Téma: Výzva provozovateli vozidla...
 
3.10.2016 v 17:56
Sotva jsem si pořídil "nové" auto, už mě kurwy změřili
Vím, že podobných situací se tu řešilo již mnoho, nicméně jsou roztříštěná různě po fóru a tak bych to zde chtěl řešit od píky až po finále.
Jde o klasický případ...











Doporučený postup tedy?

Tak uzavření této kauzy - v Praze nestíhají, takže po "zahození" výzvy se už naprosto nic nestalo a přestupek je promlčen.

Naposledy editováno 30.08.2017 10:56:04

2 reakcí na tento příspěvek Výzva provozovateli vozidla...

7.10.2016 v 09:02 | Nahoru | #1
polozim si sem na stul pomucku pro pristi hodinu.
Ne, ze mi to pocmarata. Aktivnejsi zaci, muzou zatim prijit na tom, kde udelal ucitel chybu v kotovani (a vysral se na opravu)




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

7.10.2016 v 09:59 | Nahoru | #2

Jarrinn píše: polozim si sem na stul pomucku pro pristi hodinu.
Ne, ze mi to pocmarata. Aktivnejsi zaci, muzou zatim prijit na tom, kde udelal ucitel chybu v kotovani (a vysral se na opravu)






Takze z toho co se snazis ukazat mame vyvodit, vetsi tlak ve vyfuku a vic vykonane prace? Kdyz teda v tom druhem pripade motor vykona vic prace, proc je spotreba nizsi? Kdyz uz chces hluk davat do zavislosti na tlaku, resp praci, proc ne spotrebe?

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

7.10.2016 v 10:00 | Nahoru | #3

Jarrinn píše: polozim si sem na stul pomucku pro pristi hodinu.
Ne, ze mi to pocmarata. Aktivnejsi zaci, muzou zatim prijit na tom, kde udelal ucitel chybu v kotovani (a vysral se na opravu)




co znamenají ty červené čáry a co ty modré?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist