bmw_r1300gs_cartec





Téma: Článek na IDNEs
17.11.2016 v 10:10
Dnes jsem utrpěl čtení článku na idnes, http://zpravy.idnes...03_102017_domaci_mav včetně debaty pod článkem. Je mi z toho blivno...co vy na to? Ne až tak na to téma, ale spíše na ten článek a reakce na něj, např. Pavel Řapek 72695
"ubylo autoškol i zájemců o řidičák" To je jedině dobře. Tzv. silné motocykly neslouží k přepravě, ale k zábavě. Často je tato zábava za hranicí vandalismu i obecného ohrožení (kravál, smrad, nebezpečí pro okolí), nehledě na to, že kvůli něčí zábavě může do té doby bezúhonný a slušný člověk skončit v kriminále, když někde "nedá přednost" adrenalinovi, který jede 120 na padesátce. Postupně by silné motocykly měly být zcela vyloučeny z provozu na veřejných komunikacích. Zábava patří na soukromý okruk. Hluk a smrad do středověku. Měl by být povolen pouze elektrický pohon motocyklu, technicky to dnes už není problém. A kdo tohle neunese, ať svůj duševní stav laskavě konzultuje s odborníkem. Není možné, aby pro zábavu jedněch trpěli druzí. Nacházet se v blízkosti komunikací je dnes za trest.

Hnus, co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 21:33 | Nahoru | #1
kerut> No jak říkám, nevím jak pumpa tý přední brzdy - jestli by byla dost silná. A ještě by se musela přidat jedna hadice na propojení předního třmenu s předním třmenem Sakra to je fakt debilní Ten má prostě 3 pístky ovládaný od 2 pump. Zadní brzda no problem.

No, zní to debilně, praxe je ta, že předkem si možná tak lehce přibrzdíš a pokud chceš fakt brzdit, brzdíš oběma páčkama. Nebo jen levou, to je skoro fuk. Ono jako celkově u těhle velkejch skútrů mě přijde, že předkem toho neubrzdíš tolik jako u motorky a stejně je lepší brzdit oběma. No, pro někoho asi nezvyk, mě to ani tak nepřijde, střídám vícero osobáků, náklaďáky, stejně jako několik motorek ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs

17.11.2016 v 22:00 | Nahoru | #2

Piwell píše: kerut> No jak říkám, nevím jak pumpa tý přední brzdy - jestli by byla dost silná. A ještě by se musela přidat jedna hadice na propojení předního třmenu s předním třmenem Sakra to je fakt debilní Ten má prostě 3 pístky ovládaný od 2 pump. Zadní brzda no problem.

No, zní to debilně, praxe je ta, že předkem si možná tak lehce přibrzdíš a pokud chceš fakt brzdit, brzdíš oběma páčkama. Nebo jen levou, to je skoro fuk. Ono jako celkově u těhle velkejch skútrů mě přijde, že předkem toho neubrzdíš tolik jako u motorky a stejně je lepší brzdit oběma. No, pro někoho asi nezvyk, mě to ani tak nepřijde, střídám vícero osobáků, náklaďáky, stejně jako několik motorek ...


No vidíš, tak tohle Tě udržuje pořád ve střehu ! naftu nebo benzín, pravá - levá páčka, mě dost sere třeba u jakékoli novější Hondy přehození ovladačů klaksonu a blinkrů... Taky je docela sranda se sem tam projet na fichtlu, nebo na Jawce s opačným řazením... vytočím dvojku, zmáčknu spojku a teď "kuwa kam? nahoru, nebo dolů?"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist