Samo že pokud bych někdy v budoucnu musel měnit lambdu, tak bych musel opět předělávat konektor, ale víc případných problémů mi nenapadá. To tedy samozřejmě neznamená že nejsou.
1 reakcí na tento příspěvek Power Commander - lambda sonda konektor
Naposledy editováno 23.01.2017 10:22:29
1 reakcí na tento příspěvek Power Commander - lambda sonda konektor
irmscher1000 píše: Nejlépe menší konektor se stejnými piny a prepinovat pokud ne tak pouze pajet
A nemáš náhodou nějaký odzkoušený nebo návod jak podle vyndaného PINu poznat do jakého těla to půjde? Už se vidím, jak někde v GME vytvořím kilometrovou frontu kvůli jednomu konektoru nebo jich budu mít cca 50 nepotřebných v případě objednání někde z netu.
By mě zajímalo který hovado a proč vymyslelo takovou obludu, která mi vychází do nejméně vhodného místa.
1 reakcí na tento příspěvek Power Commander - lambda sonda konektor
se-se píše: žádnej problém, jen dej pozor na přechodový odpory . dobře pájet (nebo krimpovat ale radši pájet). Nevím jak u tvý ale u gsx, Bandita a spol. občas vyskakuje FI chyba lambda. Nic se neděje stačí vypnout klíček a chyba zmizne. Je to skoro vždy na dálnici tak po 30 km. S konektorem to nesouvisí je to chyba PC5
Jsem ve fázi že mám umístěno na motorce (pěkná drbačka najít šikovné místo) a budu zapojovat (původně je na GSF 1250 verze PC V 20-021). Takže na tohle neumím odpovědět. Ale nepostřehl jsem, že by s tímto měl někdo kdo už si tímto prošel problém. Jen se skákající hodnotou TPS, ale to už předem vím, že vyřeší ukostření přímo k ŘJ místo k baterce jak uvádí návod.
Pár fotek, ať se pochlubím
Naposledy editováno 23.01.2017 10:47:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander - lambda sonda konektor
StiefTomas píše: Jj chce to dat pozor na prechodovej odpor.urcite bych to poradne propajel.. Ja tohle resil na zx10r. Ten konektor od lambdy byl utrzenej. Nakonec to dopadlo tak, ze jsem lambdu vyhodil, zaslepil svody a do konektoru dal odpor... Motorka si porad myslela, ze ma stechiometrickou smes kolem jedny... Zbytek se doladil na powercomanderu...
Jenže já tam lambdu přidávám Takže jsem si provrtal svody Akrapa, navařil matici a teď to musím prodrátovat (je to pro PC V autotune jednotku)
Ještě by to chtělo doma k pořádnému laborování brzdu, ale to už bych chtěl moc.
2 reakcí na tento příspěvek Power Commander - lambda sonda konektor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander - lambda sonda konektor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander - lambda sonda konektor
se-se píše: V_i_c_i> ty tam původní lambdu necháváš? Nevím jestli to lze beztrestně. Dynojet říká, že se má odpojit a nahradit tím obelhávadlem.
Já žádnou původní nemám.
assassin píše: koukni na tesneny konektory na easternbeaver - taky maji v nejakem omezenem sortimentu v ignitechu.
Díky. Nemáš náhodou tušení s tím přepinováním co by tam mohlo jít? Tahle varianta by se mi líbila nejvíc. Letovat sice umím, ale vyloučit chybu lidského, mého, faktoru nikdy není na škodu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander - lambda sonda konektor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander - lambda sonda konektor
assassin píše: koukni na tesneny konektory na easternbeaver - taky maji v nejakem omezenem sortimentu v ignitechu.
Apropo když už tě tu mám, nevíš jaký konektor třeba z těch stránek pasuje na ten diagnostický konektor Suzuki? Má nějaké značení, název? Ať už nemusím nastrkávat jednotlivé PINy na dráty, protože víc než pětikilo se mi za ten jejich diagnostický nástroj v podobě vypínače a konektoru dávat nechce.
1 reakcí na tento příspěvek Power Commander - lambda sonda konektor
Naposledy editováno 23.01.2017 11:21:56
se-se píše: V_i_c_i> jo tak to nebudeš mít problém ani s tou chybou jak píšu výše
Jak jsem už kdysi psal, tak nejdu úplně neznámou cestou (PC V z GSF 1250 na GSX1400). Jediné s čím býval problém byl ten skákající signál TPS, co zatím vždy vyřešilo ukostření přímo k ŘJ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander - lambda sonda konektor
V_i_c_i píše: Apropo když už tě tu mám, nevíš jaký konektor třeba z těch stránek pasuje na ten diagnostický konektor Suzuki? Má nějaké značení, název? Ať už nemusím nastrkávat jednotlivé PINy na dráty, protože víc než pětikilo se mi za ten jejich diagnostický nástroj v podobě vypínače a konektoru dávat nechce.
kouknu se, myslim ze tam protikus maji.
s tou lambdou je mozne ze si ji rozhodis jak rika murkin, ale nezkoumal jsem to jak hodne atd. prepinovat to spis nepujde, podivam se doma..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander - lambda sonda konektor
Murkin píše: Konektor si jen tak za obycejny bohuzel vymenit nemuzes.Zmenis tim hodnoty vychazejici ze sondy do kontroleru.
Nezlob. Ani při tom přepinování pokud bych nějaký našel do kterého by šli ty PINy? Ten původní je opravdu děsný hovado a vychází mi do nejdebilnějšího místa kam mohl.
Apropo, neměl by jsi někdy výhledově čas si přibrat jednu zakázku a odladit mi palivovou mapu na tu mojí potvoru na brzdě?
assassin píše: kouknu se, myslim ze tam protikus maji.
s tou lambdou je mozne ze si ji rozhodis jak rika murkin, ale nezkoumal jsem to jak hodne atd. prepinovat to spis nepujde, podivam se doma..
Vřelé díky, budu rád za každé info. V nejhorším tam tedy to původní hovado stáhnu zdrhovačkou k rámu a bude. Snad se neuklepe a neomlátí mi rám. Ale na mě je to prasárna. Stačilo by pár cm delšího kabelu a seděl by tam jak prdel na hrnec za tím držákem na jednotky.
E: Nevím co je na tom pravdy, ale údajně tahle lambda stejně hlásí o cca 0,5 bohatší hodnoty. Tak bych ji alespoň třeba srovnal. Nebo odrovnal.
Naposledy editováno 23.01.2017 11:25:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Power Commander - lambda sonda konektor
V_i_c_i píše: Nezlob. Ani při tom přepinování pokud bych nějaký našel do kterého by šli ty PINy? Ten původní je opravdu děsný hovado a vychází mi do nejdebilnějšího místa kam mohl.
Apropo, neměl by jsi někdy výhledově čas si přibrat jednu zakázku a odladit mi palivovou mapu na tu mojí potvoru na brzdě?
S pinama to nema co delat,ale neni to jen konektor.Smir se s tim,ze to budes muset nekam nacpat.
1 reakcí na tento příspěvek Power Commander - lambda sonda konektor
se-se píše: spíš si dobře umísti konektory ke vstřikům, Dynojet je má dost nenezpečně jen s holejma drátama. A umísti je tak aby byly po sundání nádrže ció nejlíp přístupný a aby to šlo bez velkých problémů přepojit na originál.. Označ je viditelně lihovkou!. Pokud totiž na PC5 cokoli zahapruje, tak stojíš, protože nemá žádný překlenutí. Pak stačí to pod nádrží přeštekrovat a jede se dál. A zkus si představit, že bys to dělal při baterce - proto to označení.
Pokud se nepletu, tak mají ty konektory různé barvy a to mi přijde lepší než popis lihovkou. Sice si stejně z hlavy nepamatuji která barva je pro který vstřík, ale to je jedno. Asi bych stejně neměl odvahu a koule odpojit PC V a riskovat chudou směs a podpálené ventily i když bych jel řekněme do cca 3-4 tisíc otáček kde by se budoucí mapa nemusela moc lišit od té základní mapy.
Já ten PC V nepořizoval jen jako "doplněk", ale jako nutnost k jiným vačkám. A tohle řešení mi vyšlo finančně nejlépe. Když tedy nepočítám tu autotune jednotku se kterou do budoucna počítám spíš na "hraní".
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 11 | 4.2.2024 v 07:50 Anti |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |