globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě BMW R 1100 R
Ahoj

chtěl bych poprosit majitele BMW R1100R na co si mám dát pozor při koupi.

Předem moc děkuji za smysluplné příspěvky

1 reakcí na tento příspěvek Koupě BMW R 1100 R

Skvělá odpověď, děkuji! 3.1.2017 v 07:10 | Nahoru | #1
Dobrý výběr motorky. Mám už druhou Obě z roku 96, obě stejné - bez yhřívaných gripů, bez ABS a se starýma budíkama z rumunského cepostroje. Ta první má teď necelých 90tkm. Ta aktuální má 92tkm. Vzhledem ke kilometrům a letům očekávej zanedlouho výměnu pryžových dílů, pokud už je tedy předešlý majitel nedělal (zejména příruby vstřiků jsou ranec - cca 3600/pár, na druhou stranu, pokud zase vydrží 90tkm tak to jde). Po koupi to zavez někomu kdo tomu rozumí, ideálně Tonda v Oslavanech (mrkni na bmwgs.cz - zkušenosti s GSy se Ti budou hodit - technika je z velké části stejná). Já koupil na jaře, odjezdil rok a v listopadu jsme přišli na to, že v motorce byl řemen na altík a palivový filtr originál z výroby!! Motorka byla polepená nálepkama Cyrilmoto BMW.... Tím chci říct, prolézt to zkontrolovat, pak Ti vydrží dokud Tě neomrzí.
Jinak ty kilometry ad spojka, nebo rozvodovka jsou různé. Mám 92tkm a spojka má prej ještě hodně kilometrů před sebou, stejně jako rozvodovka. U předešlého kusu je spojka taky furt ok, ale ložiska v hrušce se začaly loupat už v 70ti tkm. Podotýkám loupat (piting - foneticky), vůli neměly, takže nedej jen na pevné kolo, ale vypusť olej a mrkni co v něm plave a neplave.
Všeobecně, je to hlučnější technika, šepot jak u japonca nehledej, převodovka hlučnější a chce to být na ni důsledný a poctivě dořazovat, čerpadlo skučí i když je v pořádku, jde tomu pomoct - při plné nádrži tak nerezonuje Btw - mně při koupi vykuřovala po startu a olej z ní prolínal. Hulila bo do ní nějaký golden hende mekánik nalil 10w40, což je na boxer kór v létě řidina. Prolínání jsem vyřešil dotažením veškerých šroubů na motoru (někde v recenzi r1100s tady na m.cz jsem četl že snad díky čemusi mají tendenci se průběžně lehce povolovat, kde je pravda nevím, každopádně je sucho). spotřeba kolem deci na tisíc je normální. Motorka je to pohodlná, dostatečně silná, hezká a návyková, když Ti sedne do ruky je to super jednoduše udržovatelný univerzál, snad jen na dálnicích je při vyšších rychlostech hlučnější (nemá 6ku) a rozežranější, než na okresce, logicky.

Naposledy editováno 03.01.2017 07:11:51

(reakce na) Koupě BMW R 1100 R

4.1.2017 v 12:02 | Nahoru | #2

Lazyfucker píše: Dobrý výběr motorky. Mám už druhou Obě z roku 96, obě stejné - bez yhřívaných gripů, bez ABS a se starýma budíkama z rumunského cepostroje. Ta první má teď necelých 90tkm. Ta aktuální má 92tkm. Vzhledem ke kilometrům a letům očekávej zanedlouho výměnu pryžových dílů, pokud už je tedy předešlý majitel nedělal (zejména příruby vstřiků jsou ranec - cca 3600/pár, na druhou stranu, pokud zase vydrží 90tkm tak to jde). Po koupi to zavez někomu kdo tomu rozumí, ideálně Tonda v Oslavanech (mrkni na bmwgs.cz - zkušenosti s GSy se Ti budou hodit - technika je z velké části stejná). Já koupil na jaře, odjezdil rok a v listopadu jsme přišli na to, že v motorce byl řemen na altík a palivový filtr originál z výroby!! Motorka byla polepená nálepkama Cyrilmoto BMW.... Tím chci říct, prolézt to zkontrolovat, pak Ti vydrží dokud Tě neomrzí.
Jinak ty kilometry ad spojka, nebo rozvodovka jsou různé. Mám 92tkm a spojka má prej ještě hodně kilometrů před sebou, stejně jako rozvodovka. U předešlého kusu je spojka taky furt ok, ale ložiska v hrušce se začaly loupat už v 70ti tkm. Podotýkám loupat (piting - foneticky), vůli neměly, takže nedej jen na pevné kolo, ale vypusť olej a mrkni co v něm plave a neplave.
Všeobecně, je to hlučnější technika, šepot jak u japonca nehledej, převodovka hlučnější a chce to být na ni důsledný a poctivě dořazovat, čerpadlo skučí i když je v pořádku, jde tomu pomoct - při plné nádrži tak nerezonuje Btw - mně při koupi vykuřovala po startu a olej z ní prolínal. Hulila bo do ní nějaký golden hende mekánik nalil 10w40, což je na boxer kór v létě řidina. Prolínání jsem vyřešil dotažením veškerých šroubů na motoru (někde v recenzi r1100s tady na m.cz jsem četl že snad díky čemusi mají tendenci se průběžně lehce povolovat, kde je pravda nevím, každopádně je sucho). spotřeba kolem deci na tisíc je normální. Motorka je to pohodlná, dostatečně silná, hezká a návyková, když Ti sedne do ruky je to super jednoduše udržovatelný univerzál, snad jen na dálnicích je při vyšších rychlostech hlučnější (nemá 6ku) a rozežranější, než na okresce, logicky.



a ta první ?(Kdyby jsi nebyl trouba tak i máš pořád )))) ta jede a jede a jede a .........s batohem naposled Rakousko- Itálsko - Slovinsko a příště zase )))
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
BMW R1100R čiré předné světlo BMW R 1100 R Spicbo 10 1.7.2023 v 16:31 DaveKrčmik
BMW R1100R kontrolka ABS BMW R 1100 R pavelzvacek 10 26.9.2022 v 17:08 JiriBN
BMW R1100R rok 99 budíky BMW R 1100 R rytychs 8 25.9.2022 v 10:36 pavelzvacek
Vyména řídítek Bmw R 1100 R BMW R 1100 R, BMW eRR Riciktm 8 7.3.2022 v 16:40 Riciktm
BMW R1100R rok 99 místo pro snímac BMW R 1100 R rytychs 2 17.9.2021 v 13:52 RTourer


TOPlist