Téma: Petrumr polapen
 
22.12.2016 v 11:28
Tak konečně na něj došlo

(reakce na) Petrumr polapen

21.2.2017 v 21:22 | Nahoru | #2

Ventil-TP píše: charlie.vtx1800> http://www.motorkar...#goto9302719 [/quote]
No v tomhle má téměř pravdu. Měl jsem kdysi tu čest s Liazkou - lavičákem - jestli to mělo značení L100 už si fakt nepamatuju a ta měla kapalinovzduchový brzdy (ne tedy vzduchokapalinový, ty měly Avie). Ale princip popsal správně - hydralický ovládání od pedálu k brzdiči - zdvojený a od něj vzduchový okruhy na bubny. Hroznej verk, to auto nebrzdilo, jen zpomalovalo, nakonec jsme to nechali předělat na klasický vzduchový. V podstatě to bylo stejný jako hydraulický ovládání spojky u Liazky - a to se taky furt sralo, pumpa na pedálu se měnila co pár měsíců a párkrát jsem jel i s plně naloženou soupravou bez spojky - nastartovat se zařazenou malou jedna (horkej motor a na rovině se dalo) a pak řadit jen s meziplynem.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist