o ridicak - sice jim odleti kdyz ma pred sebou volno, ale brzy ta idylka konci jizdou mezi levym svodidlem a auty i v "rychlym" pruhu, co tomu smejdovi na motorce za sebou proste ne a neuhnou, kdyby se ublikal... Njn a chrabri ochranci zakona za tebou jsou v klidu, oni jsou jenom v praci, maj majaky a kazdej jim zdalky uhejba...
Nejlepsi pritel je pak promlceci doba

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

2.2.2017 v 02:12 | Nahoru | #468
assassin> starsi 4 motiony maj zadek odpojenej neustale
Ale u Passatu cece nevim, neni-li ten V6 podelne - to by mel Torsen jako A4ky V6...

Jinak koukam se to tady zvrtlo na nazory o tom, co se odpali z mista rychlejc
Ale v realu pri srovnanich v provozu jde stejne skoro dycky jen o pruzny zrychleni, napr. z 60ti na 140, z 80ti na190, ze 140ti na 299 apod...

A ejhle co najednou nevidet: ty jejich slavny Passaty PCR maji zrychleni ze 100 na 250 za zhruba 38 vterin a pak skoro konci, kdezto normalni sport litry tohle maji za vterin cca 11 a leti dal ke tristovce... v tom je to nase jediny plus pri dalnicnim zakonnem souboji

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

2.2.2017 v 03:04 | Nahoru | #469
assassin> tak klid je zaklad, nejen na silnici to je jasny umeni je udrzet ho, nebo jeste spis nez umeni zkusenost - a tu fakt nemam.. ale me by ani nenapadlo nahanet se s nima na moto ktera konci kousek za 220, nebo spis 200 protoze je tam od puvodniho majitele -1/+2, ona je to spis takova vetsi minbike, ale do normalniho provozu i tak celkem uchazejici a dostatecne pouzitelna na "projeti se",.. no jsem zvedavej jeste par drobnosti + repase lehce protekajici vidlice, a na jare to zkusim prohnat dovozovkou.. ted uz rychle dokud mi anglani nevystoupej z unie, pak by to mohl bejt problem mozna..

jinak presne tohle:

oxygen píše: ...ale brzy ta idylka konci jizdou mezi levym svodidlem a auty i v "rychlym" pruhu, co tomu smejdovi na motorce za sebou proste ne a neuhnou, kdyby se ublikal...


jsem myslel tim "JoJo", to pak bohuzel neni moc regulerni "zavod" na prazdny zavreny dalnici, pokud jim to jede a brzdi jak pisete, budou mit nejspis co delat udrzet alespon na dohled slusnejsiho jezdce i na te sestce

2 reakcí na tento příspěvek Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

2.2.2017 v 07:29 | Nahoru | #470
Na hradecký můžete být docela v klidu, tam vím min. o jedné posádce Passatu, která to nad 220 km/h balí a nechá vás jet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

2.2.2017 v 07:42 | Nahoru | #471

PetrS píše: Na hradecký můžete být docela v klidu, tam vím min. o jedné posádce Passatu, která to nad 220 km/h balí a nechá vás jet.



Tak tonje fajn... Ale si se s nekym strida co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

2.2.2017 v 08:06 | Nahoru | #472

oxygen píše: Nenatreli na chleba, zrychleni nad 230 maj nemastny neslany a 270 natoz 280 nedavaj ani omylem. Bejt borec moh bych hrdinsky rikat, ze ja si natrel je, ale... kdyby to nebyly takovy nervy
On totiz clovek jede o ridicak - sice jim odleti kdyz ma pred sebou volno, ale brzy ta idylka konci jizdou mezi levym svodidlem a auty i v "rychlym" pruhu, co tomu smejdovi na motorce za sebou proste ne a neuhnou, kdyby se ublikal... Njn a chrabri ochranci zakona za tebou jsou v klidu, oni jsou jenom v praci, maj majaky a kazdej jim zdalky uhejba...
Nejlepsi pritel je pak promlceci doba



No najednou to píšeš trochu jinak .
280 ty Passaty daj. Sice za dlouho, ale jde to. Řidiči jsou většinou dobře trénovaný a v týhle hře nejde vůbec o nějaký pružný zrychlení ale o to,
že oni jsou prostě v pozici, kdy můžou cokoliv, protože honěj sráče co ujíždí. Navíc jak už bylo několikrát napsáno, něco jiného je stíhat a něco jiného je ujet. Ten řidič co stíhá má vždycky velkou výhodu v tom, že mu ten první mete cestu. Tedy jak jsi psal i ty. Auta ve všech pruzích, v levym ti neuhnou, protože prostě nepočítají že někdo jede 250, takže tě zbrzdí. Passat za tebou už má volnou cestu, protože už ostatní vyklidí cestu. Takhle tě prostě bude pořád stíhat. Pokud seš pilot jak z jůtůbu a dáváš 300 km/h celou dálnici mezi kamionama, atd. pak se omlouvám. Takovej pilot by jim samozřejmě ujel. Toho by si chytli až na sjezdech pomocí vyhazovacích pásů nebo dalších kolegů. Mluvil jsem ale i s policajtama co maj na druhou stranu instrukce se s motorkářema nehonit, protože to pak může dopadnout dost špatně. A to nemyslim že prohrajou závod.

Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

2.2.2017 v 08:22 | Nahoru | #473
Když ujíždíš, musíš počítat i s tím nejhorším. O to víc na motorce. Něco jiného je enduro/cross tam se ujíždí lépe. Takže než někdo začne ujíždět, měl by zvážit, jestli mu za to stojí nasazovat vlastní krk. Pokud by mi hrozilo doživotí, tak budu ujíždět, ale zkápnout kvůli překročení rychlosti? Mno nevim, ale já asi ne

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

2.2.2017 v 08:25 | Nahoru | #474
SPIJKER> J, posádek jezdí samozřejmě víc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

2.2.2017 v 08:37 | Nahoru | #475

MichalR66 píše: Řidiči jsou většinou dobře trénovaný a v týhle hře nejde vůbec o nějaký pružný zrychlení ale o to,
že oni jsou prostě v pozici, kdy můžou cokoliv, protože honěj sráče co ujíždí.



Ono to sice tak vypadá, ale většina posádek těch Passatů se chce taky vrátit ve zdraví domů (a to nemluvím o průseru, když tu káru rozbijou), takže pokud ti nevadí nést větší riziko, máš velkou šanci ujet. Větší problém je, že ostatní účastníci provozu mají tendenci jim pomáhat a tam už to začíná být nebezpečné.

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

2.2.2017 v 09:25 | Nahoru | #476

Londoner píše: Jo ja taky vzdy v kuzi, nebo aspon v bunde.....do ty doby nez jsem jezdil v italli v 35 stupnich a vsichni tam litali v sandalech a tricku....vydrzel jsem to 1 den a uz jsem tak jezdil taky


já teda v choravtsku jezdil v kombošce, ale vždycky až zapadlo slunce

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

2.2.2017 v 09:56 | Nahoru | #477

PetrS píše: Ono to sice tak vypadá, ale většina posádek těch Passatů se chce taky vrátit ve zdraví domů (a to nemluvím o průseru, když tu káru rozbijou), takže pokud ti nevadí nést větší riziko, máš velkou šanci ujet. Větší problém je, že ostatní účastníci provozu mají tendenci jim pomáhat a tam už to začíná být nebezpečné.



Ale ono je to právě něco úplně jiného.
Když jsi ten co ujíždí, seš prostě obecně ten kokot, kterej kvůli pokutě riskuje jak svůj život, tak i ohrožuje ostatní. A z toho plynou trošku jiný nervy.
Když jsi pronásledující policajt, máš adroš, prostě pronásleduješ ujíždějícího, možná nějakýho blbce na kradenym stroji, chráníš ostatní. Tvoje riziko je o stovky procent menší a připravenost na tuhle situaci o stovky procent větší. Samozřejmě většinou se prostě s motorkářema nehoněj. Pokud jede týpek v kompletní kombě do barvy na supersportu, tak je asi jasný že to neukrad a dost pravděpodobně nebude ani zdrogovanej a tak . Toho spíš nechaj. Obecně jsem spíš několikrát potkal policajty který jsem předjížděl třeba 130 a prostě jen ukázali palec a naznačili že mám jet rychleji. Tak jsem zrychlil nějak rozumně a ok.

(reakce na) Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

2.2.2017 v 10:20 | Nahoru | #478

PetrS píše: Na hradecký můžete být docela v klidu, tam vím min. o jedné posádce Passatu, která to nad 220 km/h balí a nechá vás jet.


jj kámoš jezdil stím pasatem a říkal, že to nemá cenu a hlavně oni jezdili v tom autě i ve 4 lidech. pak přesedlal na FRJ1300

Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

2.2.2017 v 10:32 | Nahoru | #479
Necetl jsem vse. Ale znamej ted vybira neco rychlejsiho okolo milionu. Zkousel nove WRX STI, Focus RS a svezli ho i lidi z hothatch shopu a tam delaji dost slusne kousky s koncernem. Motorka by mela velky problem.

V Česku vznikla hodně divoká Škoda Octavia RS. Má 373 koní a 557 N.m

Škoda Superb III 421hp 574Nm!!! APR Stage 2

Golf R 500hp



Naposledy editováno 02.02.2017 10:41:15

Je GTR dostatecne potentni souper pro V2?

2.2.2017 v 10:57 | Nahoru | #480
Tak kolem milionu nebrat nic jineho nez Mustang V8. Uzasny auto. Za ty penize nejvetsi vykon a styl. Navic si drzi cenu dvojnasobne oproti zminovanym.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Koupě Ducati 848 Ducati 848 BULLIT 16 15.9.2022 v 21:02 P_B
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO davidjindra 8 23.7.2020 v 06:19 davidjindra
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 pivodam 8 8.7.2020 v 08:35 t_freedom
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 pavelik_cz 19 28.5.2020 v 20:37 Marty93
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 Anti 9 31.1.2020 v 21:54 Anti


TOPlist