globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa 350 nebo Suzuki GS 500
Ahoj, minulý týden jsem si udělal řidičák na A2 a začínám řešit co dál. Do teď jsem měl 2 Fichtly z toho mě zbyl jenom jeden, který mám. Proto se rozhoduji mezi další Jawou, tentokrát něco silnějšího a hezčího nebo Suzuki GS 500 na které jsem si dělal papíry. Třeba se tu najde někdo, kdo řešil takovou otázku a má z toho nějaké poznatky.

Naposledy editováno 15.07.2019 19:41:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 nebo Suzuki GS 500

8.10.2016 v 20:56 | Nahoru | #1

MotodědekTonda píše: Přečti si knížku od Pavla Suchého Jawa kolem světa a budeš rozhodnut . Já mám mimo jiné i čz 350 a jezdí. Nechápu proč se jiní v ní stále hrabou. Já jen jezdím a dolejvám benzín. Jawa je také podstatně lehčí při manipulaci. Já jsem pro dobrou Jawu.



Suchý generálku z aktuálně nabízených dílů nedělal, ten si dal kurva bacha ci tam namontoval, to byl základ úspěchu, jenže ne každý má přístup k vejškrabkům původních dílů a čáím víc výbrusů motor prodělal, tím je to horší.

Já mám čz250/471,k tomu čz2004T a 15 let jsem měl čz 175/477 všechny jezdí, ale dokud byly díly ve slušné kvalitě a při mém ročním nájezdu kolem 10000km vycházela velká oprava tak jednou za tři roky a mezitím nějaké dobrné ptákoviny, byl jsem spokojen... U471, která je v původním stavu a byť nemá najeto vůbec málo, mechanické problémy nejsou, protože nemá písty z turecka a kroužky z indie.... Nicméně to je motorka, kteoru mám jen na repre a ujede tak 1000km za rok, někdy ani ne... stejné je to s dvoustovkou.... Tam toho štelování taky tolik není.... Letos dostala 4712 novej řetěz a nějaké lanko, na 200 jsem dělal spojku, vloni zase šponovák rozvoďáku, to jsou celkem ptákoviny, nicnéně mám aktuálně velký problém sehnat kvalitní pístní kroužky o průměru 52,75mm v tloušťce 2,5mm. Jediné co jsem sehnal byl zase ind a můžu to nafotit jaký hnus je to opracování, je tam několik chyb viditelných jen okem a když vezmeš do ruky měřidla, radši nemluvit..... Nicméně dělat velkou opravu motoru co rok, to mne fakt nebavilo, já se chci vozit.... Někdo, kdo zgenerálkuje motor ze zmíněných dílů a pak s tím najede pár set km ročně pro zábavu, ten problémy mít nebude, ale do každodenního intenzivního provozu už to ze zmíněných důvodů není.....

Jistě sis všimnul že se neuchyluji k radikálním soudům jako pan GSX třeba, ale píšu argumenty, které mne vehnaly do japonských vod, ačkoli mám ty naše české wergly docela rád....

Ohledně Vape - vape je super věc, protože umožňuje využívat normální palubní napětí 12V, takže konec problémů se sháněním 6V žárovek, které jsou kvalitou taky bídné, protože to je okrajovka, konec ježdění po paměti, protože halogen 60W, konec problémů s bimetalovým přerušovačem, vystaveným vibracím, konec bídného dobíjení na volnoběh.... Kladívka, pokud tam jsou původní, najezdí moc a pokud motor nemá na klice vůli jak mrkev v kýblu, není problém to seřídit během 15 minut a nemít problémy se zapalováním... to se dvouválců týká víc, ale hlavní příčina je obvykle od oleje z filcu zasrané spodní kladívko, kde pak olej působí jako izolant, stačí to utřít páskem papíru protaženým mezi kontakty a je zase klid... Já jsem kladívka seřizoval krom jednoho případu, kdy byly skutečně opotřebené, zpravidla jen proto, že jsem motor z nějakého důvodu rozebíral.....

(reakce na) Jawa 350 nebo Suzuki GS 500

8.10.2016 v 21:06 | Nahoru | #2
pech.> Ty kroužky - zkoušel jsi psát do Buzuluku?
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3905, 3906] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 117154 Dnes v 13:37 Kohlstein
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E Phabbyg 8 10.6.2024 v 17:11 docent
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89


TOPlist