Já na GTčku odmontoval doraz stojánku a ještě ohnul držák dorazu na maximum k výfuku - a stejně občas při plném zatížení a při propružení v zatáčce škrtnu............a to mám na pneu cca 1cm poserproužek na každé straně.
1 reakcí na tento příspěvek zadní tlumič K 1200 LT
Viz přiložená foto - na ní to vypadá, že si co nevidět škrtne hlavním stojanem i takhle na bočáku
Naposledy editováno 29.11.2016 08:59:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadní tlumič K 1200 LT
Sete píše: To je asi bohužel vlastnost těchto Káček, taky ve větším náklonu obrábím kov a s naloženou moto při propružení drbnu o zem i při malém náklonu, i když mám předpětí dotažené na maximum. Motorka "houpavá" není, odpružení funguje dobře, jen ten bombardér prostě letí moc nízko nad zemí
Viz přiložená foto - na ní to vypadá, že si co nevidět škrtne hlavním stojanem i takhle na bočáku
Nějak se moc s tvojí odpovědí nemohu ztotožnit. Je fakt že jezdím sám ale letos v Alpách jsem byl naložený ( 2x boční + topcase- všechny plné!) a ani v Dolomitech,Stelvio jsem neškrtal o hlavní stojan. Jen občas o boty ale to z důvodu občasné jízdy na lachtana
Ve dvouch lidech s plnou náloží je to asi jiné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadní tlumič K 1200 LT
MotoMike píše: Nějak se moc s tvojí odpovědí nemohu ztotožnit. Je fakt že jezdím sám ale letos v Alpách jsem byl naložený ( 2x boční + topcase- všechny plné!) a ani v Dolomitech,Stelvio jsem neškrtal o hlavní stojan. Jen občas o boty ale to z důvodu občasné jízdy na lachtana
Ve dvouch lidech s plnou náloží je to asi jiné.
Zrovna na Stelviu bych v těch vracákách taky asi neškrtal. A navíc v zahraničí jezdím poněkud klidněji než doma - venku je to cesťák, doma supersport Na zadku nemám poserproužek vůbec, vpředu cca 5mm
Jinak třeba právě na R 1100 S verze Boxercup má záchyt kratší než normální verze - to proto, že jinak drhnuli jezdci valce po zemi a nemohli motorku naklopit víc. Nevymýšlejte již vymyšlené - technici od BMW už to vymysleli za vás.
Jinak k těm poserproužkům - když obuji 170ku, tak je od kraje ke kraji a motorka se vodí lépe..........jenže v TP mám 180ku, a tam proužek neojedu - drhnu právě stojanem. Možná, kdybych nechal bábu doma...........
Naposledy editováno 29.11.2016 22:22:50
1 reakcí na tento příspěvek zadní tlumič K 1200 LT
1 reakcí na tento příspěvek zadní tlumič K 1200 LT
Ahoj všem co reagovali (i nereagovali) na můj dotaz ohledně broušení asfaltu s eLTčkem.
Vypadá to, že problém je vyřešen !
Zkrátil jsem (udělal nové) táhlo reakce z rozteče děr 34cm na 32cm a motorka se zvedla o 3.5 cm.
Při postavení na hlavní stojan se zadní kolo sice dotýká země, ale jen lehce, propružení zadního tlumiče
je v této fázi měkké a dovolí i menší nerovnosti terénu při postavení na stojan.
Takže zdar všem a hurá na cesty !!!
od ůpravy táhla reakce najeto cca 6000 km po osmi státech evropy a opravdu velké zlepšení.Opět ježdění s batohem a plně naloženýma třema kuframa a podařilo se mi škrtnout spodkem pouze při přejezdu neoznačených retardérů buď v BiH nebo MonteNegru,ale to je jedno kde , hlavní je, že zkrácené táhlo opravdu problém vyřešilo.
tak hodně bezpečných kilometrů !!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tempomat BMW K 1200 LT | C-4 | 10 | Včera v 14:12 Z.I.P |
Relé startéru BMW K 1200 LT | Juza26 | 10 | 16.4.2024 v 18:24 Juza26 |
Problém s tempomatem BMW K 1200 LT | Vana25 | 0 | 6.4.2024 v 13:49 Vana25 |
Startér BMW K1200LT BMW K 1200 LT | Pe_tr | 16 | 17.3.2024 v 06:39 55let |
Nefunguje tempomat BMW 1200lt rv2007 BMW K 1200 LT | Marekvlk76 | 3 | 4.3.2024 v 21:10 Marekvlk76 |