"ubylo autoškol i zájemců o řidičák" To je jedině dobře. Tzv. silné motocykly neslouží k přepravě, ale k zábavě. Často je tato zábava za hranicí vandalismu i obecného ohrožení (kravál, smrad, nebezpečí pro okolí), nehledě na to, že kvůli něčí zábavě může do té doby bezúhonný a slušný člověk skončit v kriminále, když někde "nedá přednost" adrenalinovi, který jede 120 na padesátce. Postupně by silné motocykly měly být zcela vyloučeny z provozu na veřejných komunikacích. Zábava patří na soukromý okruk. Hluk a smrad do středověku. Měl by být povolen pouze elektrický pohon motocyklu, technicky to dnes už není problém. A kdo tohle neunese, ať svůj duševní stav laskavě konzultuje s odborníkem. Není možné, aby pro zábavu jedněch trpěli druzí. Nacházet se v blízkosti komunikací je dnes za trest.
Hnus, co?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
z tech co znam a jezdi kolo i moto to tak (predek v pravo) ma vetsina,.. a k tomu to tak vozi i vsichni australani (vcetne profiku, matthews, evans),
jinak je to asi kazdyho vec, no,.. prehodit to je otazka pulhodiny i s beranama, na MTB deseti minut
Piwell> jezis.. co na to proboha rikaj na technicky ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
kerut píše: assassin,titus>
z tech co znam a jezdi kolo i moto to tak (predek v pravo) ma vetsina,.. a k tomu to tak vozi i vsichni australani (vcetne profiku, matthews, evans),
jinak je to asi kazdyho vec, no,.. prehodit to je otazka pulhodiny i s beranama, na MTB deseti minut
Piwell> jezis.. co na to proboha rikaj na technicky ???
jo tak na silnicce je to celkem sumak. na MTB mi prijde lepsi mit zadni brzdu na ruce kterou mam "lepsi" protoze se zadni brzdou kolo casto ovlada. predni se "jen" brzdi.