Mám FZ1 Fazer 2006 a krom swapu brzd a podvozku z R1 a zpřevodování chci ještě přestavit Hyldu na naked. Zatím jsem ve fázi studování co vše je třeba. Vím o podsedlovce, krytu nádrže, světlech, lešení a těch všech designových prvcích, ale zajímá mě pár dalších věcí. Podsedlový plasty pasujou na stávající rám nebo je třeba vyměnit celej ten systém včetně uchycení sedel a všeho? Budíky jsou stejný? Jejich uchycení a zapojení? Nevím detailně jak je řešený lešení předku. Taky kabelovej svazek dopředu k budíkům, světlu a blinkrům bude jinej ale zajímá mě kde je napojenej. Já ho mám vyvedenej na levý straně pod airboxem a když sundám kapoty a napojím tam svazek z Nka tak celá ta změť konektorů a kabelů tam zůstane. Kde to maj vyvedený naháče? Další věc je chladič. Mám to odstrojený a přijde mi tak blbě vytelenej z motorky do všech stran. Je stejnej nebo ne? Taky mám pod budíkama dvě relátka, z nichž jedno je na automatický světla, druhý nevím. Ty tam maj nahatý FZ1 taky? Je tam místo?
Kdyby měl někdo rady a postřehy, případně díly který potřebuju, sem s nima.
PS: přestavbu chci proto, že jsem s ní trochu lehnul na letišti a teď mám půl roku čas si s ní hrát a chci nahatou. Prodej a koupě Nka nepřichází v úvahu protože do týhle jsem nasypal strašnej kotel peněz a už jen toho motoru se nemůžu vzdát abych na něčem jiným začínal odznova. Rád si s tím hraju a veškerý tyhle úpravy jsou vratný, dosavadní úpravy se mi už nezaplatí a na prodeji bych prodělal hrozný litry. Tak dík za pochopení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba FZ1S na FZ1N
A ty vidle chci dávat hlavně kvůli brzdám, chci tam šestipístky. Origo brzdy jsou mýmu stylu jízdy těžce nevyhovující tak aspoň nějaká malá změna k lepšímu.
No a ten výkon... ta motorka je prostě líná v první řadě to zpřevoduju a pak se uvidí. Chci ji trochu oživit
jj brzdy jsou bída, taky jsem to řešil....teď tam mam rad.pumpu braking x19, pancířky PP, dvousměs race destičky...ohřáté je to hned, a brzdí to už celkem slušně, líp jak R1 06 co jsem zkoušel.
Pokud máš moto s origo převodem tak se nediv, že Ti to nejede......jinak pokud uděláš všechny úpravy tak stejně 10-15 koní co z toho dostaneš ani moc nepoznáš. Kup jiné sací hrdla na krouťák, AIS zaslep, uprav tvar klapek, pak zbytek co mám já + svody a nech to naladit, narveš do toho 30tis a ve výsledku to pojede o trošku líp.
Raději to prodej a kup si něco jiného pokud hledáš výkon.
Já bych raději oželil max výkon a přidel Nm ve spodku.....páč si myslím, že u naháče jsou důležitější věci než výkon.
Jinak pokud si dá předek komplet z R1 tak počítej že motorka bude dost nahrbená na přední kolo + kombinace zadní gumy xxx/55 R17 Ti z toho sice udělá mrštnou mašinu, ale bude to střasně divoký na předku....si vyzkoušej jen jinej profil na zadku co to dělo do provozu. Na dromu to funguje, ale jinak
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vymena vzduchoveho filtru FZ1 2008 Yamaha FZ1 Fazer | Bugy36 | 5 | Dnes v 00:05 ja1 |
Rozvody Yamaha FZ1 N | Wirri | 3 | 27.3.2024 v 13:16 ja1 |
Spojka Yamaha FZ1 2006 Yamaha FZ1 Fazer | Lajos98 | 21 | 18.1.2024 v 15:31 ja1 |
Zkušenost s Fuel-Cut Eliminator for... Yamaha FZ1 Fazer, Yamaha FZ1 N | závoďáček-r1 | 11 | 18.12.2023 v 19:22 DeaDDream |
Baterka na fz1n a prohozené póly Yamaha FZ1 N | ondra-krajon | 14 | 22.11.2023 v 20:56 Garides |