globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350 nebo Suzuki GS 500
Ahoj, minulý týden jsem si udělal řidičák na A2 a začínám řešit co dál. Do teď jsem měl 2 Fichtly z toho mě zbyl jenom jeden, který mám. Proto se rozhoduji mezi další Jawou, tentokrát něco silnějšího a hezčího nebo Suzuki GS 500 na které jsem si dělal papíry. Třeba se tu najde někdo, kdo řešil takovou otázku a má z toho nějaké poznatky.

Naposledy editováno 15.07.2019 19:41:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 nebo Suzuki GS 500

8.10.2016 v 22:32 | Nahoru | #1

pech. píše: Petr L3: mno 350 je sice těžká, nicméně já když měl ten plovoucí kotouč ze 640/487,5 na lehké číze a mám jí zhruba stejně těžkém roadsteru tak to brzdilo skvěle.... Já jí stavěl na přední takže poslední verze kotoučovky byla dobrá, bubny jsou hotl bubny, tam je třeba víc předvídat...

Po přechodu na japonce to bylo navzdory 548 zlepšením mírné zhoršení, protože ta brzda na pětikilu je zhruba stejně veliká, motorka je těžší a pístky jsou menší, takže výsledný efekt není tak zářící... Brzdí to dost, i tady lze přední kolo až zablokovat, nicméně pro maximální brzdný výkon je třeba Za tu páku trochu víc zabrat.... takže zvažuji tuning ve smyslu výměny brzdové hadice (stará už možná pruží) a nové kapaliny....



Já mám na gsx origo 6-pístky x2 a dal sem pancéřky, ale s tou váhou se nic dělat nedá. Dokud nedáš jinou pumpu, vhodnější, tak na ten prvotní zákus ti ty pancéřky tolik nevyřeší.

(reakce na) Jawa 350 nebo Suzuki GS 500

9.10.2016 v 22:46 | Nahoru | #2
PetrL3>
Ty 6-ti písty na YZF750 byly hodně citlivé na destičky. Nakonec tam výborně fungovaly SHS se směsí HS (prodávané tehdy v Podolí u kluků s brzdou - DK = myslím).
To GSXRW bude na tom podle mne podobně = mělnit pumpu není potřeba.

O Jawě tady padlo spoustu pravdy. Jedna z prvních 640 z jara roku 91 skončila v mých rukou jako služební na cca 40 000km, Když jsem jí viděl naposledy měla na budíku 80 000km - a stávající uživatel si stěžoval na vynechávání jednoho válce. Po utření zahájeného kladívka běhal opět pravidelně dvouválcově. V té době jsem jezdil svého Japonce Kawu Z 250 A. Ta byla oproti Jawě "prdítko"/lilipután. Odezva motoru 350 na plyn okamžitá, ale krátká / na Kawě záleženo na otáčkách, takže postupná a dlouhá. Jezdil jsem rád na obou.
350 jsem před časem doplnil také do garáže a třeba letos jsem na ní po silnici najezdil více jak na Hondě. Jediné, co mi štve je spotřeba = když chvátám je to schopné žrát i 9l. S užíváním je to v podstatě z jedné stránky nostalgie mládí, ale z druhé pěkné svezení po okreskách / dnes už zvláštní téměř zapomenutý zvuk dříve nenáviděného dvoutaktu / a spousta lidí se už dnes zastaví u Jawy prostě z vnitřní potřeby alespoň si popovídat, když už si takový stroj dnes již nedopřává (ač by dušička chtěla ).







Naposledy editováno 09.10.2016 23:17:06
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3908, 3909] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 117255 Dnes v 14:00 PetrL3
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89


TOPlist