globalmoto_duben_nolan





Téma: špatné palivo (benzín do dieslu)
11.11.2016 v 19:29
Dobrý den prosím vás, potřeboval bych od vás poradit. Nedávno jsem nalil benzín do dieslu ( měl jsem 100km dojezd a nalil jsem 20l benzínu a pak dolil 30l nafty no a ja blbec nastartoval a odjel jel jsem. Jel jsem aj na dalnici a pak asi po 20 km me to zacalo cukat a už jsem nenastartoval. Je to u servisáka, už to vyčistil a dal nové čepadlo a nic. Tak mi dnes volal že zkusí vyčistit nebo vyměnit vstřiky. Jenže ja se obávam že to třeba ani potom nenastartuje. Myslíte si že by mohl být motor v háji? Škoda Superb I 1,9 TDi
Předchozí
1 2
Následující

špatné palivo (benzín do dieslu)

11.11.2016 v 19:31 | Nahoru | #1
Jako, ze bysme tady od stolu vedeli vic nez servisak co se v tom aktualne vrta?

špatné palivo (benzín do dieslu)

11.11.2016 v 19:50 | Nahoru | #2
s nejvetsi pravdepodobnosti se ti tam neco zadrelo, protoze nafta maze.
Takze bud podavaci cerpadlo, vysokotlake cerpadlo nebo vstrik

špatné palivo (benzín do dieslu)

11.11.2016 v 19:56 | Nahoru | #3
mě se to stalo taky. nalil jsem do toho 3 litry m2t a ředil jsem to furt naftou. motor to přežil.

1 reakcí na tento příspěvek špatné palivo (benzín do dieslu)

11.11.2016 v 19:59 | Nahoru | #4
motoru to až tak nevadí,ale vstřiky klidně po smrti.
jaký máš kód motoru??

reil,nebo PD ?

1 reakcí na tento příspěvek špatné palivo (benzín do dieslu)

11.11.2016 v 20:22 | Nahoru | #5
Jednickovej sup urcite nebude rail. Ty byly vsechny PD ne? Tzn vysokotlake cerpadlo + vstrik v jednom...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

11.11.2016 v 20:59 | Nahoru | #6

assassin píše: Jednickovej sup urcite nebude rail. Ty byly vsechny PD ne? Tzn vysokotlake cerpadlo + vstrik v jednom...



té jedničky jsem si nevšiml.....
jedničky byly PD,ale zase on píše něco o novém čerpadle-to jako že sevisák vyměnil tandem,nebo čerpadlo v nádrži?to je blbost,ne?

Naposledy editováno 11.11.2016 21:02:01

(reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

11.11.2016 v 21:43 | Nahoru | #7
PD

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

11.11.2016 v 21:44 | Nahoru | #8
vyměnil vstřikovací čerpadlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

Skvělá odpověď, děkuji! 11.11.2016 v 21:47 | Nahoru | #9

nabady píše: vyměnil vstřikovací čerpadlo



hele bud je chyba v komunikaci, nebo bys mel vymenit servisaka. PD motor ma dopravni cerpadlo v nadrzi - nizkotlake ktere jen dodava palivo do motoru, to neni nic sofistikovaneho a skoro bych rekl, ze to ma nejvetsi sanci prezit. misto klasickeho vstrikovaciho cerpadla je tam PD vstrik - kde soucasti vstriku je i "cerpadlovy" element ktery dela vysoky tlak, jestli se v tom motoru neco zadrelo tak tyhle vstriky...

jeste teda jak pise dolph je tam jeste cerpadlo co pomaha s dopravou paliva v hlave, ale u toho uz bych tuplem necekal zadreni...

Naposledy editováno 11.11.2016 21:51:23

špatné palivo (benzín do dieslu)

11.11.2016 v 21:50 | Nahoru | #10
No tak se zadrel vstrik.

(reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 08:49 | Nahoru | #11

nabady píše: vyměnil vstřikovací čerpadlo

tak to tě okrad já bych zkusil fouknout do sání něco hořlavýho. né půl litru,jen decentně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

Skvělá odpověď, děkuji! 12.11.2016 v 09:11 | Nahoru | #12
assassin> musím ti bohužel odporovat. PD systém má podávací čerpadlo v nádrži,ale má taky vysokotlaké čerpadlo na boku hlavy hned u vývěvy a kanálky v hlavě nebo podél hlavy, které vedou k tryskám,které se spouští mechanicky/vačkou/ a při jejímž zmáčknutí/tedy té trysky/ vzniká finální tlak. tzn.,že to chápu tak,že mu vyměnil vysokotlaké čerpadlo,ale stejně budou v háji trysky. Jinak s motorem jako takovým by se snad nic stát nemělo - je mazán olejem. z vlastní zkušenosti vím,že u pd většinou odejdou/při nalití benzínu/ trysky. j.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 09:16 | Nahoru | #13

Benda1 píše: assassin> musím ti bohužel odporovat. PD systém má podávací čerpadlo v nádrži,ale má taky vysokotlaké čerpadlo na boku hlavy hned u vývěvy a kanálky v hlavě nebo podél hlavy, které vedou k tryskám,které se spouští mechanicky/vačkou/ a při jejímž zmáčknutí/tedy té trysky/ vzniká finální tlak. tzn.,že to chápu tak,že mu vyměnil vysokotlaké čerpadlo,ale stejně budou v háji trysky. Jinak s motorem jako takovým by se snad nic stát nemělo - je mazán olejem. z vlastní zkušenosti vím,že u pd většinou odejdou/při nalití benzínu/ trysky. j.



Jo to na boku hlavy je to tandemovy čerpadlo - dela i podtlak pro brzdy - ale naftu jen podává, jede na nízkým tlaku, z konstrukčního hlediska by se nemelo zadrit (aspon ne driv nez trysky) - v prvních PD tahalo primo naftu z nádrže, az časem přidali jeste elektricky do nádrže

Naposledy editováno 12.11.2016 09:17:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 09:25 | Nahoru | #14
assassin> tlak myslím 3- 7 atm je dost. ale máš pravdu oproti 200na trysce je to málo. nicméně podávací čerpadlo z nádrže 0,5. j.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 09:27 | Nahoru | #15
Benda1> a prosimte na kolik ti to vyšlo z penězma?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 11:50 | Nahoru | #16
Benda1> PD má na trysce sakra víc,než 200bar. a o tandemu jsme s assassinem psali hned na začátku..

ale jinak je tvůj příspěvek jistě přínosem...

špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 11:53 | Nahoru | #17
míchají se tady hrušky s jablkama,sám majitel neví co mu měnili,taková diskuze je o ničem.

Jezdit v modernim dizlu v benzinem v nádrži 1:1 s naftou je hloupost,která se neobejde bez trestu.

(reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 11:55 | Nahoru | #18

nabady píše: Benda1> a prosimte na kolik ti to vyšlo z penězma?



vstřik do PD se dá sehnat někde okolo 5 - 6000, ale pokud je v krabičce s originál potiskem Škoda, může stát klidně až 24000. Krát 4 válce a práce... To bylo hodně pitomý rozhodnutí s tím jet.

špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 11:58 | Nahoru | #19
podle mě je na nízkotlakém okruhu ventil,kterej se otevře po dosažení nějakýho tlaku,cca 5 barů a pustí naftu zpátečkou do nádrže. pokud se sekne,tak se to chová přesně tak,jak popisuješ. zdechne to a nejde nastartovat. že by jedním vrzem odešly všechny vstřiky se mi nezdá. měla by asi svítit nějaká kontrolka,nebo by to mělo hlásit nízkej tlak paliva.

1 reakcí na tento příspěvek špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 13:02 | Nahoru | #20
Všem děkuju za příspěvěk. V úterý budu vědět víc snad servísak ví co děla..Pak dám vědět.

(reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 13:11 | Nahoru | #21
Dolph-cz> nečtu,jenom píšu. jo a sorry vypadla nula. j.

(reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 13:13 | Nahoru | #22
nabady> nic nemněnit,všechno vyzkuošet a především zkontrolovat - načíst-vymazat chyby,ovzdušnit a potom vyzkoušet.snad servisák ví co dělá. j.

špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 13:37 | Nahoru | #23
Stalo se mě to stejné jen na Mondeu se systémem Delphi (velmi citlivé na kvalitu nafty).Dal jsem do cca 20litrů nafty 10 litrů benzinu a kdybych to dal do plna naftou, tak by to asi přežilo, ale nechtěl jsem riskovat.
Zavolal jsem přes svoje povinné ručení asistenční službu zdarma, nabídli buď odtah nebo příjezd technika. Doporučovali odtah, já jsem vyžádal technika a odsátí obsahu nádrže. Do hodiny hotovo, ztráta byla jen za naftu co byla v nádrži. Druhý den jsem ještě vyměnil filtr.
Od té doby už mnoho km bez problému. Tak jen pro příště jak to řešit...

1 reakcí na tento příspěvek špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 14:00 | Nahoru | #24
Jj jak pise nemako, to ze to nejede nebude tim ze jsou vsechny vstriky ko - muze to byt i jen zavzdusnene. Ale pokud neco bude chyceny tak ty vstriky.

Benda: jasny, neni to malej tlak, ale je to zubove nebo lamelove čerpadlo - neni tolik haklivy na zadreni spatnou naftou.

(reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 14:19 | Nahoru | #25
assassin> proto bych tomu dal čuchnout trošku startovacím sprejem. když to na něj chvíli poběží,může se to chytnout. mockrát jsem to tak odvzdušňoval,když ty moderní sráče nemaj pumpičku.

špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 17:57 | Nahoru | #26
poměr 20 litrů benálu a 30 litrů nafty je naprosto zbytečná šou motoru se nic nestane, za studena chytne, nic se měnit nemusí, měl jsem daleko víc 4O benálu a pět nafty, oprava prej měla stát 70.000

vytlačíš benál natlačíš naftu a po pár delších startech chytne

třeba ve státech kde není zimní motorvá nafta lze míchat benál s naftou jedna ku jedné a systému to neublíží, jen výkon de do kopru, v teplém počasí ale tento poměr nejede

Naposledy editováno 12.11.2016 18:00:16

1 reakcí na tento příspěvek špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 18:21 | Nahoru | #27
Ahoj.
Se tady s dovolením trošku vmáčknu.
Celý svůj motoristický a řidičský život jsem měl vždy benzín.
Nějakou shodou náhod jsem přišel k Fiat Punto 1,7 TD r.v.95.Tedy nafta.No,kupoval jsem to letos na jaře,hlavně pro každodenní ježdění do práce,prostě pracanta,atd.....
Samo,že jsem tam po týdnu natankoval benzín........Počítám,že tam bylo tak na deset litrů nafty a já tam dotankoval poctivejch deset litrů benzínu.
Dál to nebudu dlouze popisovat.Prostě Fiat po pěti km začal dávat najevo,že není něco v pořádku.Tak jsem to otočil ke známému mechanikovi,další tři km a že ať se koukne,co se děje.Už jsem ani nedojel.Až tam mi to došlo!!!!!!! Prostě průšvih.
Tak nějak celé léto Fiat šlapal docela dobře.Ale teď z podzimu a hlavně když jsou studená rána,Fiat startuje fakt mizerně.Vůbec si ani nedomýšlím,co bude až bude po celonočním stání v -25 a já budu muset bezpodmínečně ve čtyři ráno startovat a odjet.
Takže jsem to dal pře časem na kontrolu.Prý žhavení je v pořádku.Proměřil to.Trvá to celé tak patnáct vteřin a že i tak mám po zhasnutí kontrolky ještě 7 vteřin počkat a pak startovat.
No řeknu vám,že ikdyž to tak dělám,tak kolikrát to chytne i až na třetí pokus a to ještě musím přišlápnout plyn a trošku to protočit.
Z výfuku se vyvalí dým ještě horší,než když jsem měl jako student Trabanta.A tak ještě pár desítek metrů po rozjezdu to také kouří.Ale až je auto prohřáté,startuje to dobře i bez plynu a ani nekouří.
Prostě moje hloupost.Vrátit se to nedá.Poškodilo se tam něco???
Nebo je takové chování "starého" dieselu normální????? Nemám s tím prakticky žádné zkušenosti.Měl jsem vždycky benzíny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 18:33 | Nahoru | #28
P-M-T-K: Jestli je to bělavý dým, jde tam za studena málo nafty. A zkusil někdo přeměřit tlaky ve válcích? A asi by taky stálo za to zkontrolovat nastavení čerpadla, jestli není blbě načasovaný vstřik.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 18:39 | Nahoru | #29
1100Virago> Je to černý dým jak z parníku

(reakce na) špatné palivo (benzín do dieslu)

12.11.2016 v 19:00 | Nahoru | #30
P-M-T-K> starej nafťák musí na studeno udělat pořádnou barbuchu,to je normální je to 21 let starej fiat,že ještě jezdí je zázrak.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist