paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přestavba FZ1S na FZ1N
4.10.2016 v 17:29
Čau všichni, pročetl jsem všechny témata o FZ1 a nenašel jsem nikoho, kdo by řešil podobně stupidní nápad jako já.

Mám FZ1 Fazer 2006 a krom swapu brzd a podvozku z R1 a zpřevodování chci ještě přestavit Hyldu na naked. Zatím jsem ve fázi studování co vše je třeba. Vím o podsedlovce, krytu nádrže, světlech, lešení a těch všech designových prvcích, ale zajímá mě pár dalších věcí. Podsedlový plasty pasujou na stávající rám nebo je třeba vyměnit celej ten systém včetně uchycení sedel a všeho? Budíky jsou stejný? Jejich uchycení a zapojení? Nevím detailně jak je řešený lešení předku. Taky kabelovej svazek dopředu k budíkům, světlu a blinkrům bude jinej ale zajímá mě kde je napojenej. Já ho mám vyvedenej na levý straně pod airboxem a když sundám kapoty a napojím tam svazek z Nka tak celá ta změť konektorů a kabelů tam zůstane. Kde to maj vyvedený naháče? Další věc je chladič. Mám to odstrojený a přijde mi tak blbě vytelenej z motorky do všech stran. Je stejnej nebo ne? Taky mám pod budíkama dvě relátka, z nichž jedno je na automatický světla, druhý nevím. Ty tam maj nahatý FZ1 taky? Je tam místo?

Kdyby měl někdo rady a postřehy, případně díly který potřebuju, sem s nima.

PS: přestavbu chci proto, že jsem s ní trochu lehnul na letišti a teď mám půl roku čas si s ní hrát a chci nahatou. Prodej a koupě Nka nepřichází v úvahu protože do týhle jsem nasypal strašnej kotel peněz a už jen toho motoru se nemůžu vzdát abych na něčem jiným začínal odznova. Rád si s tím hraju a veškerý tyhle úpravy jsou vratný, dosavadní úpravy se mi už nezaplatí a na prodeji bych prodělal hrozný litry. Tak dík za pochopení.










1 reakcí na tento příspěvek Přestavba FZ1S na FZ1N

5.10.2016 v 08:35 | Nahoru | #1
Kup el. svazek z Nka a nemusíš nic řešit a bude tě to stát pár korun....takto se s tím namrdáš a hovno z toho.

zadní podsedlák má stejné lešení, jen se ty plasty jsou trošku delší, ale i tak by to mělo sedět.

Kupovat vidle z R1 asi nemá moc cenu....raději udělej vnitřky vidlí a máš to stejné, jen Ti zůstane axiální uchycení brzd. třmenů, ale pokud nelítáš na dromu, tak to asi nemá cenu.

Výkon? Ten je Ti k prdu, lepší je přece krouťák Mám PCV,upravené sání, decat,laďák, je to hodně znát, ale že by to bylo jak R1 tak to vůbec. To by jsi musel celou hlavu + zápalko nebo prog. jednotku třeba RapidBike nebo Ignitech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba FZ1S na FZ1N

5.10.2016 v 09:26 | Nahoru | #2
Sonicek> chci koupit celej svazek z Nka, jen řeším jeho napojení do motorky. Jestli má Nko elektriku vyvedenou taky vlevo zpod airboxu. Pak bych jen zapojil a pohoda. Ale když tam nebudu mít masku tak přímo ty konektrory k napojení svazku budou nezakrytý. Tzn. že vývod zpod airboxu s konektorama musí bejt jinak než má Sko.

A ty vidle chci dávat hlavně kvůli brzdám, chci tam šestipístky. Origo brzdy jsou mýmu stylu jízdy těžce nevyhovující tak aspoň nějaká malá změna k lepšímu.

No a ten výkon... ta motorka je prostě líná v první řadě to zpřevoduju a pak se uvidí. Chci ji trochu oživit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N šimon474 3 31.5.2024 v 06:04 ALFA70
Yamaha Fz1n 2006 Ventilátor Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N šimon474 0 30.5.2024 v 18:11 šimon474
Vymena vzduchoveho filtru FZ1 2008 Yamaha FZ1 Fazer Bugy36 5 29.5.2024 v 00:05 ja1
Rozvody Yamaha FZ1 N Wirri 3 27.3.2024 v 13:16 ja1
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer Lajos98 21 18.1.2024 v 15:31 ja1


TOPlist