![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
Vím, že podobných situací se tu řešilo již mnoho, nicméně jsou roztříštěná různě po fóru a tak bych to zde chtěl řešit od píky až po finále.
Jde o klasický případ...
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2016/40/369222_1.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2016/40/369223_2.jpg)
Doporučený postup tedy?
Tak uzavření této kauzy - v Praze nestíhají, takže po "zahození" výzvy se už naprosto nic nestalo a přestupek je promlčen.
Naposledy editováno 30.08.2017 10:56:04
2 reakcí na tento příspěvek Výzva provozovateli vozidla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Jarrinn píše: polozim si sem na stul pomucku pro pristi hodinu.
Ne, ze mi to pocmarata. Aktivnejsi zaci, muzou zatim prijit na tom, kde udelal ucitel chybu v kotovani (a vysral se na opravu)
Takze z toho co se snazis ukazat mame vyvodit, vetsi tlak ve vyfuku a vic vykonane prace? Kdyz teda v tom druhem pripade motor vykona vic prace, proc je spotreba nizsi? Kdyz uz chces hluk davat do zavislosti na tlaku, resp praci, proc ne spotrebe?