globalmoto_kveten





Téma: autobaterie
10.10.2016 v 20:42
Zdar mužu zaměnit baterii v octávce z 72 ah na 100 ah?Dík

Naposledy editováno 10.10.2016 20:42:46
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek autobaterie

Skvělá odpověď, děkuji! 10.10.2016 v 20:45 | Nahoru | #1
když se ti vejde, proč ne

(reakce na) autobaterie

10.10.2016 v 20:47 | Nahoru | #2
Pher> vejde odešla mi v autě a mám doma dobrou 100ah

Naposledy editováno 10.10.2016 20:48:54

2 reakcí na tento příspěvek autobaterie

10.10.2016 v 20:51 | Nahoru | #3
Pokud to není oktávka ze šedesátých let, tak si s tou větší baterkou dobíjení hravě poradí

(reakce na) autobaterie

10.10.2016 v 20:55 | Nahoru | #4

Pher píše: Pokud to není oktávka ze šedesátých let, tak si s tou větší baterkou dobíjení hravě poradí

autobaterie

Skvělá odpověď, děkuji! 10.10.2016 v 21:16 | Nahoru | #5
jo

autobaterie

10.10.2016 v 21:37 | Nahoru | #6
Jestli je 12V tak jo

autobaterie

10.10.2016 v 21:40 | Nahoru | #7
JO

(reakce na) autobaterie

10.10.2016 v 21:56 | Nahoru | #8
.

Naposledy editováno 25.01.2017 12:13:34

1 reakcí na tento příspěvek autobaterie

10.10.2016 v 23:06 | Nahoru | #9
........že bude trvale ,,podbitá "

(reakce na) autobaterie

10.10.2016 v 23:12 | Nahoru | #10
535xv> blbost, jen se bude nabíjet delší dobu, když ji víc vycucneš.

3 reakcí na tento příspěvek autobaterie

10.10.2016 v 23:22 | Nahoru | #11
takže při kratší jízdě ji nenabiješ do plna,a při trvalých kratších jízdách ji nenabiješ do plna nikdy,takže může bejt trvale podbitá

(reakce na) autobaterie

10.10.2016 v 23:30 | Nahoru | #12
535xv> Musíš nabít jen to co jsi vybil, takže je jedno jestli si vezmeš energii X z akumulátoru kapacity Y nebo Y*2, vždycky budeš muset vrátit zpátky X. Jedinej rozdíl je, že dynamo obvykle dobíjí od vyšších otáček než altík (čili nemusí nutně dobíjet i na volnoběh).
A to že dobíjecí soustava auta není dostatečně tvrdý zdroj k plnýmu nabití akumulátoru je všeobecně známo, ale to platí i u nových aut.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autobaterie

10.10.2016 v 23:31 | Nahoru | #13

535xv píše: takže při kratší jízdě ji nenabiješ do plna,a při trvalých kratších jízdách ji nenabiješ do plna nikdy,takže může bejt trvale podbitá



to je prece blbost ne? jestlize start vybije nejake mnozstvi energie z 50Ah baterky, tak ze 100Ah baterky vyltuce vic? pokud tohle mnozstvi energie altik dobije u 50Ah baterky za 10min jizdy, tak u 100Ah baterky to trva dele?

edit: fizzer byl rychlejsi

Naposledy editováno 10.10.2016 23:32:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autobaterie

10.10.2016 v 23:49 | Nahoru | #14
assassin> chybí ti v tom efekt samovybíjení a delší doba podpětí v síti po nastartování...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autobaterie

11.10.2016 v 00:56 | Nahoru | #15

Pher píše: assassin> chybí ti v tom efekt samovybíjení a delší doba podpětí v síti po nastartování...



s vykonama dnesnich altiku mi teoretizovani nad tim, ze auto nedokaze dobijet baterku s o 20procent vetsi kapacitou prijde fakt usmevne. samovybijeni v dobe kdy v kazdym aute bezi alarm, satelitni vyhledavani, hodiny, radio a tisic dalsich picovin ktery ho do mesice vytlucou na nulu prijde fakt mimo.

edit: chces tedy jako kolega ze statenic rict, ze to vyse zminene auto bude jezdit trvale s vybitou aku, kterou nestaci dobijet... tzn co nevidet skonci na start kabelech?

Naposledy editováno 11.10.2016 00:57:17

autobaterie

11.10.2016 v 12:06 | Nahoru | #16
tak to asi dělám něco blbě, když jsem dal baterku s větší kapacitou a ono to paradoxně vydrží déle, než s "malou baterkou"....teda když se bavím o přískocích po městě, co chvíli start, kdy se spotřebovaná energie na start nestihne vrátit ujetím daného počtu km....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autobaterie

11.10.2016 v 12:37 | Nahoru | #17

535xv píše: takže při kratší jízdě ji nenabiješ do plna,a při trvalých kratších jízdách ji nenabiješ do plna nikdy,takže může bejt trvale podbitá


V motorce mam misto 10Ah danou 12Ah
Takze podbijim? Muzes pro vsechny trosku definovat vyraz podbijena baterka?

(reakce na) autobaterie

11.10.2016 v 12:54 | Nahoru | #18

Uzivatel507 píše:
V motorce mam misto 10Ah danou 12Ah
Takze podbijim? Muzes pro vsechny trosku definovat vyraz podbijena baterka?



ja mam v motorce misto 10Ah baterku co ma 4,6Ah a do auta chystam misto 65Ah jen 16Ah :) tak ja budu mit nabijeni v pohode :)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autobaterie

11.10.2016 v 12:55 | Nahoru | #19

assassin píše: s vykonama dnesnich altiku mi teoretizovani nad tim, ze auto nedokaze dobijet baterku s o 20procent vetsi kapacitou prijde fakt usmevne. samovybijeni v dobe kdy v kazdym aute bezi alarm, satelitni vyhledavani, hodiny, radio a tisic dalsich picovin ktery ho do mesice vytlucou na nulu prijde fakt mimo.

edit: chces tedy jako kolega ze statenic rict, ze to vyse zminene auto bude jezdit trvale s vybitou aku, kterou nestaci dobijet... tzn co nevidet skonci na start kabelech?



...to bylo samozřejmě k té původní oktávce s dynamem
A co se týká energetické bilance moderních aut, žádná sláva to není, když na nich zahlodá zub času. Případy, když řj odpojí elektrický posilovač řízení kvůli podpětí v síti, se občas řeší.
A podle mého by dotyčný programátor zasloužil rozkopat držku, protože např pro slabší ženský to je celkem velký problém.

autobaterie

11.10.2016 v 12:55 | Nahoru | #20
teoretici z odboru elektro
koľko energie vybiješ, toľko musíš vrátiť, bez ohľadu na kapacitu.
Keď máš 50l nádrž a vypustíš 10l, musíš naspäť naliať 10l
Keď máš 100l nádrž a vypustíš 10l, koľko musíš naspäť naliať aby bola plná?

Naposledy editováno 11.10.2016 12:55:42

(reakce na) autobaterie

11.10.2016 v 13:03 | Nahoru | #21

Pher píše: ...to bylo samozřejmě k té původní oktávce s dynamem
A co se týká energetické bilance moderních aut, žádná sláva to není, když na nich zahlodá zub času. Případy, když řj odpojí elektrický posilovač řízení kvůli podpětí v síti, se občas řeší.
A podle mého by dotyčný programátor zasloužil rozkopat držku, protože např pro slabší ženský to je celkem velký problém.



jasna znamka, ze baterie je pred koncem zivota - to ze auto pro zachovani funkcnosti odpoji nejvetsi zrouty energie mi prijde spis jako OK, nez aby auto pri zataceni chciplo...
v servisu podle logu uvidi, ze pada napeti pri odberu a vymeni baterku - problem je spis v tom, ze si lidi koupi opici a nemaj na banany.. bohuzel, moderni auta s timhle nepocitaji.

porad si ale nemyslim, ze v systemu se slabsim dynamem bude delat vetsi kapacita baterie zasadni problem - pokud je system navrzen tak ze funguje = dobije energii ktera se odebere pri startu atd, tak ma urcite rezervu na nejake minmalni vykyvy ktere muze mit vetsi aku (treba to samovybijeni - to jsou mA vs desitky amper ktere doda i to slabe dynamo) v takovym systemu delaji problemy pridane spotrebice - nezavisle topeni treba, ale vetsi baterka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autobaterie

11.10.2016 v 13:05 | Nahoru | #22

Pher píše: ...to bylo samozřejmě k té původní oktávce s dynamem
A co se týká energetické bilance moderních aut, žádná sláva to není, když na nich zahlodá zub času. Případy, když řj odpojí elektrický posilovač řízení kvůli podpětí v síti, se občas řeší.
A podle mého by dotyčný programátor zasloužil rozkopat držku, protože např pro slabší ženský to je celkem velký problém.


Rozkopat drzku? Ale no tak. Kup svy manzelce stopetku.tam ti rj nic nevypne.a kdyz je slaba tak ma jezdit mhd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autobaterie

11.10.2016 v 14:05 | Nahoru | #23
Uzivatel507> rozkopat z fleku. Není nic lepšího, než když přijedeš k zatáčce a "nemůžeš" hnout s volantem. Doslovný popis od postižené...
Že to ustála byla klika. Je to zbytečně nebezpečný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autobaterie

11.10.2016 v 14:15 | Nahoru | #24
Pher> no volantem hnout muzes.o to snadneji kdyz je auto v pohybu.drive zensky nejezdily ve vsem od skodovky?
Zbytecne nebezpecny je ze cesi proste neuznavaji pravidelny servis a resi vse v garazi.tak se nediv.a nakopej majiteli takovyho auta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) autobaterie

11.10.2016 v 14:27 | Nahoru | #25
Uzivatel507> Jenže u tehdejších aut se se servem nepočítalo, tudíž zpravidla neměly tak strmej převod nebo tomu byly jinak přizpůsobený.

(reakce na) autobaterie

11.10.2016 v 14:28 | Nahoru | #26
Uzivatel507> prostě to má rozsvítit kontrolku a ne že máš problém zatočit. Že to blbě dobíjelo, je věc jiná.
Škodovky klidně vynech, jiná hmotnost, jiný gumy a jestli sis někdy nevšiml, tak auta bez posilovače/s posilovačem mají jinou geo nápravy a převodový poměr řízení. O odporu samotného posilovače nemluvě

(reakce na) autobaterie

11.10.2016 v 14:40 | Nahoru | #27
FiZzeR> v karose se mi strihly srouby na cerpadle.zavada.stejna jak blby dobijeni.taky zadna kontrolka.
Dojde palivo
Baterka mrtva
...
...
Duvodu proc vypne posilovac je mrte.zadny z nich neznamena ze je auto neovladatelne.a ridic se ma venovat rizeni...

2 reakcí na tento příspěvek autobaterie

11.10.2016 v 14:44 | Nahoru | #28
fizzer: nevim, ale za jizdy jsem se zatacenim nemel problem ani u auta kde lezi na predku benzinovej trilitr (chcipal) ani u auta kde lezi na predku 2,5ropak (nefunkcni servo), na miste to je posilovna, o tom zadna.

pher: kazdopadne to auto melo poruchu dobijeni - a v dusledku toho vypovedely sluzbu elektricky spotrebice - neznam stary auto, u kteryho by elektrika sluzbu nevypovedela, kdyz prestalo dobijet. nechapu, co by meli konstrukteri udelat, aby auto kterea ma poruchu dal bezvadne fungovalo. tady se breci, ze dnesni premodernizovany stroje muze ridit cvicena opice, ale beda kdyz se auto samo neumi opravit...

(reakce na) autobaterie

11.10.2016 v 14:49 | Nahoru | #29
assassin> Já taky né. Jenže my dva jsme statní chlapi zvyklí na uživatelsky nepřívětivé stroje, taková křehoučká slečínka co celej život jezdí francouzem u kterýho dejchneš na volant a máš plnej rejd z toho může bejt trochen vycukaná a prostě nezatočí (nezaměňovat s nezahne ), páč ji prostě v tom stresu nenapadne za ten lívanec pořádně vzít.
Podobná situace, dost ženskejch mi odmítlo jezdit mrdkou bmw, protože maj problém tam dostat zpátečku, kterou tam normální chlap dostane dvěma prstama (sice tou dobou už vykloubenejma, ale co už )

Naposledy editováno 11.10.2016 14:49:37

1 reakcí na tento příspěvek autobaterie

11.10.2016 v 14:51 | Nahoru | #30
fizzer: kdo si auto nenastartuje klikou, nema narok s nim nekam jet
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist