před 3 měsíci jsem si koupil novou Z800 a k ní origo laďák SC Project GP M2. Paráda, žádnej problém.
Po 7000km mi při vyšších otáčkách začala svítit kontrolka motoru a motorka ztrácela sílu.
Zavezl jsem tedy do K2 moto, co to jako je. Na diagnostice jim to hodilo 2 chyby.
Dnes mi volali, že tam musím dát ten origo, pač to prej prostě potřebuje ta přívěra. Naprosto to nechápu.
Může mi prosím Vás někdo poradit, jestli jste měl stejnej problém?
Nebo nejlíp nějákého machra, co by mi pomohl, abych nemusel vyhazovat výfuk za 12 000,-
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki z 800 ladak
pepademo píše: Mě SC Project GP-M2 vyšel na 12 táců, AFM+eliminátor = skoro 6000,-.....eliminátor si dáš sám, to AFM prý taky.
to je docela ranec, já mám v merku tento - https://www.k2moto....ed-edge-steel-black/
nechám si ho tam dát při druhý garančce. a doufám že vše okolo jako vyřazení přívery/serva udělají automaticky a že nebudu muset ještě dokupovat ten eliminátor...
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki z 800 ladak
pepademo píše: Pokud to maj u K2, nemusíš se o nic starat, vše udělají. Ty to máš dobrý....
jojo, samy se mě ptali na doplňky a na laďák. takže si to nechám udělat přímo od nich a bude to bez starostí.
ale to by asi udělali i tobě i když jsi tam nekupoval moto, přeci je to jen autorizovanej servis
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki z 800 ladak
Jediné co motorka pozná, tak jestli je konektor od motorku připojen, tzn. je tam nějaký odběr proudu. Když odběr není, vypíše chybu. Eliminátor je jen vlastně sestava s odpory, takže se moto myslí že je tam motorek(=eliminátor), který odebírá proud. Takže si osobně myslím, že smysl může mít snad jen ta přídavná jednotka, ale nevím.
Toť poznatek k Z1000 s Z800 zkušenost nemám, ale troufnul bych si říct, že to bude obdobné..
Lisour_Jr píše: Napíšu zkušenost k Z1000 2010-2013: Pokud odpojíš lanka přívěry a odmontuješ i motorek co s nimi otáčí, pak ti bude moto vypisovat chybu. Pokud odpojíš pouze lanka a motorek necháš točit bez lanek svým životem, vše funguje.
Jediné co motorka pozná, tak jestli je konektor od motorku připojen, tzn. je tam nějaký odběr proudu. Když odběr není, vypíše chybu. Eliminátor je jen vlastně sestava s odpory, takže se moto myslí že je tam motorek(=eliminátor), který odebírá proud. Takže si osobně myslím, že smysl může mít snad jen ta přídavná jednotka, ale nevím.
Toť poznatek k Z1000 s Z800 zkušenost nemám, ale troufnul bych si říct, že to bude obdobné..
Díky za info. Mě to chybu nehlásí, jen po čase mi začala padat při rychlé jízdě do nouzáku a když jsem dal origo vejfuk, pohoda.....
Ale dnes mi přijde eliminátor a i AFM jednotka, tak to tam do konce týdne zase všechno nasoukám a budu se modlit, ať už to konečně dá pokoj...
dnes jsem nainstaloval eliminátor a AFM. Do nouzáku to zatím nespadlo, když jsem jí dal kouř...zatim.
Ale nevim, jestli nejsem cíťa, ale prostě pocitově mi furt přijde, že když jedu na 2000ot/min na dvojku - trojku, že ta moto lehce pocukává. . Plyn držím stejně,
ale cejtim to prostě.
Jak to jede Vám ostatním takhle pomalu?
Jinak bych chtěl poprosit, jestli nemáte někdo kontakt na nějákéo ,,experta,, ze střednách čech na kterého bych se mohl obrátit.
Děkuju
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 22 | 20.4.2024 v 13:17 MaraForza |
Záměna předního kola Kawasaki Z800 | Spitir_1 | 4 | 20.2.2024 v 11:14 papiboy |
KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z80... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 2 | 9.1.2024 v 06:29 milonovo |
Tlmicovy olej Motul Expert a Motul ... [1, 2] Kawasaki Z800 | Voloda27 | 38 | 26.9.2022 v 09:43 Fugo |
Kolem ČR - září Kawasaki Z800 | mára929r | 1 | 27.8.2022 v 21:19 Ariete |