bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: zadní tlumič K 1200 LT
28.11.2016 v 20:45
Ahoj všem příznivcům jedné stopy! Prosím poraďte někdo, pokud máte stejnou zkušenost . Při jízdě ve dvou škrtám i při menších nerovnostech hlavním stojanem o silnici. Podotýkám, že jsem zkoušel přitvrdit zadní tlumič do téměř krajní polohy ale to zase ztrácí na konfortu jízdy a problém se o moc nezlepšil. LTéčko je z roku 2005. Díky za rady!

zadní tlumič K 1200 LT

28.11.2016 v 22:15 | Nahoru | #1
Jakože motorka propéruje až na doraz,nebo je jen unavená pružina stojanu a neudrží ho ve sklopené poloze?

zadní tlumič K 1200 LT

28.11.2016 v 23:41 | Nahoru | #2
Moc s tím neuděláš - stojan je přidělaný na převodovce a centrálem to nezvedneš. Pomohlo by, kdyby jsi si nechal udělat kratší záchyt reakce na kardan (takový ten hnusný naohýbaný bazmek podobný jeklu přišroubovaný pod diferákem) Tím by jsi dostal větší zalomení kardanu a motorka by se ti na zadku přizvedla...........kardanový kloub to vydrží, ale mohl by nastat problém s hlavním stojanem - motorka by mohla blbě stát. Když ale kouknu do garáže, tak při stání na stojanu je to zadní kolo dost nad zemí, tak by to asi mohlo být OK.
Já na GTčku odmontoval doraz stojánku a ještě ohnul držák dorazu na maximum k výfuku - a stejně občas při plném zatížení a při propružení v zatáčce škrtnu............a to mám na pneu cca 1cm poserproužek na každé straně.

zadní tlumič K 1200 LT

29.11.2016 v 08:09 | Nahoru | #3
podle mně máš moc měkkou pružinu a nebo vyteklý tlumič.možná kombinaci obojího.

1 reakcí na tento příspěvek zadní tlumič K 1200 LT

29.11.2016 v 08:47 | Nahoru | #4
To je asi bohužel vlastnost těchto Káček, taky ve větším náklonu obrábím kov a s naloženou moto při propružení drbnu o zem i při malém náklonu, i když mám předpětí dotažené na maximum. Motorka "houpavá" není, odpružení funguje dobře, jen ten bombardér prostě letí moc nízko nad zemí

Viz přiložená foto - na ní to vypadá, že si co nevidět škrtne hlavním stojanem i takhle na bočáku







Naposledy editováno 29.11.2016 08:59:04

zadní tlumič K 1200 LT

29.11.2016 v 08:54 | Nahoru | #5
ta kravka nemá chybu
ono je tam vůbec hromada kuriozit.....

zadní tlumič K 1200 LT

29.11.2016 v 12:25 | Nahoru | #6
Tak odmontovat hlavní stojan

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadní tlumič K 1200 LT

29.11.2016 v 14:52 | Nahoru | #7

Sete píše: To je asi bohužel vlastnost těchto Káček, taky ve větším náklonu obrábím kov a s naloženou moto při propružení drbnu o zem i při malém náklonu, i když mám předpětí dotažené na maximum. Motorka "houpavá" není, odpružení funguje dobře, jen ten bombardér prostě letí moc nízko nad zemí

Viz přiložená foto - na ní to vypadá, že si co nevidět škrtne hlavním stojanem i takhle na bočáku







Nějak se moc s tvojí odpovědí nemohu ztotožnit. Je fakt že jezdím sám ale letos v Alpách jsem byl naložený ( 2x boční + topcase- všechny plné!) a ani v Dolomitech,Stelvio jsem neškrtal o hlavní stojan. Jen občas o boty ale to z důvodu občasné jízdy na lachtana
Ve dvouch lidech s plnou náloží je to asi jiné.

zadní tlumič K 1200 LT

29.11.2016 v 16:15 | Nahoru | #8
tak dej delší pružící jednotku, záchyt reakce rozvodovky na tohle nemá vliv. Nesnižoval to někdo, třeba kdo má advíka gs tak dá jednotku z normálního gs a někdo zase naopak kdo chce zvýšit. Ty máš taky 10 šrouby, ale kratší, tak z gs to nebude pasovat.

zadní tlumič K 1200 LT

29.11.2016 v 17:02 | Nahoru | #9
A jseš si jistej že škrtáš stojanem? Kolega má taky LT a stěžoval si na to samé,když jsem jel za ním a koukal tak stojan je ještě nad zemí a on škrtal.Na dílně jsme zjistily že stojan je bez stop škrtáni,ale hrozně pošrabanej je ten divnej trubkovej kryt před stojanem,pod převodovkou,ten je hodně nizko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zadní tlumič K 1200 LT

29.11.2016 v 18:49 | Nahoru | #10

MotoMike píše: Nějak se moc s tvojí odpovědí nemohu ztotožnit. Je fakt že jezdím sám ale letos v Alpách jsem byl naložený ( 2x boční + topcase- všechny plné!) a ani v Dolomitech,Stelvio jsem neškrtal o hlavní stojan. Jen občas o boty ale to z důvodu občasné jízdy na lachtana
Ve dvouch lidech s plnou náloží je to asi jiné.



Zrovna na Stelviu bych v těch vracákách taky asi neškrtal. A navíc v zahraničí jezdím poněkud klidněji než doma - venku je to cesťák, doma supersport Na zadku nemám poserproužek vůbec, vpředu cca 5mm

(reakce na) zadní tlumič K 1200 LT

29.11.2016 v 20:42 | Nahoru | #11
Sete> a to já se zase přiznám že mám jak na předku tak i na zadku nějakej ten pos.... proužeček. Každý máme nějaké svoje limity.

zadní tlumič K 1200 LT

29.11.2016 v 22:18 | Nahoru | #12
Delší pružinu budeš shánět těžko - a záchyt reakce na výšku motorky vliv . Nejjednodušší úprava = zkrácení záchytu reakce. Ale klidně si kupte třeba kit od WP za bambilion...............ona totiž i origo Showa odvádí podobnou práci. Jezdím téměř jen ve dvou a většinou přeložen - škrtám stojánkem. Na minulém BMW jsem ho prošoupal zkrz a byla v něm díra do trubky. Dokonce jsem měl obroušené i stupačky.....................ale jak stárnu a mám za sebou na sedadle biologický omezovač náklonu, končím při drhnutí stojanu.

Jinak třeba právě na R 1100 S verze Boxercup má záchyt kratší než normální verze - to proto, že jinak drhnuli jezdci valce po zemi a nemohli motorku naklopit víc. Nevymýšlejte již vymyšlené - technici od BMW už to vymysleli za vás.

Jinak k těm poserproužkům - když obuji 170ku, tak je od kraje ke kraji a motorka se vodí lépe..........jenže v TP mám 180ku, a tam proužek neojedu - drhnu právě stojanem. Možná, kdybych nechal bábu doma...........

Naposledy editováno 29.11.2016 22:22:50

zadní tlumič K 1200 LT

30.11.2016 v 07:38 | Nahoru | #13

zadní tlumič K 1200 LT

30.11.2016 v 09:05 | Nahoru | #14
... ty jiskry mu na 99% létají od kolenních sliderů, patrně má nějaké kovové na efekt

1 reakcí na tento příspěvek zadní tlumič K 1200 LT

30.11.2016 v 16:36 | Nahoru | #15
On má 2005- se prodlouží zachyt tak jde motorka nahoru, ale zase bude nevyhovující uhel kardanu vůči hrušce.

zadní tlumič K 1200 LT

30.11.2016 v 20:22 | Nahoru | #16
Zajímavé mám na LT ve dvou a v plné náloži najeto pře 100 000km a nic mi neškrtá na nerovnostech :) To bude asi tlumičem/pružinou.

(reakce na) zadní tlumič K 1200 LT

30.11.2016 v 23:55 | Nahoru | #17
petrumr> prodloužením záchytu motorku snížíš................je potřeba jej zkrátit (na těchto strojích je záchyt vedený pod úhlovým převodem)................a s hruškou to nemá společného vůbec nic. Ano,změní se úhel zalomení kloubového hřídele...........je dvoukloubový a .ani náhodou se nedostane do mezní polohy, a i kdyby, ta i v této poloze je schopen přenést plný výkon.

1 reakcí na tento příspěvek zadní tlumič K 1200 LT

4.12.2016 v 11:23 | Nahoru | #18
děkuju všem za odpovědi a názory a určitě si z toho něco vyberu a vyzkouším. Všem hodně km bez nehod !!!

(reakce na) zadní tlumič K 1200 LT

28.2.2017 v 09:30 | Nahoru | #19
6611>
Ahoj všem co reagovali (i nereagovali) na můj dotaz ohledně broušení asfaltu s eLTčkem.
Vypadá to, že problém je vyřešen !
Zkrátil jsem (udělal nové) táhlo reakce z rozteče děr 34cm na 32cm a motorka se zvedla o 3.5 cm.
Při postavení na hlavní stojan se zadní kolo sice dotýká země, ale jen lehce, propružení zadního tlumiče
je v této fázi měkké a dovolí i menší nerovnosti terénu při postavení na stojan.
Takže zdar všem a hurá na cesty !!!

zadní tlumič K 1200 LT

28.2.2017 v 17:21 | Nahoru | #20
Tak to jsem rád, že se zadařilo.................a děkuji za praktické "okótování" - teď už se bude vědět, že mínus dva na záchytu = plus tři na výšku. Asi také pořeším výrobu - ještě jsem se k tomu nedokopal, ale moje GT je o pár kilo lehčí, takže broušení je jen vyjimečné a jen při propružení v náklonu. Stejně se ale vždy leknu................spíše bych to vyrobyl pro vyšší životnost bot - občas mě to sežere v zatáčce špičku

zadní tlumič K 1200 LT

15.7.2017 v 20:57 | Nahoru | #21
Tak opět zdarec všem
od ůpravy táhla reakce najeto cca 6000 km po osmi státech evropy a opravdu velké zlepšení.Opět ježdění s batohem a plně naloženýma třema kuframa a podařilo se mi škrtnout spodkem pouze při přejezdu neoznačených retardérů buď v BiH nebo MonteNegru,ale to je jedno kde , hlavní je, že zkrácené táhlo opravdu problém vyřešilo.
tak hodně bezpečných kilometrů !!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tempomat BMW K 1200 LT C-4 10 Včera v 14:12 Z.I.P
Relé startéru BMW K 1200 LT Juza26 10 16.4.2024 v 18:24 Juza26
Problém s tempomatem BMW K 1200 LT Vana25 0 6.4.2024 v 13:49 Vana25
Startér BMW K1200LT BMW K 1200 LT Pe_tr 16 17.3.2024 v 06:39 55let
Nefunguje tempomat BMW 1200lt rv2007 BMW K 1200 LT Marekvlk76 3 4.3.2024 v 21:10 Marekvlk76


TOPlist