Téma: Výzva provozovateli vozidla...
 
3.10.2016 v 17:56
Sotva jsem si pořídil "nové" auto, už mě kurwy změřili
Vím, že podobných situací se tu řešilo již mnoho, nicméně jsou roztříštěná různě po fóru a tak bych to zde chtěl řešit od píky až po finále.
Jde o klasický případ...











Doporučený postup tedy?

Tak uzavření této kauzy - v Praze nestíhají, takže po "zahození" výzvy se už naprosto nic nestalo a přestupek je promlčen.

Naposledy editováno 30.08.2017 10:56:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

7.10.2016 v 09:59 | Nahoru | #1

Jarrinn píše: polozim si sem na stul pomucku pro pristi hodinu.
Ne, ze mi to pocmarata. Aktivnejsi zaci, muzou zatim prijit na tom, kde udelal ucitel chybu v kotovani (a vysral se na opravu)






Takze z toho co se snazis ukazat mame vyvodit, vetsi tlak ve vyfuku a vic vykonane prace? Kdyz teda v tom druhem pripade motor vykona vic prace, proc je spotreba nizsi? Kdyz uz chces hluk davat do zavislosti na tlaku, resp praci, proc ne spotrebe?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

7.10.2016 v 10:05 | Nahoru | #2
assassin> spor zacal nejak takhle PanTerek napsal, ze bude jezdit o pulnoci v obci kilem, ze je to naprosto v klidu. Nekdo mu napsal, ze bude delat vetsi hluk a bude tim srat spici lidi. Na to mu panTerek napsal, ze je to blbost, protoze kdyz pojede obci 50km/h na dvojku a 4000 otackach, tak ten motor bude mit naprosto stejny hluk jako kdyz pojede 100km/h na ctverku a pri 4000 otackach. Ja se ptal jestli si je tim jistej. Strecmen to po me chtel dokazat a ted si tu malujeme obrazky. Spotreba a dalsi veci neresime.
Pouze a jenom motor.
Edit: a ja na to jdu stylem, ze chci dokazat, ze pro ten motor jsou to dva odlisne rezimy a zrejme to hne i s hlukem

Naposledy editováno 07.10.2016 10:07:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist