bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Testování motocyklů URAL
 
5.1.2017 v 10:18
Tomu říkám testování


Blokovaní uživatelé: ZdendaZB
Předchozí
1 2
Následující

Testování motocyklů URAL

5.1.2017 v 11:50 | Nahoru | #1
tykrávo

1 reakcí na tento příspěvek Testování motocyklů URAL

5.1.2017 v 11:54 | Nahoru | #2
A jsou tam kluci i vtipny. Teprve po testovani jde motocykl k zakaznikovi.

1 reakcí na tento příspěvek Testování motocyklů URAL

5.1.2017 v 12:19 | Nahoru | #3
TVL, v té sajdě bych chtěl sedět po těch balvanech....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testování motocyklů URAL

5.1.2017 v 12:21 | Nahoru | #4

kuzmič píše: TVL, v té sajdě bych chtěl sedět po těch balvanech....



Pořád lepší než sedět za řidičem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testování motocyklů URAL

5.1.2017 v 12:28 | Nahoru | #5

V_i_c_i píše: Pořád lepší než sedět za řidičem


Tam bych seděl fakt jen malou chvíli... ale dobře jim plavaly ty loďky, kdyby je neměli zadeklované, nabrat tolik vody, to by byla zátěž....

Testování motocyklů URAL

5.1.2017 v 12:31 | Nahoru | #6
Jsem si všim, že ve 2:53 měla chudák sajda proměnlivý rozchod....

(reakce na) Testování motocyklů URAL

5.1.2017 v 12:32 | Nahoru | #7

kuzmič píše: Tam bych seděl fakt jen malou chvíli... ale dobře jim plavaly ty loďky, kdyby je neměli zadeklované, nabrat tolik vody, to by byla zátěž....



Kolo od side pak simulovalo funkci kolesového parníku.

Testování motocyklů URAL

5.1.2017 v 12:34 | Nahoru | #8
Jinak pro zajímavost v ELK testu drží rekord Citroen Xantia Activa s 85 km/h a dala i takové auta jako McLaren 675LT, Audi R8, Porsche 997, Ferrari Testarossa a spousty dalších

Testování motocyklů URAL

5.1.2017 v 14:40 | Nahoru | #9
ty vole, kde má ta motorka sání??? vody k řídítkům a motor furt vrčí

Testování motocyklů URAL

5.1.2017 v 14:43 | Nahoru | #10
V sajde

(reakce na) Testování motocyklů URAL

5.1.2017 v 15:03 | Nahoru | #11

V_i_c_i píše: A jsou tam kluci i vtipny. Teprve po testovani jde motocykl k zakaznikovi.

Testování motocyklů URAL

5.1.2017 v 15:58 | Nahoru | #12
To je nějakej kříženec moto s bárkou

Testování motocyklů URAL

5.1.2017 v 16:13 | Nahoru | #13

Testování motocyklů URAL

5.1.2017 v 20:08 | Nahoru | #14
Se divím, proč na sajdu rovnou nenamontujou propeller!

Testování motocyklů URAL

6.1.2017 v 07:15 | Nahoru | #15
No ty kokos! Dobře ONI!

2 reakcí na tento příspěvek Testování motocyklů URAL

6.1.2017 v 07:26 | Nahoru | #16
To je hustý chtěl bych vidět Japonce, Němce atd. jestli by po projetí vodou byly stále v provozu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testování motocyklů URAL

6.1.2017 v 09:29 | Nahoru | #17
miki83> Kdyby se upravilo sání a ochránila řídící jednotka, tak není důvod, aby nebyly.

Naposledy editováno 06.01.2017 09:29:33

(reakce na) Testování motocyklů URAL

6.1.2017 v 11:33 | Nahoru | #18

miki83 píše: To je hustý chtěl bych vidět Japonce, Němce atd. jestli by po projetí vodou byly stále v provozu



Brodil sem na GASovi po sedlo, a dobry. Sani ma pod sedlem ..... ale ze spoda airboxu, takze mu ta bublina stacila.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testování motocyklů URAL

6.1.2017 v 11:35 | Nahoru | #19

PetrL3 píše: miki83> Kdyby se upravilo sání a ochránila řídící jednotka, tak není důvod, aby nebyly.



Myslím, že bez toho třetího kola by byla ze všech motorek ponorka. Pochybuji, že by to někdo na těch kamenech a s takovým proudem projel a neustlal si. I když to bude mít v názvu "Adventure"

(reakce na) Testování motocyklů URAL

6.1.2017 v 12:23 | Nahoru | #20
PetrL3> kdyby byly v pr*eliryby, nemusely by se stavet rybniky!!! Ural

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testování motocyklů URAL

6.1.2017 v 12:43 | Nahoru | #21

V_i_c_i píše: Myslím, že bez toho třetího kola by byla ze všech motorek ponorka. Pochybuji, že by to někdo na těch kamenech a s takovým proudem projel a neustlal si. I když to bude mít v názvu "Adventure"



Samozřejmě sem měl na mysli pouze motorky s připojenou sajdou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testování motocyklů URAL

6.1.2017 v 16:10 | Nahoru | #22

PetrL3 píše: Samozřejmě sem měl na mysli pouze motorky s připojenou sajdou.


Kolik je výrobců takových motorek ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Testování motocyklů URAL

6.1.2017 v 17:36 | Nahoru | #23

Dněprák píše: Kolik je výrobců takových motorek ?



Kolik si viděl motorek, ke kterým nenajdeš provedení se sajdou?

1 reakcí na tento příspěvek Testování motocyklů URAL

6.1.2017 v 17:47 | Nahoru | #24
O čem se vlastě bavíme? To sem nějak píchnul do vosího hnízda nebo co? Myslí si někdo, že DR nebo XT s připojenou sajdou nezvládně přebrodit tu řeku jako ten Ural? Já vám přeci ty motorky nehaním.

(reakce na) Testování motocyklů URAL

7.1.2017 v 08:24 | Nahoru | #25

PetrL3 píše: Kolik si viděl motorek, ke kterým nenajdeš provedení se sajdou?


Ano teoreticky lze ke každému motocyklu naroubovat sajdu. Problém je v tom, že nebude mít poháněné kolo sajdkáry. A to je poměrně dost důležité pro jízdu v terénu.

(reakce na) Testování motocyklů URAL

7.1.2017 v 08:37 | Nahoru | #26

PetrL3 píše: O čem se vlastě bavíme? To sem nějak píchnul do vosího hnízda nebo co? Myslí si někdo, že DR nebo XT s připojenou sajdou nezvládně přebrodit tu řeku jako ten Ural? Já vám přeci ty motorky nehaním.


Právě problém je v tom, že to ještě nikdo neviděl, na rozdíl od těchto motorek. Ale je jisté, že pokud by DR nebo XT ( nebo i cokoliv jiného) s poháněnou sajdou bylo k dispozici určitě by se ta řeka dala přebrodit. Ani nejde o pocit, že někdo něco haní. Není pouze možnost porovnání. A je úplně možné, že pokud by někdo tyto motocykly vyráběl, že by měl Ural třeba problém s prodejem. V současné době ale na trhu není nikdo, kdo by ho mohl ohrozit. Teď jen jestli bohudík, nebo bohužel.

Testování motocyklů URAL

7.1.2017 v 08:55 | Nahoru | #27
Pro porovnání. Ten Ural, co zůstal stát neměl právě zapnutý pohon sajdy. Čas 1: 13.


Naposledy editováno 07.01.2017 08:57:24

1 reakcí na tento příspěvek Testování motocyklů URAL

7.1.2017 v 10:09 | Nahoru | #28
Ten pohon sajdy je určitě stěžejní, ale to taky každej ural nemá, takže ta jedinečnost ohledně průchodnosti je omezena pouze na ty, co mají hnaný 2 kola.

Já původně reagoval na to, jestli po tom brodění byl japonec schopen jízdy. Po drobné přípravě byl.
Pak si přišel s dotazem, kolik výrobců to dělá a že hurá ural. Já argumentoval, že sajdy se dávaj ke všem motorkám a teď sme u počtu úoháněných náprav.

Už je to nějaký zamotaný.

Tak jedem dál. Suzuki xf5. A je to japonec. Pohon předek a zadek. Zvládne to co ural nebo víc. Hmmmm?

(reakce na) Testování motocyklů URAL

7.1.2017 v 11:40 | Nahoru | #29

PetrL3 píše: Ten pohon sajdy je určitě stěžejní, ale to taky každej ural nemá, takže ta jedinečnost ohledně průchodnosti je omezena pouze na ty, co mají hnaný 2 kola.

Já původně reagoval na to, jestli po tom brodění byl japonec schopen jízdy. Po drobné přípravě byl.
Pak si přišel s dotazem, kolik výrobců to dělá a že hurá ural. Já argumentoval, že sajdy se dávaj ke všem motorkám a teď sme u počtu úoháněných náprav.

Už je to nějaký zamotaný.

Tak jedem dál. Suzuki xf5. A je to japonec. Pohon předek a zadek. Zvládne to co ural nebo víc. Hmmmm?


Ale ne hurá Ural. Jen jsem chtěl právě poukázat na tu jedinečnost ohledně průchodnosti s poháněnou sajdou. Že asi sebelepší motocykl bez poháněné sajdy takovou průchodnost terénem jako Ural nemá.
A nejsem žádný zarputilý obhájce Uralů, který není schopen uznat, že nemůže být něco lepšího. Měl jsem Dněpra s motorem od BMW R 80 z roku 84 a kdyby to šlo dát na značky tak dnes možná ani Urala nemám.
A Suzuki xf5 neznám, takže nevím.

Testování motocyklů URAL

7.1.2017 v 12:20 | Nahoru | #30
Ten ural se mi vždycky líbil. Škoda, že je tak předraženej (na to že koncepčně je to levnej otloukánek).
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist