bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Neználek vybírá ostré enduro
Zdar chlapi,
zatím jsem jezdil jen na cestovním enduru (Tiger 800) a terén tak max někde po Poloninách na Ukrajině.
Láká mě dát se na něco ostřejšího. Ale tohle je pro mě španělská vesnice. Takže jsem zmaten rozmanitostí nabídky. Jelikož nemám zkušenost s dvoutaktem a vykládají se o tom strašidelné příběhy, raději se dívám po čtyřtaktu. Když se dívám po čtyřtaktu, daleko větší a cenově atraktivnější nabídka je v kubatuře těch 400 a více ccm. Říkám si však, jestli to není podobný případ jako s dvoutaktem, kdy mě to vytrhne ruce z těla při prvním rozjezdu. A 4T 250 je také daleko větší položka (navíc když trvám na SPZ).
Tedy, ptám se zkušených vyzrálých enduristů s nadhledem , kteří už něco projeli, jak je to s těmi motocykly? Je každý 2T peklo, které jede jenom nahoře nebo jsou i typy více "spodových" 2T? Je 4T 400 či 450 zásadní rozdíl oproti 4T 250? Je větší motor životnější než menší? Jsou tam vůbec rozdíly v provozních nákladech?
Kde mám začít, když zatím nevím, jestli mě to strašně nepotahá a po dvou jízdách to nebudu prodávat? Při váze nějakých 100kg (pokud je to vůbec nějak důležité) je 125 motor asi úplná zbytečnost v uvažování, ale možná mě vyvedete z omylu.
Co se týče značek, je velký rozdíl (servis, náklady, dostupnost) s KTM (Hsqv) a oproti tomu např. Yamaha WR nebo RM-Z? A co méně profláklé značky jako Sherco či AJP? Přijde mi, že často komponenty sdílené, motory se taky vyskytují všude možně, hlavně co se týká evropské produkce...
Předem díky za smysluplné názory a prosím ani mě, ani sebe vzájemně neurážet.

1 reakcí na tento příspěvek Neználek vybírá ostré enduro

16.11.2016 v 08:26 | Nahoru | #1
Za sebe řeknu jelikož jsem byl vlastníkem DRZ 400E-s plastovou nádrží , větším průměrem výf. kolene+laďák CRD,kyvkou s mažničkama, ostrou vačkou a výkonem 36kw v TP měla mít 49ps a 118kg což neměla a byla tučnější..... Jízda byla fajn.Jen prostě v lese byla neohrabaná a člověk si sní tolik nedovolil na HARD věci.Jinak to byl tank projela les s pevnotou-krásně držela stopu...Super motorka na delší cesty lesem a toulání se krajinou.Jezdil jsem jí i na drapácích po silnici-styl supermoto a pecka...Motorka šlapala i dalšímu majiteli.

GasGas EC250F Cami Racing motor AJP PR250 ,,Zongshen ZS177MM" 32PS motorka lehká, dávám si sní všechno lehčeji a člověk více blbne skoky a jízda po zadním... Člověk si troufne na trať a další kravení či jízdu s ostrými...Nebojím se toulat do velkého neznáma protože vím , že se odtamtud vyhrabu- a nebo se dá ,,odnést" . Motorka zvládne i nějáký hobby závod crosscountry...

(reakce na) Neználek vybírá ostré enduro

16.11.2016 v 10:23 | Nahoru | #2
srsen600> Naprostém souhlas. Lépe bych to nepopsal. Zkrátka, DRZ je hodně dobrá, relativně lehká a nenáročná motorka, ovšem pro nenáročného jezdce. Na hard enduro už to není.
Jinak jsem měl možnost se svézt na AJP PR5 a musím říct, že mile překvapila.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 275, 276] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8260 Včera v 21:46 Slávek-TDM
Husqvarna te 450 nestartuje Husqvarna TE 450 Admm 8 19.4.2024 v 21:38 assassin
Dotaz ohledně přečerpávání paliva z... Husaberg FE 501 Jirka010 0 7.4.2024 v 15:08 Jirka010
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 Maty_99 3 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein
Ovládaní světel domino Husqvarna TE 510 HanyBany1 2 1.4.2024 v 09:32 krokoš


TOPlist