1 reakcí na tento příspěvek špatné palivo (benzín do dieslu)
jaký máš kód motoru??
reil,nebo PD ?
1 reakcí na tento příspěvek špatné palivo (benzín do dieslu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)
assassin píše: Jednickovej sup urcite nebude rail. Ty byly vsechny PD ne? Tzn vysokotlake cerpadlo + vstrik v jednom...
té jedničky jsem si nevšiml.....
jedničky byly PD,ale zase on píše něco o novém čerpadle-to jako že sevisák vyměnil tandem,nebo čerpadlo v nádrži?to je blbost,ne?
Naposledy editováno 11.11.2016 21:02:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)
nabady píše: vyměnil vstřikovací čerpadlo
hele bud je chyba v komunikaci, nebo bys mel vymenit servisaka. PD motor ma dopravni cerpadlo v nadrzi - nizkotlake ktere jen dodava palivo do motoru, to neni nic sofistikovaneho a skoro bych rekl, ze to ma nejvetsi sanci prezit. misto klasickeho vstrikovaciho cerpadla je tam PD vstrik - kde soucasti vstriku je i "cerpadlovy" element ktery dela vysoky tlak, jestli se v tom motoru neco zadrelo tak tyhle vstriky...
jeste teda jak pise dolph je tam jeste cerpadlo co pomaha s dopravou paliva v hlave, ale u toho uz bych tuplem necekal zadreni...
Naposledy editováno 11.11.2016 21:51:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)
Benda1 píše: assassin> musím ti bohužel odporovat. PD systém má podávací čerpadlo v nádrži,ale má taky vysokotlaké čerpadlo na boku hlavy hned u vývěvy a kanálky v hlavě nebo podél hlavy, které vedou k tryskám,které se spouští mechanicky/vačkou/ a při jejímž zmáčknutí/tedy té trysky/ vzniká finální tlak. tzn.,že to chápu tak,že mu vyměnil vysokotlaké čerpadlo,ale stejně budou v háji trysky. Jinak s motorem jako takovým by se snad nic stát nemělo - je mazán olejem. z vlastní zkušenosti vím,že u pd většinou odejdou/při nalití benzínu/ trysky. j.
Jo to na boku hlavy je to tandemovy čerpadlo - dela i podtlak pro brzdy - ale naftu jen podává, jede na nízkým tlaku, z konstrukčního hlediska by se nemelo zadrit (aspon ne driv nez trysky) - v prvních PD tahalo primo naftu z nádrže, az časem přidali jeste elektricky do nádrže
Naposledy editováno 12.11.2016 09:17:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)
ale jinak je tvůj příspěvek jistě přínosem...
nabady píše: Benda1> a prosimte na kolik ti to vyšlo z penězma?
vstřik do PD se dá sehnat někde okolo 5 - 6000, ale pokud je v krabičce s originál potiskem Škoda, může stát klidně až 24000. Krát 4 válce a práce... To bylo hodně pitomý rozhodnutí s tím jet.
1 reakcí na tento příspěvek špatné palivo (benzín do dieslu)
Zavolal jsem přes svoje povinné ručení asistenční službu zdarma, nabídli buď odtah nebo příjezd technika. Doporučovali odtah, já jsem vyžádal technika a odsátí obsahu nádrže. Do hodiny hotovo, ztráta byla jen za naftu co byla v nádrži. Druhý den jsem ještě vyměnil filtr.
Od té doby už mnoho km bez problému. Tak jen pro příště jak to řešit...
1 reakcí na tento příspěvek špatné palivo (benzín do dieslu)
Benda: jasny, neni to malej tlak, ale je to zubove nebo lamelove čerpadlo - neni tolik haklivy na zadreni spatnou naftou.
vytlačíš benál natlačíš naftu a po pár delších startech chytne
třeba ve státech kde není zimní motorvá nafta lze míchat benál s naftou jedna ku jedné a systému to neublíží, jen výkon de do kopru, v teplém počasí ale tento poměr nejede
Naposledy editováno 12.11.2016 18:00:16
1 reakcí na tento příspěvek špatné palivo (benzín do dieslu)
Se tady s dovolením trošku vmáčknu.
Celý svůj motoristický a řidičský život jsem měl vždy benzín.
Nějakou shodou náhod jsem přišel k Fiat Punto 1,7 TD r.v.95.Tedy nafta.No,kupoval jsem to letos na jaře,hlavně pro každodenní ježdění do práce,prostě pracanta,atd.....
Samo,že jsem tam po týdnu natankoval benzín........Počítám,že tam bylo tak na deset litrů nafty a já tam dotankoval poctivejch deset litrů benzínu.
Dál to nebudu dlouze popisovat.Prostě Fiat po pěti km začal dávat najevo,že není něco v pořádku.Tak jsem to otočil ke známému mechanikovi,další tři km a že ať se koukne,co se děje.Už jsem ani nedojel.Až tam mi to došlo!!!!!!! Prostě průšvih.
Tak nějak celé léto Fiat šlapal docela dobře.Ale teď z podzimu a hlavně když jsou studená rána,Fiat startuje fakt mizerně.Vůbec si ani nedomýšlím,co bude až bude po celonočním stání v -25 a já budu muset bezpodmínečně ve čtyři ráno startovat a odjet.
Takže jsem to dal pře časem na kontrolu.Prý žhavení je v pořádku.Proměřil to.Trvá to celé tak patnáct vteřin a že i tak mám po zhasnutí kontrolky ještě 7 vteřin počkat a pak startovat.
No řeknu vám,že ikdyž to tak dělám,tak kolikrát to chytne i až na třetí pokus a to ještě musím přišlápnout plyn a trošku to protočit.
Z výfuku se vyvalí dým ještě horší,než když jsem měl jako student Trabanta.A tak ještě pár desítek metrů po rozjezdu to také kouří.Ale až je auto prohřáté,startuje to dobře i bez plynu a ani nekouří.
Prostě moje hloupost.Vrátit se to nedá.Poškodilo se tam něco???
Nebo je takové chování "starého" dieselu normální????? Nemám s tím prakticky žádné zkušenosti.Měl jsem vždycky benzíny.