globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CDI na 8pin
Zdar potřebuji se zeptat jestli nevíte kde sehnat 8 pin CDI ale tuningový to normální potřebuji ho :D Chtěl bych zvýšit výkon teda pokud to vůbec něco ovlivní :) I kdyby ne tak pls odkazy :) Díkes

CDI na 8pin

Skvělá odpověď, děkuji! 2.1.2017 v 21:54 | Nahoru | #1
obávám se, že CDI výkon nezvýší. U 4T dvácy se nejčastěji zvyšuje větším válcem a k tomu naladěním. U stříkačky možno ještě vhodnou mapou, ale 20 koní z toho jen tak nebude.

CDI na 8pin

3.1.2017 v 08:21 | Nahoru | #2
Ty nejdriv cesky psat umet ucit se

2 reakcí na tento příspěvek CDI na 8pin

Skvělá odpověď, děkuji! 3.1.2017 v 13:44 | Nahoru | #3
jak psal..kit pomuze....jeste doplnim ze vykon dozenes i zmenou poctu zubu na primaru(bud rychlost nebo zaber) coz u je yukiny nejlevnejsi...primar stoji do dvou kil a vymena zabere 10 minut

Naposledy editováno 03.01.2017 13:46:15

(reakce na) CDI na 8pin

3.1.2017 v 14:20 | Nahoru | #4

Bramborovy_kral píše: jak psal..kit pomuze....jeste doplnim ze vykon dozenes i zmenou poctu zubu na primaru(bud rychlost nebo zaber) coz u je yukiny nejlevnejsi...primar stoji do dvou kil a vymena zabere 10 minut


Já myslím, že změnou převodu se výkon nezmění

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CDI na 8pin

3.1.2017 v 16:46 | Nahoru | #5
Bramborovy_kral> Hele a primar to je co ?? :D Myslíš tim rozetu na kole nebo v motoru ? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CDI na 8pin

3.1.2017 v 20:19 | Nahoru | #6

pobryslo_manfak píše: Bramborovy_kral> Hele a primar to je co ?? :D Myslíš tim rozetu na kole nebo v motoru ? :D


Neber ho vážně. Primár je u tvojí motorky vyrobený z ozubených kol a jiné převody těžko seženeš. Měl asi na mysli sekundární převod - řetěz a kolečka pro pohon zadního kola. Když dáš menší řetězový kolečko u motoru, zmenšíš si maximálku a malinko zvýšíš sílu na zadní kolo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CDI na 8pin

3.1.2017 v 20:39 | Nahoru | #7
dave-lister> divil by ses ale to malinko je u dvou zubu zhruba 1/5 az 1/4 narust...a to me malinko neprijde...kdyz k tomu jeste dokoupi kit tak bude mit vykon 250ky ccm

ps:jinak sory mas recht...primar sem myslel primar u secundaru

Naposledy editováno 03.01.2017 20:46:10

CDI na 8pin

3.1.2017 v 20:57 | Nahoru | #8
samozrejme u crosek se bavime o sile na ukor rychlosti...i kdyz ja mam silnicku a a delal jsem to na rychlost a ver ze rucicka tachometru uz nemela kam jit...samozrejme s kitem a sportovnim sanim a vystelovanym karbecem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CDI na 8pin

4.1.2017 v 07:03 | Nahoru | #9

Bramborovy_kral píše: dave-lister> divil by ses ale to malinko je u dvou zubu zhruba 1/5 az 1/4 narust...a to me malinko neprijde...kdyz k tomu jeste dokoupi kit tak bude mit vykon 250ky ccm

ps:jinak sory mas recht...primar sem myslel primar u secundaru


Stále nechápu jak se může změnou převodů zvýšit výkon? Dokonce na výkon 250-ky ccm?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CDI na 8pin

6.1.2017 v 13:26 | Nahoru | #10

mito7 píše: Stále nechápu jak se může změnou převodů zvýšit výkon? Dokonce na výkon 250-ky ccm?



zrejme jsi starsi clovek a zapomels sis bryle...pisu ze kitem a pridanim 2 zubu se zvedne vykon,u endura na zaber...pokud to stale nechapes tak problem u tebe nebudou jen bryle

CDI na 8pin

8.1.2017 v 22:38 | Nahoru | #11
Ahoj ak chces viac vykonu, hned ti poradim

vymen vyfuk za nieco normalne, zaslep EGR ventil
16 zubove kolecko dopredu (wemoto.com) sinnis apache 125
HFF4018 do airboxu (filter pre yamaha ttr 250, pasuje do origo airboxu)
vyhod tu kovovu sietku z airboxu
a tryska zavitu M5 100 bez vyfuku, 102 s nim

ak chces pokracovat dalej
napis 150 big bore kit gn 125 do google, hodi ta na aliexpress, tam treba objednat kit s rovnym piestom (flat piston)
a vacka LT230S napriklad (tu mam ja.) najdes na ebayi, okolo 80-100e, prinese dost vyrazne navysenie vykonu (2 kone cca)
a karburator PZ30 k tomuto, samozrejme to treba otryskovat. , trysky pasuju M5, ale volnobezne trysky treba kupit na aliexpresse (okolo 10eur za 12ks)

pre viac info kontakuj ma na FB: Sano Shaker

Naposledy editováno 08.01.2017 22:38:25

(reakce na) CDI na 8pin

9.1.2017 v 09:31 | Nahoru | #12

Bramborovy_kral píše: zrejme jsi starsi clovek a zapomels sis bryle...pisu ze kitem a pridanim 2 zubu se zvedne vykon,u endura na zaber...pokud to stale nechapes tak problem u tebe nebudou jen bryle


Kitem se výkon zvedne, změnou zubů v žádném případě. To už bys mohl ve tvém věku(?) znát.
Přečti si, co si napsal (vezmi si brýle)
Cituji: "jeste doplnim ze vykon dozenes i zmenou poctu zubu"

Naposledy editováno 09.01.2017 09:33:54

(reakce na) CDI na 8pin

9.1.2017 v 10:09 | Nahoru | #13

Bramborovy_kral píše: zrejme jsi starsi clovek a zapomels sis bryle...pisu ze kitem a pridanim 2 zubu se zvedne vykon,u endura na zaber...pokud to stale nechapes tak problem u tebe nebudou jen bryle



keď nemáš zvládnuté základy mechaniky, nepíš "odborné" rady do fóra, ale radšej venuj čas štúdiu. Žiadna zmena prevodu nikde na svete nemení výkon.

CDI na 8pin

9.1.2017 v 10:33 | Nahoru | #14
a k téme - zmenou sekundárneho prevodu, napr. tým, že dáš o zub menšie koliečko dopredu, dosiahneš to, že síce budeš mať troška viac sily na každom prevode, ale obetuješ za to maximálnu rýchlosť a budeš musieť častejšie preraďovať.
A naopak, daj väčšie koliečko dopredu, alebo menšiu rozetu a budeš to mať viac do rýchla. Všeobecne sa píše že cca 3zuby na rozete=1zub na koliečku vpredu.
Môžeš si pozrieť gearingcommander.com, ak vieš po anglicky. Yuki tam síce nie je, ale daj si nejakú 4T 125tku ako vzor, napr. Yamahu YZ125 2003. Gearingcommander tam však nezapočítava schopnosť motora dosiahnuť danú rýchlosť. Čiže kľudne si tam teoreticky môžeš naskladať 4T 125tku, ktorá bude mať max. rýchlosť na 5-prevode 200km/h. Akurát, že ten motor zvláda tak max 110, čo gearingcommander nevie
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yuki 125gy2 Yuki GY2 125 ST/SM Myr9n 1 12.3.2024 v 17:58 Kohlstein
Motorka nedrží volnoběh Yuki GY2 125 ST/SM Gotees 7 19.2.2024 v 13:53 Gotees
Karburátor Yuki GY2 125 ST/SM Kotux365 5 3.12.2023 v 15:20 Anti
Karburátor Yuki GY2 125 ST/SM Kotux365 6 26.10.2023 v 20:20 Kohlstein
Yuki GY2 125 ST/SM Kotux365 0 26.10.2023 v 17:48 Kotux365


TOPlist